Gå til innhold

Noen ATC på oslo lufthavn gardermoen?


Dominik Krol

Anbefalte innlegg

Dette skulle vel kanskje blitt ett rent VATSIM forum når jeg tenker meg om, er ikke IVAO ute av verden? :)

 

Nå har vi hatt diskusjonen om multiplayer serveren og ATC tidligere, ett sted må jo alle starte! Alt etter smak og behag, selv om VATSIM holder ett mer profisjonellt nivå skal man være litt forsiktige med å si at andre ATCer er dårlige bare på bakgrunn av hvor de utfører sine oppgaver, dog jeg forstår deres tankegang. ;)

 

Til syvende og sist har vi alle samme interesse gutter, husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mer online enn før :D Det er vel litt forskjell fra atc til atc om det har hatt en positiv eller negativ effekt. Men alt i alt er det mindre nå enn før ja..

 

Hehe, jonas, det reagerte jeg faktisk ikke ved når jeg leste det. Men bare så det kommer klart frem, så er de nye reglene verdensgjeldende og kommer fra Vatsim-ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jul!... En tid der de fleste ikke har tid eller lyst til å sitte ATC, jeg synes generelt det ikke har blitt færre ATC online... Og for de som har mistet retten til å sitte på ulike posisjoner så er det ikke vanskeligere enn å ofre en kveld til en OTS utsjekk så har man fått tilbake posisjonen sin igjen. Men man må selvfølgelig ha lyst til å utvikle seg som ATC da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at Vaccsca sine nye regler er en direkte konsekvens av Vatsim sine Global rating regler. Dette er altså ikke noe vi lokalt har funnet på. Tvert om har vi stilt veldig kritiske spørsmål til de som kom med global ratings før vi begynte å se på hvordan vi kunne gjøre det minst mulig smertefult for våre medlemmer. En prosess som bla.a har gitt APP rating til de fleste som søkte om det.

 

Det vi ser nå er at flere har et ønske om å gå opp i gradene enn før - da alt for mange stoppa på STU ratinga. Vi har også lempa litt på kravene for å få TWR, APP og CTR utsjekk i forhold til før. Se våre forum for mer info om det.

 

Vær også klar over at vi har tatt bort S3 kravet for å få sitte på ENGM, så selv TWR studenter (tidligere s1) får nå sitte på ENGM etter en liten utsjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...