Pål Christensen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er enklesete måte å komme seg til Kjeller fra Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tog til Lillestrøm (11 minutter). Deretter kan du gå Storgata helt fra stasjonen til Kjeller (rett fram ganske langt). Eller du kan ta buss samme strekning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Christensen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ta toget som Audun sier. Så tar du buss 401 mot Skedsmokorset fra Platform 4 på bussterminalen (som ligger rett ved siden av togstasjon) Så skal du gå av i "Mosesvingen", det er rett ved Mac Donalds. Du ser det godt, siden du kjører forbi stripa. Jeg mener at overgang fra Toget til Bussen skal gå. Men er ikke sikker. Koster bare 25 kroner uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kan man få overgang fra toget hvis man viser billetten på bussen til Kjeller? Hadde jo vært kjekt å kunne hoppe rett på bussen gratis.. Storgata i Lillestrøm er jo evig lang! Skulle hatt sparkesykkel, men fant ut at den var ødelagt.. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Overgang fra Tog til Buss TROR jeg går bra. Du kan jo bare spørre konduktøren eller sjåføren. Om du er under 15 koster det 13 kroner, og over 15 koster det 25 kroner med bussen fra Lillestrøm til Kjeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg kommer nedover med familien men veit ikke om jeg rekker det til åpning. Finnes det noe program tilgjengelig med klokkeslett?? Fant ett veldig grovt program på nettet men skulle gjerne vist hva jeg evt går glipp av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 var oppe å sjekket på "vollen" bak skolen igår og der er det fine forhold. Det er også endel paller og plankehauger å sitte på. Håper været bedrer seg fra det som er nå... grått og regn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg kommer nedover med familien men veit ikke om jeg rekker det til åpning.Finnes det noe program tilgjengelig med klokkeslett?? Fant ett veldig grovt program på nettet men skulle gjerne vist hva jeg evt går glipp av.. Flyvingen begynner ca klokka 1200. Mulig det ligger noe program på kjeller flyklubb sine hjemmesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jupp det var det jeg siktet til. Det vil med andre ord si at det ikke finnes noe mere detaljert program? Tidspungter for di forskjellige flyvninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ikke som jeg vet om ,men lar spørsmålet gå videre til andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg må spørre jeg også da.Hva er beste vei til kjeller fra Gardemoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kjør E6'n helt ned til Olavsgård (hvis det skrives sånn) og ta av der. Derfra er det bare 5 min bort til Kjeller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ikke som jeg vet om ' date='men lar spørsmålet gå videre til andre [/quote'] Nei, det er veldig dårlig med ikke noe programm på nettet, men det stod i romerikes blad i går hvis noen har det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 da må alle be om at det blir flott vær, siden Gamlingene her skal ha værforbehold. :grin: De orker ikke så og se på fly i regnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg må spørre jeg også da.Hva er beste vei til kjeller fra Gardemoen? Kommer du fra Trondheim med fly ?? Jeg skal kjøre nedover og bor rett ved Gardermoen, så send meg en PM hvis du vil sitte på nedover. S A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Høres flott ut.PM er sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jupp det var det jeg siktet til.Det vil med andre ord si at det ikke finnes noe mere detaljert program? Tidspungter for di forskjellige flyvninger? Man pleier å få kjøpt slike programmer på plassen. Mener det kostet mellom 10 og 20kr i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Sånn, da var både ørepropper og en liten stol kjøpt inn. Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Arvid Herseth Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei Folkens! Siterer programmet for flydagen på Kjeller i fra Romerikets blad. Det er 29 oppvisninger. Kl. 12:10-12:25: Piper Tomahawk, Cessna 172 og Piper Warrior. Kl. 12:35: Fallskjermoppvisning. Kl. 12:55: Spitfire ankommer. Kl. 13:35: Pre WW II Formasjonsflygning. Kl. 13:45: Akrobatflygning, Tiger Moth Kl. 14:35: Akrobatflygning, AT-6 Havard Kl. 14:45: Akrobatflygning, Yakovlev Yak-52 Kl. 15:15: Fallskjermoppvisning Kl. 15:55: Akrobatflygning P-51 Mustang Kl. 16:05: Akrobatflygning Spitfire Kl. 16:15: Akrobatflygning Vampire Kl. 1625: Oppvisning F-16 For publikum som ønsker seg en luftetur, har de mulighet for tandemhopp i fallskjerm, helikoptertur og rundflygning med DC3 Dakota. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Så lenge de holder på i år da, mener det var slutt rundt 1500 i fjor, men det er kanskje bare jeg som husker feil... Regner med å være på plass rundt klokka 1100 (begrenset hvor tidlig man orker å stå opp på en søndag ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Regner med å være på plass rundt klokka 1100 (begrenset hvor tidlig man orker å stå opp på en søndag ) Jeg kjører på jobb 0500 Satser på å rekke å se spiten ankomme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Om man kjører fra OSL, ta av på Olavsgaard. Kjør mot Kjeller. Du ser flyplassen veldig godt. Hvis dere tar Flytoget. Så er det bare å gå av i Lillestrøm (merk, det er en som går direkte til Oslo, så vær obs på åssen tog du går ombord i) Så er det bare å ta bussen til Kjeller. 401 Skedsmokorset, fra platform 4 på bussterminalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det så langt å gå da? Jeg gikk i fjor og synes ikke det var såå langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg gikk også i fjor. Er ikke så langt at det er noe problem å gå egentlig. Er vel bare spørsmål om man gidder eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Langt nok med dritt vær og masse utstyr i henda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ny væroppdatering: Hele 1 mm nedbør blir det i morgen. 16 grader og en del sol da Yr.no - Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er ikke så gærnt å gå nei, men om man slipper så er jo det et klart pluss Ser ut til at det blir kurrant vær da jo, litt fuktighet i lufta er bare bra, kult hvis det er litt vann på rullebanen også, ser bra ut når jet'ene blåser det bort Og så håper jeg virkelig det er "671" som flyr i morgen, har ikke sett den i virkeligheten før (ikke med tiger-halen i det minste). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ser låven`de ut med været. Det var snakk om på F16 verkstedet at det Tiger som skulle fly på fly dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Halo, da for vi håpe på god været i dag. så må alle som skal til kjeller ha en flott dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.