Gå til innhold

Hvor mange paa min alder??


Daniel Gjerstad

Anbefalte innlegg

Snart øvelses kjøring på meg gitt [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tommy Sivertsen:

Hei Daniel,

Eg e 17 år og kommer fra Laksevåg i Bergen.

Vet du kor det e?

Kor i Bergen bor du da?

Hilsen

Tommy

Får vel snakke på Bergens dialekt [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Eg bor i Åsane, viss du vet kor d e [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Jeg er 15 år bor på hamar..like ved vikingskipet [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Driver med seilfly, og har fløyet to solo turer hittil.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jeg har samlet ca. 36 starter, og ca. 16 timer er logget. Får mitt flysertfikat når jeg blir 17, da jeg må ha logget 30 timer flytid [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Så jeg er på god veg..

hilsen LN-SAH (ENHA) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Ja Steffen vi er fri som fuglene,det er deilig.

15 År her og Bor like utenfor Bergen,jeg har også 2 Solo turer hitentil 24 starter og 11timer som er logget.

Seilfly er den beste veien og starte med flyging på,kjempe fint miljlø og greie folk hele tiden.

Så jeg oppfordrer alle til å starte med seilflyging det er noe av det råeste som finnes.

Ta en titt på denne linken bilde av meg på første Solo turen

min på Ulven flystripe,

det var den 23-6-2001 bare en uke siden.

http://emmadesign.no/OAK/Flystikko_net/Juni_2001/StHansogsolo.htm'>http://emmadesign.no/OAK/Flystikko_net/Juni_2001/StHansogsolo.htmhttp://emmadesign.no/OAK/Flystikko_net/Juni_2001/StHansogsolo.htm" TARGET=_blank>web" TARGET=_blank>http://emmadesign.no/OAK/Flystikko_net/Juni_2001/StHansogsolo.htmweb page

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Soloturen Dag. Og lykke til vidare ja.... du veit sikkert kemm ej e :-)hehe.. håpe ej kan ta mej en tur nedover snart. Må hilse den du veit vist du treffe vedkommende. Skal kanskje til på FTP sertifikat.. har tenkt over det og kommer vel meg snart på vingene forhåpentlig vis med vennlig hilsen Odd Ivar Torset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 15, jeg men bor i Oslo.

Tile Dag:

Hva med å lage en spørreundersøkelse på forsida hvor en spørr om hvor gammel du er?(du måtte da dele det inn i noen fornuftige grupper)

Hadde vert spennende å se hvor gamle de fleste som er innom her er, og dessuten har du ikke forandret spørsmålet på ganske lenge [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år og ekte bodøværing!

flyg mest Bodø-Helle i DHC-8 100

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige dere..

Får ikke lov av foreldrene mine å begynne med seilflyging. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Vet ikke hvorfor. de sier bare: hvorfor skal du det??? [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Hvordan spør dere foreldrene deres???? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

[ 02-07-2001: Endret av: Odd Vegard Kandal ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Den Norske Flysimmer lista ha egen søkefunksjon på de forskjellige alderstrinn slik at man slipper å få slikt "mas" i dette forum.

Det har vært slikt "mas" om "hvor vi bor" og "hvor gamle er vi" og da må man gjøre noe med flysimmerlista eller at de "maskråkene" kan registrere seg eller så er de ikke registert og er sånne "Skapflysimmere".

Jeg tror det finnes flere flysimmere enn de som er registert i Den Norske Flysimmerlista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...