Steinar Grindstein Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er ei stund siden sist jeg postet bilder her, og jeg tenkte hvorfor ikke sende ut et knippe av en stadig voksende AI traffic i min FS9 (er100% FSX kompatibel) De siste dagene har jeg hatt on større renovering av AI trafficen min med oppdatering hos mange selskaper for å få faset inn en rekke nye modeller som er mye bedre å penere en FSP som er det som idag er noen av de mindre braAI modellene kontra de nye til TFS, Evolve AI og AIA. Skal selvsagt sies at FSP sin siste B777 er meget bra, men jeg har valgt å holde meg til TFS sin variant. Bilde en er FSP sin A340 og bilde to er TFS sin A340, så kan dere selv vurdere hva dere synes er den peneste rent visuelt. Lar bildene tale for seg. PS:Beklager ManU reklamen på motoren på bildet over :cry: Håper dere likte mine lille spottetur en sen tirsdags kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Flott dette iallefall for en som er hekta på AI som meg, hehe... hvor mange selskap har du da? en liten konkurranse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bortsett fra at bildene var litt sammenklemte (alle flyene ble korte og tykke :crazy:) var dette veldig fine bilder, stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Beklager den rare formen på flyene. Dette skyldes at jeg av gammel vane justerte screenshooter 1.6 til en annen sice en oppløsninga på skjermen :mad: Jeg har 322 traffic bgl filer i skrivende stund. I dette ingår Bizz, Mil, Ga, Cargo å Pax. Instalert tar denne trafikken 4.66gb diskplass, og den ineholder totalt 6849 filer og 3505mapper. Har 189 Ai flymapper. Har inne selskaper ifra samtlige verdensdeler, så uansett hvor jeg befinner meg er jeg sjelden alene i FS verden. En rekke selskaper er det lagt extra arbeid i under instalasjonen for å få med spesial livery. Norwegian skal vel være helt dekket hos meg med untatt ev LN-NOC. Er ikke sikker på om LN-NOC er levert NAX enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fine bilder. Den 744'en ser litt ut som en SP.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fine bilder Steinar! Ang Norwegian, så flyr vel LN-NOB kun ut fra Rygge, og LN-NOC er levert til Norwegian. Denne flyr foreløpig med hvit hale, plugged eyebrows og med Winglets. LN-NOC flyr ut fra Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hei PK. Rutene jeg benytter har har med både LN-NOB og LN-NOC. Men siden det kun er LN-NOB som er paintet til AI, så brukes denne på NOC sine flighter. LN-NOB sine flighter går som IRL utifra Rygge hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvilken modell, tekstur og flightplan bruker du for å få en bra SAS Norge AI? Og er den også inkl. Fokker 50 rutene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Modellene er ifra AI Aardwark. Bruker deres SD update på NG og V2 på classic. Ja den ineholder Fokker 50, den har til å med den hvite utgaven også. AI rutene er Winter 0708 fra AIG og Joachim Gustavson. Søk etter AIG på avsim, så finner du den. Denne ineholder også SAS sine Charterflighter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Utrolig mange spennende painter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Imponerende flott Steinar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjempebra Steinar! Lite som skal til for å få bra AI, bare man skjønner AI systemet. Med litt tålmodighet og initiativ så går det som en drøm, og resultatet blir økt realisme følelse. Bare et spørsmål til: Hvilken modell og teksturer bruker du på Fokker 50 flyene (SAS Norge)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Hva gjelder modell til Fokker 50 så finnes det bare et alternativ desverre. Og det er PAI/FSP sin modell. Hva gjelder texturer. Ja i fila ifra AIG er det ei txt fil som heter reipaints. I denne fila er det forslag på texturer som kan benyttes. Vi i AIG tar med filnavnet og hvor du finner den. AVSIM går veldig ofte igjen. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Flott dette iallefall for en som er hekta på AI som meg' date=' hehe... hvor mange selskap har du da? en liten konkurranse [/quote'] :whistle: 627 :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 625!, men mangler deler av Europa og Asia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Arild Sehl Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 880 pr idag! Hadde over 900 men har renska opp endel og oppdatert til de nyeste tilgjengelige både med flygeplaner, modeller og teksturer. I tillegg har jeg endel executives og 'governments' men disse har jeg i en manuell fil, ellers er alt i singel MRAI format. Man blir litt 'nuts' av dette... PA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Herlig bilde-serie Steinar! Dette var artig å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 ingen planer om å lage en pakke av dette og legge på nett Steinar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Helt enig der ja!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mars 2008 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2008 Steinar slår til igjen, hardt og brutalt ( for de som ikke har fått ta del denne AI-pakken :cool: ). Uforskammet bra Steinar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 ingen planer om å lage en pakke av dette og legge på nett Steinar? Det blir nok ikke aktuelt av flere grunner. Idag, å i lang tid framover kommer min ai pakke til å inneholde flightplans som er under betatesting da jeg er betatester hos AIG (tidligere Evolve Ai). Samt at det er bortimot en umulig oppgave å innhente tilatelser ifra alle opphavspersonene bak ai modellene, texturene å flightplans. Til de av dere som ønsker gratis AI, og samtidig ikke har tid eller ork til å sette seg ned å mekke den selv vil jeg anbefale World of ai. Disse bruker de nyeste å beste modellene, texturene dem bruker er helt i toppsiktet, samt ruter som er helt ok, og det tar bare noen sekunder å instalere. De har nå også kommet ut med en Norwegianpakke etter hva jeg har hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva gjelder modell til Fokker 50 så finnes det bare et alternativ desverre. Og det er PAI/FSP sin modell. Hva gjelder texturer. Ja i fila ifra AIG er det ei txt fil som heter reipaints. I denne fila er det forslag på texturer som kan benyttes. Vi i AIG tar med filnavnet og hvor du finner den. AVSIM går veldig ofte igjen. Lykke til! Takk for hjelpen Steinar! Bruker samme modell selv, men teksturen jeg brukte er hel "Donald Duck" aktig. Men nå har jeg endelig teksturer som duger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 plugged eyebrows Hæ? hva er det? Vinduene øverst i cockpiten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja. På nyere Boeing NG'ene er de tettet igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 plugged eyebrows Hæ? hva er det? Vinduene øverst i cockpiten? http://cdn-www.airliners.net/photo/Ryanair/Ryanair/1331570 Der kan du se, at vinduerne over selve cockpitvinduet mangler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Fredrick Abellera Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva slags trafikk bruker du? World-of-AI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg bruker ingem spesiel traffic, men legger den inn manuelt med å laste ned flightplans, modeller å texturer selv. Dermed kan jeg velge ut det betse av det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Artig å høre, hva slags blå farge har du på himmelen.. Fin og lys var den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 ja si det Tom. Denne tråden er egentlig nesten et år gammel, men oppdaga plutselig at noen komenterte den på slutten av 2008, og valgte å svare han. Husker ikke hva den het, men jeg husker at jeg brukte Flight Evroiment ifra flight1. Bruker det samme programmet den dag idag til lys himmel, skyer å vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.