Gå til innhold

Til FS-interesserte i Trondheims-området (Endret)


Frode Skibrek

Anbefalte innlegg

Alexander' date=' jeg tror det er flere enn meg som hadde satt stor pris på om du leste igjennom innleggene dine for å rette opp skrivefeil før du postet de. ;)

 

For mitt vedkommende var det bare å gi opp etter 15 ord.. :/ [/quote']

 

Vil bare opplyse deg om en liten lidelse kalt Dysleksi :) Uten at jeg mener å være ironisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peppes til 94 kroner da?

 

Ikke i Oslo. Hehe' date=' så der kan jeg ikke uttale meg. [/quote']

 

OK... men Egon har jo god mat de og... eller kanskje vi skulle finne ett sted med alt man kan spise-julemat? ribbe og sånt?

 

Som innflytter i midtnorge er slikt høyt verdsatt når julen nærmer seg, da både pinnekjøtt og det meste annet ikke gir meg den samme følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle hvor det blir da, ingen er vel så gniene at de brye seg om det koster 94,- eller 150,-

 

Hva er en femtilapp i dag da?

 

Håper bare at mange nok gidder å bli med, så jeg kan snakke med noen som forstår hva jeg sier når jeg prater om interessen min. Ingen av mine kompiser gjør det:-P De har ikke peiling på N1, ILS, ADF, VOR, altitude og IAS :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det nærmer seg jul er planene lagt på is frem til julen er over, og vi er over i januar. Da jeg har familie og endel andre ting å forholde meg til i forhold til dette og, er det ike helt lett å skulle legge dette rundt alle andre eventer (Familiebursdager, julemiddager,osv)har jeg oppdaget, så hvis noen andre vil ta over denne, så be my guest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen settes til 12 januar hvis det ikke er for store protester. En fordel er om de som har bil kanskje kan fikse litt kompiskjøring for en 10 eller 20 kroner per pers.

 

De som vil kan jo ta med seg en pils eller to og bli med hjem til meg på heimdal og "fly away" der oppe etter pizza og felles-treff.

 

Jeg ønsker samtidig å beklage at det har tatt lang, tid, men med en pc med uvilje til å fungere, så er det ikke alltid lett.

 

Håper på godt oppmøte. Møtested blir Peppes på Solsiden, der de forøvrig har ett par stilige modellfly hengendes i taket:-) Det blir INGEN aldersgrense på peppes, men jeg setter 18-årsgrense på treffet hjemme hos meg, og KUN pils,eller Cider tillates og maks en 6-pack per pers. Dette av samtalers innholdsmessige verdi med folk på fylla :grin: . Alle bråkebøtter lempes ut av stuevinduet ned på campingvogna til huseieren :grin: Hjertelig velkommen skal dere være. Ta med godt humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...