Nicklas Winger Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når man leaser et fly, er det da eks. 500.000 pr år, eller ut leasing-perioden? Og hvor kan jeg se en oversikt over alle rutene mine på et kart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da var den 5 DC-3`ern kjøpt. 4,2 mill. Sparer inn det jeg taper på å kjøpe brukt på 1,5 time så det har ikke så mye å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og hvor kan jeg se en oversikt over alle rutene mine på et kart? Finn deg selv på rankingen. Der er du klikkbar og via den linken får du kartet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når man leaser et fly' date=' er det da eks. 500.000 pr år, eller ut leasing-perioden?Og hvor kan jeg se en oversikt over alle rutene mine på et kart? [/quote'] Leasing er per måned(en realdag). Du kan se kartet ved å gå inn på rankingen og finne deg selv. Se etter din airlinevalue. P.S Min DOP er på 919.907 SH Edit: Noen var vist raskere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kan noen gi meg noen forslag for lönnsomme ruter fra Bastia? Har mâttet bruke mye av Alliance basene for â fâ 252 000 i DOP og det er bare 3 ruter igjen fra Bastia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 P.S Min DOP er på 919.907 Sykt.. Jeg har langt igjen. Hehe.. ligger på 68' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er i alliance nå .. Hva må til for å kunne ha departure fra airports de har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du må kjøpe gate på deres hub Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan får en rigistret seg her? Har prøvd mange kombinasjoner og alle er i bruk. Selv om jeg har brukt veldig rare kombinasjoner. Er det en side der jeg kan se hva som er brukt før en prøver å registrere seg igjen? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du kan skifte airline name og code på admin panel, så bare ta noe "random" som kan høres dumt ut osv .. så kan du skifte etterpå, så du slipper å fylle ALT på nytt igjen hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke pokker om jeg får registrert meg på dette her. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Prøv med tall. F.eks: Name: BlueTwo Code: BL2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Takker så langt for hjelpen. Hvor legger jeg inn bilettprisen? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Billetpriserne kan du sætte, når du har lavet en rute. Prøv at gå efter 100% loadfactor. Du kan altid prøve at sætte prisen højere, og se, hvor langt du kan nå op, inden ikke har 100% loadfactor mere, så er det bare at rette prisen til, indtil den ligger på 100% igen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Takker så langt. Hvordan går dette. DOP er 63,300. Airplane cost er -403. Airplane value er 5,120,000. Blir det underskudd og konkurs av dette? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tror det skal gå bra, tror jeg. Da var DOP klatret over millionen. Imorgen blir det bestilt et nytt fly på AM(kom igår). En Airspeed AS 57 Ambassador til 7,7 mill. På Lørdag en convair. Ser på finance at jeg tjener(ja, tjener) €12,677,384 på et ekte døgn!! :grin: Dette er artig ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Herlig! Jeg må nesten få kommet over millionen snart jeg og .. Satsa mye penger ista .. så er ikke så veldig rik. Venter på 1 fly nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvilket fly da? Her er mine(begynner å kjøpe mer moderne i morgen. Men det er tomt for gater på aalborg :crazy: Aircraft Summary: Bellanca Aircruiser 1 Bleriot 125 1 DH.104 Dove 1 1 Douglas DC-3 6 Vultee V-1 1 P.S Hva heter selskapet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Venter på Convair 240 =) Får i morgen kl 18:00 elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Min første convair bestlles i morgen kl 19.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Herlig ) Jeg ha gått i minus 1 gang.. That's all Tror jeg har nok nå til å betale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Måtte på brugtmarkedet i dag. Men fik da en Vickers Viking . Også lige en lang rute til Alicante fra CPH. Har en DOP på næsten 700.000. Men har også lige min CPH-Sønderborg (dansk indenrigsrute) som flyves hele 9 gange pr dag. Den giver ikke mange penge, men jeg sidder næsten helt på den rute. EDIT: Har lige tjekket min Profit/loss... € 13 mio. Dejlige penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heldiggris Jeg har alicnaterutene: Malmø-alicante Oslo-alicnate Bergen-alicante Flyves med en vultee V-1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jippi!! :grin: En Airspeed AS 57 Ambassador med 47 seter bestilt! 7,7 mill. Men i ettermiddag har jeg råd til en convair. Her er min profit: €24,012,175 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du kan leje gates (4 gates også kan du starte en nu hub)' date=' men du kan ikke flyve fra dem, medmindre du er i en alliance.[/quote'] Kan ikke noen starte en "Flightsim.no" alliance da? hadde vært gøy å samarbeidet om å prøve å bli noe i denne virtuelle verdenen der ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Mange av medlemmene i Nordic Alliance er fra Flightsim.no. Sâ det blir pâ en mâte FS.No alliancen. Planlegger â kjöpe en Bristol 170 i helgen. Planlegger ogsâ â la det flyet fâ BIA som base. Nâ mâ jeg finne lönnsomme ruter fra BIA ellers blir det fort et problem med inntjening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor kan jeg ikke lage flere ruter fra Aalborg lenger? Jeg har 10 derifra fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 For å svare på utrganspunktet her. Er du den næste Michael O'Leary? Nei. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor kan jeg ikke lage flere ruter fra Aalborg lenger? Jeg har 10 derifra fra før. Svar på den noen da Geir: Hva heter selskapet ditt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fordi det er en limit at en ikke kan benytte en allianse hub til mer en 20 flighter per allianse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.