Anders Sørby Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Widerøe har nå "foliert" LN-WFP i "Tine-farger": Bilde Absolutt et friskt pust, men syns en widerøe-logo mangler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du var på Gardermoen i dag du og, ser jeg Var der jeg og, synes den var fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Sørby Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, var nok det. Mener jeg så 3 ungdommer inne på terminaleområdet, hvorav èn av dem bar på et stativ. Kan du har vært en av de tre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da så du nok oss ja. BFP med stativet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 For å være helt ærlig syns jeg denne painten var direkte stygg; et virvar av bokstaver og farger (som også passer heller dårlig til de to grønnfargene på motoren), rotete og lite gjennomført var dette. Syns ikke heller den figuren, som er vanskelig å sikkert si om er et forsøk på en slags marsboer eller en liten appelsinløve i menneskeham var spesielt vellykket heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Så den på jobben i dag og kjørte meg en tur bort for å få en bedre titt. Artig liten sak, men ikke direkte pen nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe, den var så stygg at den var nesten litt fin :crazy: Er egentlig ikke noe fan av slike reklame logoer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg kommer nok personlig ikke til å gråte direkte, når reklameperioden er over etter 6 mnd. - synes nok de kunne gjort mer ut av denne. Ble litt for mye "halvferdig". WF kommer til å stille opptil 3 fly tilgjengelig for reklame, så blir det spennende å se hva neste "logo-prop" bringer.. Mere info om Tine-flyet her: http://www.boarding.no/art.asp?id=27377 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Den var jo kul da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Enig, denne så bedre ut (spesielt fargene, eple er bedre enn appelsin også da ). Det ser morsomt ut med apekatten(?) som henger ned fra cockpitvinduet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Painten er vellykket siden den får meg til å få lyst på juice, ble tørst av å se bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Appelsin'en var sykt stygg, men eple painten likte jeg veldig godt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gidder noen â painte eple painten til Dreamwings Q400? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Dette er jo vel da en 300? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jepp, en 300 maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Blir painten kun å sees på -300? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Blir vel kun dette ene flyet skulle jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er kun dette ene flyet som Tine har kjøpt reklame-plass på ja, maskinen vil bl.a. brukt mye på ruter til bl.a. Bornholm/Gotland/Gøteborg - da dette er en rute barnefamilier gjerne bruker på sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Huff....syns ikke den var noe særlig å se på! Rotete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som kan painte eple liveryet til en god freeware 300 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.