Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Flyvning fra Frankfurt til St. Maarten startet. Har også bestilt 1 Viscount (tror måske jeg skifter mine Convair 240'ere ud med Viscount, hvis den er bra).

 

Fik gate i Berlin/Tempelhof. Fik Vancouver i går. Mye bra lufthavn. Flyver fra CPH til Vancouver nu. Giver gode penge.

 

Nogen der har en gate i Frankrike de ikke bruger? Jeg vil gerne starte flyvninger til Frankrike, men kan kun få gates på Corsika.

Skrevet

Har kigget på de nye fly:

 

Breguet 763 Provence er for langsom. 105 i speed.

 

Comet 2 er bra. Langt bedre end Comet 1. Bedre range, speed og PAX. Kunne goidt erstatte Curtis, hvis man vil have jets.

 

Nord N-2502 Noratlas er midt i mellem. Hverken rigtig god eller rigtig dårlig. En god erstatning for f.eks. Convair eller Martin. Dog er den langsom, 218 i speed.

 

Viscount fin i PAX og i speed, i range kunne den være bedre. Men god erstatning for f.eks. Convair eller Martin.

 

Jeg hart opgivet DC-3. TIl dem der vil sælge DC-3'ere... Scrap dem. Ingen flyver med DC-3 mere. Bare se Aircraft Market-listen over DC-3'ere. Flyver mange sider.

Skrevet

Jeg pröver â fâ kontroll over innenlands markedet i Frankrike, og jeg venter pâ at noen slipper 3 gates til pâ Orly sâ jeg kan starte en hub der. Men en ny DC-6B skal bestilles sâ mitt USA marked kan utvides istedefor â bare fly til JFK fra Bastia og Figari. Og nâ har jeg returnert alle leasede fly og erstattet dem med Bristol 170 og Convairs og solgt 2 DC-3 og 1 Bellanca Aircruiser for 5 mill til sammen.

Skrevet
Flyvning fra Frankfurt til St. Maarten startet. Har også bestilt 1 Viscount (tror måske jeg skifter mine Convair 240'ere ud med Viscount' date=' hvis den er bra).[/quote']

 

Er det noe å hente i SXM da? prøvde en rute dit fra Murcia, tjente bare noen skarve tusen på det.

Skrevet
Frankfurt har en del bedre potensiale enn Murcia.. :)

 

Hvilket fly har lengst range' date=' og hvor stor er den? [/quote']

 

Aircraft Name Seats Cargo Speed Range Withdraw Crew Turn

Bristol 167 Brabazon 100 0 260 5520 1969 4 0.40

Price Engines Fuel usage

€51,175,427 Bristol Centaurus 1,175.00

 

 

Det ble litt rotete :crazy:

 

Skrevet

Da er Lockheed Super Constellation L-1049 er bedre valg.

Den har da 115 nm mindre rekkevidde, men så bruker den 312 mindre fuel og tar 9 personer mer.

Kostnaden er på snaue 4mill ekstra.

 

Jeg har prøvd alel de long range flyene, og endte opp med Lockheed Super Constellation L-1049. Som jeg har 16 nå i hangaren.

 

 

En annen ting. Er mange som ikke tenker på Airline Mogul.

Ser bare på noen av rutene mine der jeg hadde et pris på 600. Så kommer den en og legger prisen på 300. Uten å tenke. Han tjener jo da vesentlig mindre enn om han hadde satt pris på 599. så hadde han hatt 100% load uansett. Sånn typis 14is tankegang.

Ble så dritt lei av sånnt på ene ruta mi, så jeg satt inn en Lockheed Super Constellation L-1049 hvor jeg tar 1 Euro for biletten. Går i tap, men han som skulel konkurere om den sliter nok grovd. Og for meg 10 000 euro i tap er små penger i hele selskapets sammenheng.

Skrevet
Da er Lockheed Super Constellation L-1049 er bedre valg.

Den har da 115 nm mindre rekkevidde' date=' men så bruker den 312 mindre fuel og tar 9 personer mer.

Kostnaden er på snaue 4mill ekstra.

 

Jeg har prøvd alel de long range flyene, og endte opp med Lockheed Super Constellation L-1049. Som jeg har 16 nå i hangaren. [/quote']

 

Hvis du har 16 i hangaren er det da ikke så bra. snag på de hele tiden da eller :whistle:

 

Neida jeg bare tuller med deg :D

Skrevet

Akkurat det er jeg enig i. er bare på litt under 2 mill i DOP jeg enda men det klatrer sakte oppover.

