Gå til innhold

Jentene? Hvor er de?


ernst-rolf albrigtsen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Tror jeg har starta dette før? Men kor i Sv.... er det blitt av jentene i dette miljøet? Det er nesten utrolig at det ikke er noen, ikke ei einaste ei dama med innlegg i dette forumet!

Kan ikke skjønne annet enn at det må finnes noen damemennesker som interesserer seg for FS og flyging generelt??? Hvor er dere hen?? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 08-09-2001: Endret av: ernst-rolf albrigtsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men, Christian, jeg ser at du har noen bilder på airpics.com tatt på Kløfta, han piloten på de helikopterne (eieren, Geir) bor 500meter fra meg, jeg bor like oppi grenda der. Virkelig artig å se at du fikk være med han opp.. virker som ei grei kar han både PPL og Helilappen.. kjekt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Si ifra neste gang du er her oppe..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off Topic:

Jeg vet at noen jenter er å treffe på Bombosim-forumet og diskutere The Sims, The Living It Large, The Sims Houseparty og i november kommer The Sims Hot Date og derfor er jentan opptatt med ovennevnte.

Jeg diskuterer også der om forskjellige ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Det finnes jo mange kvinnelige airliner-piloter og i sverige er visst nesten halparten av flygelederne kvinner, så det burde jo kunne ha avspeilet seg en smule i simmer-miljøet også etter min mening [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Men det ligger vel ingen automatikk i det at en må diskutere her på dette forumet sammen med alle disse som har en slik

quote:

gutte-nerdete hobby

dersom en er litt flyinteressert..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker mora andre liker dattera og smaken er som baken når det gjelder allslags hobby med data både i "flysimmermijø" og i "The Sims miljø" og derfor "vanker jeg i begge miljøene og jeg er slett ikke blitt "miljøskada" av den grunn.

Rettelse: det heter Bimbo-sim forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Stig Sandnes:

Hehe,

Vi gutter har vel kanskje litt andre hobbyer en det jenter har!

Sier du det? Vi har vel noen felles hobbyer også skulle jeg tro [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Vel de få jentene som har våget å skrive noe her ble sparka ut igjen gjennom slibrige kommentarer, som en annen her er inne på. Husk at jenter er veldig sensitive [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Så neste gang ei jente viser seg her så vær nå litt snille da gutter, for noen gentlemen er dere fxxx meg ikke [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det der med sensitivitet hadde jeg nesten glemt...

Trodde ærlig talt kvinnebevegelsen og likestillingsombudet hadde nådd lenger ut på landet jeg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Og hva vet vi egentlig om kvinners persepsjon av gentleman-fakter? I dagens samfunn kan det vel til tider være gjenstand for stor forundring og latter..

og dessuten; har vi ikke en admin/moderator som kan ta seg av barnslig sjikane og slibrige kommentarer her på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnebevegelser og likestillingsombud kan gjøre fint lite med medfødte kvinnelige følelser og tankegang.

Det er nå en gang sånn at det er en god del 'basic' forskjeller mellom 'oss' og 'dem'. Og det at mange av 'oss' ikke skjønner dette, er også en av hovedårsakene til at skilsmissestatistikken er så høy.

'Respekt' er et ord som flere burde lære seg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,

Vi gutter har vel kanskje litt andre hobbyer en det jenter har!

Selfølgelig kan det høres litt "barnslig" ut, men dette å fly er noe helt for seg selv, og det er ikke barnslig, vel etter min mening! (kan jo bli lei av det etter hvert, så lenge man ikke flyr online! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

MEN det må vel finnes ei eller annen jente som er med i dette "miljøet" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

I flynytt nr 2 2001 står det jo også om en som holdte på å miste livet p.g.a mobbing fra flygelederne...

Vel ser du sikter til en enkelt hendelse på Fornebu i 85.

Kan ellers ikke se noen grunn til at dette omdiskuterte kvinnediskriminering/kjønnsforskjell-argumentet skal ha noe fundament å stå på innenfor flymiljøet i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Det er i allefall jenter der ute som lever for flygning, det kan eg skrive under på. Virker vel kanskje som mange av jentene går rett på sak uten å oppsøke flightsim miljøet før de starter med flygingen. Når jeg sluttet ved Helicopter Adventures i sommer, var vi ca 15 instruktører, 5 av disse var jenter. Ikkje nok med det gutter ! Jo, faktisk er det av 4 norske instruktører der 2 jenter, slå den!!!!!!

Joda, det er noen kjekke jenter der ute som har funne litt av meningen med livet.

Jenter stå på!

Fly Safe

Vennlig Hilsen

Roger Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av ernst-rolf albrigtsen:

Tror jeg har starta dette før? Men kor i Sv.... er det blitt av jentene i dette miljøet? Det er nesten utrolig at det ikke er noen, ikke ei einaste ei dama med innlegg i dette forumet!

Kan ikke skjønne annet enn at det må finnes noen damemennesker som interesserer seg for FS og flyging generelt??? Hvor er dere hen?? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]


Jamenn, det er jo akkurat det de er! De er intressert i flyging, og ikke i gutter. Derfor svarer de ikke her, fordi de har nok med å lære seg ILS,Nav o.s.v. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Det har jo vært noen innom av og til, men ikke mye.Kanskje de er gått lei, som flere av guttene som er medlem her. Man får liksom nok av og til. For min egen del har jeg ikke bidratt så mye heller. Jeg vet noen synes diskusjonen her har begynt å bli kjedelig for dem, og det kan vel skyldes de selv, da de er kommet over den store gleden i Fs sim.

Nå er jo jeg så godt som gift, men synes selvfølgelig det kunne vært fint med noen damer innom av og til.De KAN virkelig få igang en diskusjon [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]. Dere får starte en rekrutteringsrunde. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad:

[QB]Er det ikke en her som kaller seg for Camille eller Camilla da??

Jeg fant et innlegg

TARGET=_blank>her.

Stemmer det. Men det var noen som kjelte henne ut. Og vis jeg ikke husker helt feil så ble det en lang disk og den ble sletta.

Jeg har vært med dette forumet lenge. Og det var en hyggelig dame også her inne. Men er ikke sikker på hvor hun ble av. Men hun var med på Norway 2000 prosjektet.

Navnet var charlotte vis jeg ikke husker helt feil.

Håper hun også blir aktive igjen. Veldig flink til å lage ting til fs 2000 (Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...