Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Håper det blir pent vær' date=' det var ikke så veldig bra ifjor, men når det er fuktig i lufta kan man få bilder som dette[/quote']

Fuktighet i lufta er absolutt bra ja, bare den ikke er i form av nedbør :P

Husker jeg prøvde å holde paraplyen samtidig som jeg skulle ta bilder av Vampire'en og F-16 som taxet i fjor...det var ikke noe særlig :P

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Noen må poste bilder av mustangen, når den tar av. luftstrømmen bak proppelen er jo vannvitig stilig, hadde vært arti om noen kunne tatt bilder av den. ;)

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet
Noen må poste bilder av mustangen' date=' når den tar av. luftstrømmen bak proppelen er jo vannvitig stilig, hadde vært arti om noen kunne tatt bilder av den. ;) [/quote']

Detta du mener??

_MG_3863.jpg

Det skal jeg love deg ;) er mustangen to seter ?

• Members
Skrevet

Simulatoren min blir bare statisk utstilt, men kommer til å kjøre film fra apparatet i drift.

Tror Rune og Ole Johnny skal drifte simulatorene også hvis jeg ikke tar mye feil :)

Skrevet

Så at det landet en F-16 på OSL igår.

80-3671 "671" fra 338 skv, med tigerhale. Den var helt "naken". så håper at denne skal fly fra Kjeller.. Men vet naturligvis ikke om den faktisk skal det. Men det er jo lov å håpe.

Skrevet

Oh, ja, håper det er "671" som skal fly. Da gjør det ikke så mye om det er et forholdsvist anonymt "display".

I år skal jeg ihvertfall huske å ta med meg stol, det ble litt lenge å stå i fjor (man hadde jo selvfølgelig muligheten til å sette seg ned i gjørma på vollen, men det fristet ikke stort det heller :P).

Forresten noen som vet om det er Biltema sin Spitfire som kommer?

Skrevet

Sten, bra det er flere enn meg som har observert Tiger`n. Så den tok av i går på kjeller, må være noe av det sykeste jeg har sett av en F16 som tar av!

Det er snakk om at det er den som skal fly. Men er ikke sikker.

Skrevet

F-16 takeoff på kjeller er ett ganske spektakulært syn. Den må klatre noe J'vlig for å ha nok høyde til å gli ned på OSL om motoren skulle stoppe.

Har sett endel ganske hårete takeoffs der både med F-16 og F-5. Gleder meg ennå mer til søndagen :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...