Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Når man leaser et fly' date=' er det da eks. 500.000 pr år, eller ut leasing-perioden?

Og hvor kan jeg se en oversikt over alle rutene mine på et kart? :) [/quote']

Leasing er per måned(en realdag). Du kan se kartet ved å gå inn på rankingen og finne deg selv. Se etter din airlinevalue.

P.S Min DOP er på 919.907

SH :D

Edit: Noen var vist raskere :D

Skrevet

Hvordan får en rigistret seg her? Har prøvd mange kombinasjoner og alle er i bruk. Selv om jeg har brukt veldig rare kombinasjoner. Er det en side der jeg kan se hva som er brukt før en prøver å registrere seg igjen?

Kjell

Skrevet

Billetpriserne kan du sætte, når du har lavet en rute. Prøv at gå efter 100% loadfactor. Du kan altid prøve at sætte prisen højere, og se, hvor langt du kan nå op, inden ikke har 100% loadfactor mere, så er det bare at rette prisen til, indtil den ligger på 100% igen.

Skrevet

Tror det skal gå bra, tror jeg. Da var DOP klatret over millionen. Imorgen blir det bestilt et nytt fly på AM(kom igår). En Airspeed AS 57 Ambassador til 7,7 mill. På Lørdag en convair. Ser på finance at jeg tjener(ja, tjener) €12,677,384 på et ekte døgn!! :grin: Dette er artig ja! :D

Skrevet

Hvilket fly da?

Her er mine(begynner å kjøpe mer moderne i morgen. Men det er tomt for gater på aalborg :crazy:

Aircraft Summary:

Bellanca Aircruiser 1

Bleriot 125 1

DH.104 Dove 1 1

Douglas DC-3 6

Vultee V-1 1

P.S Hva heter selskapet ditt?

Skrevet

Måtte på brugtmarkedet i dag. Men fik da en Vickers Viking :). Også lige en lang rute til Alicante fra CPH. Har en DOP på næsten 700.000. Men har også lige min CPH-Sønderborg (dansk indenrigsrute) som flyves hele 9 gange pr dag. Den giver ikke mange penge, men jeg sidder næsten helt på den rute.

EDIT: Har lige tjekket min Profit/loss... € 13 mio. Dejlige penge.

Skrevet
Du kan leje gates (4 gates også kan du starte en nu hub)' date=' men du kan ikke flyve fra dem, medmindre du er i en alliance.[/quote']

Kan ikke noen starte en "Flightsim.no" alliance da? hadde vært gøy å samarbeidet om å prøve å bli noe i denne virtuelle verdenen der ute

Skrevet

Mange av medlemmene i Nordic Alliance er fra Flightsim.no. Sâ det blir pâ en mâte FS.No alliancen. Planlegger â kjöpe en Bristol 170 i helgen. Planlegger ogsâ â la det flyet fâ BIA som base. Nâ mâ jeg finne lönnsomme ruter fra BIA ellers blir det fort et problem med inntjening.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...