Gå til innhold

Til FS-interesserte i Trondheims-området (Endret)


Frode Skibrek

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager arangere FS treffet på en plass som har aldersgrense for inngang? Ta heller Peppes eller et lignende sted, slik at også de under 18/20 har muligheten til å delta på treffet.

 

Husk på at denne hobbyen har mange brukere som ikke er fylt 18år, og derfor bør et treff legges til en plass der også de har mulighet til å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men Peppes er også billigere hvis man ser på kvalitet,og har flere resturanter og også flere gode tilbud til eventuelle matallergikere og dermed får flere muligheten til å kunne delta,fordi kjeden er mer kjent :) Check Mate

 

Testen jeg nevnte ligger forresten her: http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=9400000&item=13521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei synes at for dem som e inntrisert kan sende meg en pm pga at frode ikke har pc for tiaa han klarte og slette heile hardisken sinn. trenger og vit kor mange som inntrisert i og bli me på et treff i tr heim og jo fleir vi er jo bedre kan da lage en evt rabat på pizza evt egon dolly eller peppes mn de går også ant og ta noe som ikke er en kjede tenker for eks davinci på byåsen persjonlig synes jeg dem har bedre pizza en peppes så send pm til meg så kommer vi tilbake me en dato og klokke slett som passer for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med et treff for fs engasjerte i tr.heimsomerådet er jo knall. da kan vi jo sitte å diskutere, få svar på diverse problemer uten å sitte hjemme og irritere seg over at ingen svarer på tråden du starta her i dette forumet. pluss at det er veldig sosialt, enda bedre er det jo om alle har samme interesse.

 

sett opp en poll så alle kan bli enige om en dato så kommer hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei synes at for dem som e inntrisert kan sende meg en pm pga at frode ikke har pc for tiaa han klarte og slette heile hardisken sinn. trenger og vit kor mange som inntrisert i og bli me på et treff i tr heim og jo fleir vi er jo bedre kan da lage en evt rabat på pizza evt egon dolly eller peppes mn de går også ant og ta noe som ikke er en kjede tenker for eks davinci på byåsen persjonlig synes jeg dem har bedre pizza en peppes så send pm til meg så kommer vi tilbake me en dato og klokke slett som passer for alle

 

Nå vil jeg gjerne ha meg frabedt at du tar over mitt opplegg her Alex...

Selv om pcen min er midlertidig ute av drift er dette noe jeg holder på med alene.

 

Og treffet blir på Peppes på Solsiden. Dato ikke bestemt enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager evt skrive feil! Men Frode jeg ska vær ærlig!!! Jeg har ikke penger til og gå ut på peppes, hvor de fort blir 250-300kr. De var ikke meningen og ta over. De veit du! Jeg tenkte at de kunne bli noe treff fortere siden du ikke hadde pc!

Men greit. Vis d blir peppes så må jeg bare beklage, men da kan jeg ikke komme!

Btw finnes mye mindre pizza plasser som også er mye billigere. Mvh Tamachan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke bli så mye som 250,- så fram til at du ikke sitter å spiser en hel Pizza alene?

 

To voksne mannfolk klarer fint å dele på en stor pizza fra Peppes, regner med du vil få ett godt måltid med drikke for ca. 150. :) Det er vel heller ikke noe krav om at man kjøpe seg en pizza, kanskje ett hvitløksbrød til 30,- holder lenge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...