 

Lønner seg å dra en tur på fylla i helgene, sitter ikke konstant å bruker penger. da er det så hyggelig å se på tallene når det har gått en mnd eller to i spillet.

Skrevet

--->Martin. Du har netop givet mig et godt råd. L-1049 er faktisk bra. Lukkede ruer til Detroit (L-1049) og til New York (Boeing B377). Nu hedder det New York med L-1049 (1 flyvning om dagen) og Detroit med B377'eren. Gav næsten 100.000 mere i DOP.

Skrevet

Hei.

Bare lurer på hva dere andre har i DOP i forhold til airline value.

hadde vært artig å sett fra dere andre!

her er mine tall:

 

DOP: €9,527,337

 

Airline Cash: €12,615,608

 

Airline Value: €1,737,981,001

 

Average Loadfactor: 100.00%

 

Skrevet

Here's my numbers:

 

DOP: €940,999

Airline Cash: €22,793,676

Airline Value: €173,801,867

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 20 Jan 1953

 

Med fölgende fly:

 

Navn: Fly:

Canari Bristol 170 Wayfarer

Nonza Bristol 170 Wayfarer

Borgo Bristol 170 Wayfarer

Bastia Bristol 170 Wayfarer

Calvi Bristol 170 Wayfarer

Marine De Albo Bristol 170 Wayfarer

Ajaccio Bristol 170 Wayfarer

St Florent Convair 240

Figari Convair 240

Porto Vecchio Convair 340

Bonifacio Douglas DC-6B

Corte Douglas DC-6B

 

 

Skrevet

Mine stats:

DOP: €1,824,159

Airline Cash: €12,941,262

Airline Value: €178,720,802

 

Average Loadfactor: 96.07%

Date: 21 Jan 1953

 

 

Mine fly er navngitt etter kjente norske personer, tatt etter Norwegian

 

Kirsten Flagstad, Jørgen Moe, Otto Sverdrup, Sonia Henie, Roald Amundsen, Thor Heyerdahl, Edward Grieg, Gidsken Jakobsen, Henrik Ibsen, Edward Munch, Fridtjof Nansen, Alf Prøysen, Sigrid Undset, Henrik Wergeland,

Theodor Kittelsen, Knut Hamsun og Peter C. Asbjørnsen.

 

Flere kommer men jeg begynner å gå tom for navn jeg husker, så om noen kan hjelpe meg hadde det vært fint :cool:

Skrevet

DOP: €5,946,725

Airline Cash: €36,391,378

Airline Value: €1,092,551,814

Average Loadfactor: 99.99%

 

Hangar:

 

Skuldelev Boeing 307 Stratoliner

Copenhagen Boeing 377 Stratocruiser

Aarhus Boeing 377 Stratocruiser

Jelling Boeing 377 Stratocruiser

Boringa Bristol 167 Brabazon

Dania Bristol 167 Brabazon

Hafnia Bristol 167 Brabazon

Lalandia Comet 1

Fionia Comet 1

Fredericia Comet 1

Odense Convair 240

Roskilde Convair 240

Keflavik Convair 240

Esbjerg Convair 240

Randers Convair 240

Kolding Convair 240

Aalborg Convair 240

Holbaek Convair 240

Fredensborg Convair 240

Ribe Convair 240

Tivoli Convair 240

Hillerod Convair 340

Billund Convair 340

Nuuk Curtis CW-20

Helsingør Curtis CW-20

Skagen Curtis CW-20

Ringsted Curtis CW-20

Vordingborg Curtis CW-20

Maribo Curtis CW-20

Køge Curtis CW-20

Hobro Curtis CW-20

Trelleborg Curtis CW-20

Herning Douglas DC-4-1009

Jutlandia Douglas DC-6B

Selandia Lockheed R6V Constitution

Denmark Lockheed Super Constellation L-1049

Hedeby Lockheed Super Constellation L-1049

Lejre Lockheed Super Constellation L-1049

Svendborg Martin 4-0-4

Allinge-Sandvig Vickers VC.1 Viking

Ronne Vickers VC.1 Viking

Gudhjem Vickers VC.1 Viking

Aakirkeby Vickers VC.1 Viking

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...