Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Håper virkelig F-4en skal fly. Blir nesten tur om russerne også kommer. Å se F-4 og Sukhoi i luften er et stort trekkplaster, men gleder meg mest til å se pelle politibil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bare fordi jeg er litt lat; Noen som vet hvor man kan fly fra Bergen og opp? Gjerne flere legs med WF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ser det er flere som vurderer telt her.. finnes det litt mer "Lars Monsen" plasser å sette opp teltet? Gjerne med litt utsikt, f.eks så man kan se flyplassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da er billettsalget i gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Finnes mange bra teltplasser i Bodø ja! Men vær beredt på at du kan våkne med bortblåst duk og en regnskur fra helvete i trynet! :grin: Er det Keiservarden det fjellet i østenden av plassen heter mon tro? Det er jo et par km i luft-distanse, men for en utsikt over plassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bodøsjøen Camping. Like ved Flyplassen' date=' faktisk ganske god spotteplass når 07 er i bruk. (Men man får kun skutt avganger). Bakdelen med Bodøsjøen Camping, er at det blir ett stykke å gå til terminalen/tårnet. (Regner med ingang til showet vil bli ved lufthavnvakta) [/quote'] Stemmer, har fått bekreftet at showet kommer til å være på sivil delen av flyplassen. SÅ det virker ganske logisk. Heldigvis blir det kort vei til flyet etterpå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Men åssen er det med å ta bilder fra sivile sia? Den er jo nord på flyplassen og når man titter sørover vil man få sola rett i trynet (hvis det er sol da..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Akkurat som for de fleste andre flystevner i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sånn sett er Kjeller-showet klart det beste i landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sola vil komme mer eller mindre rett ovenifra, kanskje litt fra høyre(vest). Så da er det bare å håpe at flya tar av på 07, det er kortere dit en andre veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sånn sett er Kjeller-showet klart det beste i landet Spesielt hvis man står på andre siden av plassen. Jeg pleier å stå på vollane bak skolen på motsatt side av flyplassen. Har sola i ryggen og flotte forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det jeg tenkte på. Man ville vel kanskje ikke hatt muligheten til å velge hvilken side av rullebanen man ville stå på om Kjeller-showet hadde vært et større show som man måtte betale for men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hmmm fikk akkurat vite at vi får beskjed om muntlig eksamen den 13 Juni... Og eksamen over helgen. Detta kan bli inntresant i og med at Magnus Meese skal være hos meg den helgen... Eller at man får håpe jeg ikke kommer opp i muntlig da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vi kan høre dere i pensum i en cockpit eller på en vinge... (not to be taken seriously!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.