Ivar Skaugstad Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Etter mange år med klubb flygning, slepeflygning, hoppflygning og en stund i Kato Air som flyger var det endelig hans tur. Stian Vaaden blir en av de vi virkelig ser opp til som sitter der framme i flyet, Vil benytte muligheten til å gratulere Stian med stilling som flyger i Widerøe! Vel fortjent kamerat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Congrats Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Da håper jeg jeg får mulighet til en klappsete-tur hvis våre veier skulle krysses,Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abdur Rahman Jalil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer så mye Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fra én til to turbiner kan bare bli dobbelt så moro det! Gratulerer så mye Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner Riktignok en stund til jeg begynner å fly da, men starter på kurs 3.desember hvis alt går som planlagt. Og gleder meg ENORMT Er vel egentlig www.flightsim.no som er årsaken til at flyintressen tok av for 8 år siden, så jeg burde vel takke alle dere her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heldiggris! Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 gattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har alltid hatt en drøm om å fly men jeg har mine begrensninger når det gjelder synet, jeg er fargeblind :cry:.. vet ikke engang om jeg kan ta ppl-a, noe som irriterer meg hver eneste dag når jeg ser flyene lande og ta av på værnes fra stuevinduet mitt. Håper du gjør en susende karriere innen luftfarten Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fredrik, jeg tror du kan få utstedt Klasse 2 medisinsk sertifikat med begrensninger, som da tillater deg å ta PPL(A). Hør med Norsk Flymedisin på Blindern. Gratulere med ny jobb Stian, det er jo helt strålende! Håper du tar deg tid til noen bilder iblant da Jeg måtte jo sjekke det opp, og her er det: Lovdata - Klasse 2 medisinsk sertifikat JAR-FCL 3.345 Fargesans: "En fargeusikker søker kan av Flymedisinsk seksjon bedømmes skikket til å fly kun om dagen." Så det er bare å prøve, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fredrik' date=' jeg tror du kan få utstedt Klasse 2 medisinsk sertifikat med begrensninger, som da tillater deg å ta PPL(A). Hør med Norsk Flymedisin på Blindern. Bare VFR da eller? jeg tror jeg skal klare en lanternetest, prøvde meg litt på å se lanterner da jeg jobba som stuer på værnes og på sommeren når jeg er ute å kjører båt på natta nede på sørlandet, jeg har ikke noen problemer med å se forskjell på rød/grønn/hvit lanterne på hvertfall 5-7km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Testen er jo en vanlig fargesynstest da, en liten bok... Gratulerer Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ove Undheim Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bare VFR da eller? jeg tror jeg skal klare en lanternetest, prøvde meg litt på å se lanterner da jeg jobba som stuer på værnes og på sommeren når jeg er ute å kjører båt på natta nede på sørlandet, jeg har ikke noen problemer med å se forskjell på rød/grønn/hvit lanterne på hvertfall 5-7km Det er VFR du kan få, bare at du ikke kan ta nattutsjekk / IR. Mvh Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer Stian! Ble litt misunnelig nå, men om et par år har jeg forhåpetligvis kommet så langt jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Takk takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.