Petter Aspelund Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan blir jeg kvitt DC-3en jeg begynte med? vil ikke ha den! fjern alle rutene du flyr med den, og gaa saa inn paa "view & buy" der du faar opp en liste over alle flyene dine, og du kan naa velge aa enten selge eller scrape fly som ikke flyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 det eneste alternativet jeg fikk var "scrap". Så da kan jeg heller la den gå på småruter til den faller fra hverandre :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Strevde litt i starten med den selv. Men, det skal stå sell eller lease aircraft ute til høyre der =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 DOP: €396,471 Airline Cash: €380,528 Airline Value: €7,537,453 Average Loadfactor: 100.00% Date: 18 Jan 1952 Flåte: 2 Boeing 307 Stratoliner 1 Boeing 377 Stratocruiser 1 Convair 240 1 Douglas DC-2 1 Douglas DC-3 1 Vultee V-1 Liker variasjon ja! :whistle: Aaaaaah... Hvorfor i svarte valgte jeg Oslo som base.. *Angre* :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjöpte en Convair 340 nâ nettopp, og jeg lurer pâ om det er lurt â satse pâ en Boeing 377 med en DOP pâ €352,672? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kommer helt an på hvor mange utgifter du har utenom det. Jeg har nettopp kommet meg over 400.000 i dop, og holder på å bytte ut alle mine dc3 med Curtis CW20. Deretter vet jeg ikke om jeg skal satse på flere maskiner, eller å bygge min egen base. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Her er finanserapporten: To Date Projected Totals Ticket Revenue: €7,342,323 €8,810,899 Misc. Revenue: €51,700 €62,448 Lease Revenue (Monthly): €0 €0 Total Revenue: €7,394,023 €8,873,347 Fuel Expense : €167,084 €200,320 Staff Expense: €109,660 €131,592 Misc. Expense: €0 €0 Gate Rental Fees (Monthly): €1,587,500 €1,587,500 Maintenance Fees (Monthly): €66,673 €66,673 Lease Expenses (Monthly): €850,000 €850,000 Total Costs: €2,780,917 €2,836,085 Profit/Loss: €4,613,106 €6,037,262 Lurt â satste pâ Boeing 377 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som har en gate på flesland å kvitte seg med? Trenger den sårt.... og hvordan får jeg departure fra flere forskjellige steder? Klarer bare fra flesland, jeg nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er på store købetur nu. 2 Convair 340 og en L-1094. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bygg terminal vel. Jeg gikk tomt for gates på gardemone. Holt ikke med 5 stykk gitt. Så skal jeg bygge en termianal med 7 gates. Her er mine stats: DOP: €3,148,230 Airline Cash: €34,760,674 Airline Value: €278,628,909 Average Loadfactor: 100.00% Og lyene jeg bruker: Curtis CW-20 10 Douglas DC-3 1 Martin 4-0-4 12 Så har jeg bestilt nye L-1049 :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 [font:Courier New]Fortsatt 4 Bellanca Aircruiser'e igjen til leie for 100 000 i 30 mnd. Røverpris Løp å lei :grin: Slik ser det ut for meg nå: DOP: €113,358 Airline Cash: €1,939,074 Airline Value: €23,039,936 Average Loadfactor: 96.51% Date: 22 Jan 1952 Fly: .5228 Bellanca Aircruiser...Leased Out 13516 Bellanca Aircruiser...Leased Out 13523 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked) 13525 Bellanca Aircruiser...Leased Out 13526 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked) 13527 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked) 13535 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked) 17245 Bellanca Aircruiser...Leased Out .5342 DH.84 Dragon..........Leased Out 11384 Bellanca Aircruiser...In Service .6443 DH.84 Dragon..........In Service 11408 Douglas DC-3..........In Service ............................To Date......Projected Totals Ticket Revenue:.............€2,723,376...€2,960,862 Misc. Revenue:..............€6,305.......€6,965 Lease Revenue (Monthly):....€460,000.....€460,000 Total Revenue:..............€3,189,681...€3,427,827 Fuel Expense :..............€79,503......€86,705 Staff Expense:..............€46,486......€50,712 Misc. Expense:..............€0...........€0 Gate Rental Fees (Monthly):.€550,000.....€550,000 Maintenance Fees (Monthly):.€45,843......€45,843 Lease Expenses (Monthly):...€0...........€0 Total Costs:................€721,832.....€733,260 Profit/Loss:................€2,467,849...