Gå til innhold

Flightsim.no T-shirt


Magnus Øverås

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Kan man ikke få en skreddersydd skjorte med f.eks. et screenshot av en flytur man tar, og så står Flightsim.no-logoen over eller under? Jeg ville tenkt meg å f.eks ha en Dahs-8 i approach på forsiden, og på baksiden ville jeg ha flyet i touchdown, og under skulle det ha vært Flightsim.no-logoen, eller noe sånt. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Eirik Mikal Aronsen:

Kan man ikke få en skreddersydd skjorte med f.eks. et screenshot av en flytur man tar, og så står Flightsim.no-logoen over eller under? Jeg ville tenkt meg å f.eks ha en Dahs-8 i approach på forsiden, og på baksiden ville jeg ha flyet i touchdown, og under skulle det ha vært Flightsim.no-logoen, eller noe sånt. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

 

Det er bare å kjøpe en pakke med spesialark til printeren,

slik at du kan printe ut valgfritt motiv (f.eks. et nydelig

screenshot) og stryke det på en "ren" (ensfarget) t-shirt.

Jeg tror du får slike pakker for ca 15,- pr. ark, ikke ille.

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok t-skjorter men jeg vil ha blått kaffekrus med Flightsim.no i hvitt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Dag du må fakturere på forhånd da, inkl litt avanse seff, så du ikke blir sittende med tommelen i r..eh postkassa her [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt en hvit t-skjorte med FlightSim.no logo på venstre bryst eller på overarmen.

JA!!!!!!!!!!!!! VIKING vant 1-0 over odd grenland!!!!!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

VIKING leder tabellen ennå!!!!!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ser helst at det blir hvit t-skjorte med FlightSim.no logo på brystet.

Dag: Hva med å gjøre dette til neste ukes spørsmål, slik at det blir en slags avstemming over hvilken type som skal bli produsert og legges ut for salg?

Mvh

Morten

LN-MPK

BRA013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at hvite skjorter generelt er kjedelige, så jeg ser for meg en blå skjorte med FlightSim.no på brystet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

happy flying [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja blå skjorte med stor hvit logo på magen så alle kan se hvor stolte vi er av flightsim.no! Men selfølgelig det er jo bare mitt forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir bra!

Hvis det hadde vært mulig, så hadde det etter min mening vært veldig kult med hvit t-skjorte, logo på brystet, -og nå kommer det spektakulære [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] - å få på medlemsnr i svart bakpå!

Slik at det f.eks bakpå min hadde stått Medlem #1275

uansett, t-skjorte og krus skal jeg ha uansett! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hilsen Ole Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den støtter jeg fult ut Ole martin det høres veldig kult ut!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Ole Martin Walberg:

Dette her blir bra!

Hvis det hadde vært mulig, så hadde det etter min mening vært veldig kult med hvit t-skjorte, logo på brystet, -og nå kommer det spektakulære [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] - å få på medlemsnr i svart bakpå!

Slik at det f.eks bakpå min hadde stått
Medlem #1275

Hilsen Ole Martin

hmmm.... hvilken pris tror dere det blir dersom skjortene skal ha trykk på begge sider og i tillegg "spesialsyes" for hvert medlem?? De som ønsker det kan jo lage sitt eget trykk på baksiden. Det er ikke mye "hokuspokus" når det bare er snakk om tekst. Billigere blir det også. Nå må vi ikke lage det så vanskelig at hele prosjektet blir skrinlagt...igjen.

Men for all del, ideen er meget god den. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg kommer sikkert til å lage mitt eget medlemsnummer bakpå.

[ 22-05-2001: Endret av: Ole-Jørgen Søberg ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite problem med avstemningen:

FEILMELDING

 

Cookies disabled

Please configure your browser to accept cookies.

 

Tingen er at cookies er aktivert som bare F***... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Cookies fungerer fint absolutt over alt, bortsett fra på den avstemningen.... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

 

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen:

Et lite problem med avstemningen:

FEILMELDING

 

Cookies disabled

Please configure your browser to accept cookies.

 

Tingen er at cookies er aktivert som bare F***... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Cookies fungerer fint absolutt over alt, bortsett fra på den avstemningen.... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

 

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Jeg har samme problemet, men da jeg skulle stemme på hva jeg ville ha kjøpt av kaffekrus, t-skjorte, begge deler eller "Det bruker jeg ikke penger på" gikk det helt fint, og jeg stemte. Men under avstemningen av hvordan det skal se ut, har jeg samme problemet som Kenneth dvs. jeg får samme feilmelding...det har vel ikke noe med det å gjøre, men jeg bruker Opera 5.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...