Gå til innhold

Er du den næste Michael O'Leary?


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

DOP: €396,471

Airline Cash: €380,528

Airline Value: €7,537,453

 

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 18 Jan 1952

 

Flåte:

2 Boeing 307 Stratoliner

1 Boeing 377 Stratocruiser

1 Convair 240

1 Douglas DC-2

1 Douglas DC-3

1 Vultee V-1

 

:) Liker variasjon ja! :whistle:

 

Aaaaaah... Hvorfor i svarte valgte jeg Oslo som base.. *Angre* :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er finanserapporten:

To Date Projected Totals

Ticket Revenue: €7,342,323 €8,810,899

Misc. Revenue: €51,700 €62,448

Lease Revenue (Monthly): €0 €0

Total Revenue: €7,394,023 €8,873,347

 

Fuel Expense : €167,084 €200,320

Staff Expense: €109,660 €131,592

Misc. Expense: €0 €0

Gate Rental Fees (Monthly): €1,587,500 €1,587,500

Maintenance Fees (Monthly): €66,673 €66,673

Lease Expenses (Monthly): €850,000 €850,000

Total Costs: €2,780,917 €2,836,085

 

Profit/Loss: €4,613,106 €6,037,262

 

Lurt â satste pâ Boeing 377 da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg terminal vel.

Jeg gikk tomt for gates på gardemone. Holt ikke med 5 stykk gitt.

Så skal jeg bygge en termianal med 7 gates.

 

Her er mine stats:

DOP: €3,148,230

Airline Cash: €34,760,674

Airline Value: €278,628,909

Average Loadfactor: 100.00%

 

Og lyene jeg bruker:

Curtis CW-20 10

Douglas DC-3 1

Martin 4-0-4 12

 

Så har jeg bestilt nye L-1049 :cool:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[font:Courier New]Fortsatt 4 Bellanca Aircruiser'e igjen til leie for 100 000 i 30 mnd. Røverpris :) Løp å lei :grin:

 

Slik ser det ut for meg nå:

 

DOP: €113,358

Airline Cash: €1,939,074

Airline Value: €23,039,936

 

Average Loadfactor: 96.51%

Date: 22 Jan 1952

 

 

Fly:

 

.5228 Bellanca Aircruiser...Leased Out

13516 Bellanca Aircruiser...Leased Out

13523 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked)

13525 Bellanca Aircruiser...Leased Out

13526 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked)

13527 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked)

13535 Bellanca Aircruiser...Leased Out (Open Marked)

17245 Bellanca Aircruiser...Leased Out

.5342 DH.84 Dragon..........Leased Out

11384 Bellanca Aircruiser...In Service

.6443 DH.84 Dragon..........In Service

11408 Douglas DC-3..........In Service

 

 

............................To Date......Projected Totals

Ticket Revenue:.............€2,723,376...€2,960,862

Misc. Revenue:..............€6,305.......€6,965

Lease Revenue (Monthly):....€460,000.....€460,000

Total Revenue:..............€3,189,681...€3,427,827

 

Fuel Expense :..............€79,503......€86,705

Staff Expense:..............€46,486......€50,712

Misc. Expense:..............€0...........€0

Gate Rental Fees (Monthly):.€550,000.....€550,000

Maintenance Fees (Monthly):.€45,843......€45,843

Lease Expenses (Monthly):...€0...........€0

Total Costs:................€721,832.....€733,260

 

Profit/Loss:................€2,467,849...€2,694,567 [/font]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dumt spørsmål fra en trøtt og nyskjerrig med forumist.. Det har sikkert vært besvart tidligere, men posten har blitt litt for stor til å bla seg tilbake alle sidene for å se etter dette! :grin:

 

Hvilke fordeler vil jeg egentlig ha av å melde meg inn i en allianse, og hvilke fordeler vil de andre som er medlem av denne alliansen få ved at jeg evt. melder meg inn? :)

 

Trenger man betale "leie" for gater hvis man bygger en egen terminal? :grin:

 

Please don't judge me! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ivar.

 

Når du melder deg inn i en allianse, kan du fly fra basene til alle andre i alliansen, forutsatt at du har gater der. Til gjengjeld kan alle andre i alliansen fly fra dine baser. Det er lagt inn en limit på totalt 20 allianse flights fra en base. Det vil si at medlemmene i alliansen kan totalt starte 20 flights tilsammen fra en base. (den limiten gjelder selvfølgelig ikke fra din egen base.

 

Når du bygger en terminal, så slipper du leie, men du må betale vedlikehold. Lurer på om dette er 25% av leiesummen på den respektive flyplassen, men her er jeg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre, det er cirka UMULIG â fâ tak i flere gater i Europa nâ. Jeg har behov for flere gater pâ LCY for â starte enda flere ruter derfra da jeg ikke har flere slots. Pâ LFKB har jeg en terminal pâ 5 Gater. Nâ er det bare ruter igjen med midre enn 300 passasjerer som ikke har konkuranse. Og det er bare 1952!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flyr vi til både Hong Kong, India og Chicago(!!) direkte fra Oslo! Og landet på dagens resultater!

 

DOP: €734,256

Airline Cash: €289,771

Airline Value: €8,526,918

 

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 23 Feb 1952

 

Flåte:

Boeing 307 Stratoliner 2

Boeing 377 Stratocruiser

Convair 240 2

Douglas DC-2

Douglas DC-3

Lockheed Super Constellation L-1049

Vultee V-1

 

 

 

EDIT: Er det forresten mulig å ha baser på andre kontinenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKKE 2 Convair 240 til leie mere. Kunne lige bruge dem til lidt ekstra ruter selv

 

Hvem har "Ryk og Reis" ? 0 fly i flåten, ingen hub og ingen gates eller noget. Send lige en PM til mig her, så jeg ved om du har tænkt dig at starte igen, eller ikke!

 

Jeg kigger mod øst:

gcmapzq1.gif

 

Til Royal Norwegian Airways. Drop alle de leasede fly du har. Det koster kassen, og du får ikke nok penge til at betale dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...