Gå til innhold

Har luftambulansen fått et nytt helikopter???


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Jeg var innom Geiteryggen ved 9-tiden i morges og så da et forholdsvis stort og helt SORT helikopter som hadde registrering LN-OFS. Sorte helikoptre er forholdsvis sjeldne, så det kan jo være dette som har flyttet på seg i løpet av dagen?

 

Kan forøvrig nevne at følgende akkurat i dag dukket opp i postjournalen til Luftfartstilsynet om LN-OFS:

 

Dok.dato: 12062007

Til: Pegasus Helicopter AS

Sak: Pegasus Helicopter - endring av AOC - utvidelse av fartøyflåten med LN-OSL og LN-OFS

Dok: LN-OFS - Godkjenning av innleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall ikke EC-120'ern, OFS. Men hva rakkern gjør det mafiahelikopteret og NLA? Jeg mener å huske at de leide inn en Dauphin for lenge sida for å teste ut om det var noe å satse på men det ble jo som via lle vet EC-145 i stedet.

 

Den OFS forresten. Den har flydd utrolig mye over huset mitt i det siste (i Drammen BTW). Jeg hadde tenkt å researche litt mer men fant ut at det antakeligvis bare er en Pegasus-pilot som bor oppe på Konnerud (kjennern nesten) som har tatt med seg maskina hjem. Så vi kan nok sjekke ut OFS fra saken når det gjelder NLAs mafiahelikopter.

 

-G.G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...