€2,694,567 [/font] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 DOP: €416,835 Airline Cash: €10,645,074 Airline Value: €50,358,465 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Jan 1952 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Rutenett DOP: €901,882 Airline Cash: €3,211,325 Airline Value: €84,716,797 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Et dumt spørsmål fra en trøtt og nyskjerrig med forumist.. Det har sikkert vært besvart tidligere, men posten har blitt litt for stor til å bla seg tilbake alle sidene for å se etter dette! :grin: Hvilke fordeler vil jeg egentlig ha av å melde meg inn i en allianse, og hvilke fordeler vil de andre som er medlem av denne alliansen få ved at jeg evt. melder meg inn? Trenger man betale "leie" for gater hvis man bygger en egen terminal? :grin: Please don't judge me! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei Ivar. Når du melder deg inn i en allianse, kan du fly fra basene til alle andre i alliansen, forutsatt at du har gater der. Til gjengjeld kan alle andre i alliansen fly fra dine baser. Det er lagt inn en limit på totalt 20 allianse flights fra en base. Det vil si at medlemmene i alliansen kan totalt starte 20 flights tilsammen fra en base. (den limiten gjelder selvfølgelig ikke fra din egen base. Når du bygger en terminal, så slipper du leie, men du må betale vedlikehold. Lurer på om dette er 25% av leiesummen på den respektive flyplassen, men her er jeg usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvem sitter bak spakene hos Luftens Helter? Tror vi driver å konkurerrer om passasjerene på Værnes. Fint vi er i samme alliance i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en haug med DC-3'er ute paa markedet, om det er noen i alliansen som vil kjeope, er jeg villig til aa selge dem for 3 mill pr. stykk. Svar her eller send meg mail i spillet om noen vil ha (Chaos Uncontrolled Flights) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvem sitter bak spakene hos Luftens Helter? Tror vi driver å konkurerrer om passasjerene på Værnes. Fint vi er i samme alliance i hvertfall *Host* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For de som savner gater på Tåkemoen: jeg kommer til å frigjøre 3-4 stk om en ukes tid Ny terminal på vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som skal frigjöre en gate pâ Newark, JFK eller La Guardia? Har nettopp bestilt en DC-6B og begynner operasjoner til USA i morgen. Skal enten fly til New York eller Washington. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 På tanke på den DOP`en du skrev her, så ville jeg heller satse på kortere ruter, da over dammen flygninger ikke gir så mye i DOP i forhold til flytid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Werner Du har ikke lyst å bygge den nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er faktisk 2 gater ledig på moen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sindre, det er cirka UMULIG â fâ tak i flere gater i Europa nâ. Jeg har behov for flere gater pâ LCY for â starte enda flere ruter derfra da jeg ikke har flere slots. Pâ LFKB har jeg en terminal pâ 5 Gater. Nâ er det bare ruter igjen med midre enn 300 passasjerer som ikke har konkuranse. Og det er bare 1952!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er noen ledige i NYC nå. Både på LGA og EWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dagens resultat: DOP: €60,168 Airline Cash: €710,143 Airline Value: €5,091,620 Average Loadfactor: 100.00% Date: 22 Feb 1952 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Blir vel bygging av terminal på TRD i morgen nå ettersom jeg leide de to siste som var igjen der. sitter med 6 gater der nå, 54 totalt over hele verden og en DOP på €2,319,367. Forferdelig raskt et selskap vokser på bare to sim år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Da flyr vi til både Hong Kong, India og Chicago(!!) direkte fra Oslo! Og landet på dagens resultater! DOP: €734,256 Airline Cash: €289,771 Airline Value: €8,526,918 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Feb 1952 Flåte: Boeing 307 Stratoliner 2 Boeing 377 Stratocruiser Convair 240 2 Douglas DC-2 Douglas DC-3 Lockheed Super Constellation L-1049 Vultee V-1 EDIT: Er det forresten mulig å ha baser på andre kontinenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk en gate pâ JFK! JFK er like dyr som Newark i leie bare sâ dere vet det. Hadde en gate pâ Washington National, men nâr jeg fikk JFK droppet jeg Washington. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Har IKKE 2 Convair 240 til leie mere. Kunne lige bruge dem til lidt ekstra ruter selv Hvem har "Ryk og Reis" ? 0 fly i flåten, ingen hub og ingen gates eller noget. Send lige en PM til mig her, så jeg ved om du har tænkt dig at starte igen, eller ikke! Jeg kigger mod øst: Til Royal Norwegian Airways. Drop alle de leasede fly du har. Det koster kassen, og du får ikke nok penge til at betale dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.