Gå til innhold

Flightsim.no T-shirt


Magnus Øverås

Anbefalte innlegg

Fikk en ide her om dagen om at det hadde vert kult å hatt en Flightsim.no T-skjorte. En T-skjorte med Flightsim.no sin logo/banner på. Hadde vert gøy om noen kunne fått laget en slik T skjorte som vi simmere her på Flightsim forumet kunne kjøpe for en billig penge.

Er dette helt på jordet eller er det flere som kan ønske seg dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

quote:

Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad:

Enig med Håvard... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

TARGET=_blank>daniel.gjerstad.net

 

Hei Daniel, mener ikke å være frekk eller noe, men er det

der den første hjemmesiden din? Du må rename index.htm

til index.html (legg merke til l´en), ellers blir ikke

hovedsiden indeksert og vist riktig når man kommer dit.

Jeg måtte klikke manuelt på den. Mener ihvertfall at det

er slik [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Ta en titt på http://www.htmlgoodies.com" TARGET=_blank>www.htmlgoodies.com og http://www.hotwired.com/webmonkey" TARGET=_blank>www.hotwired.com/webmonkey - utmerkede kunnskapskilder når

du ønsker å lære litt mer om å lage hjemmesider.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er en glimrende ide med flightsim T-shirt. Hører du Dag?

Du er ikke arbeidsledig lenger. Du er i arbeid.

Lag et utkast til trykk, ta opp bestilling og bestill trykking. Snart er vi ca 2000 medlemmer og med ca 50-60 kr i fortjeneste pr skjorte så.......... Ja, jeg sier ikke mere.

Kunne forresten også tenke meg en streamer som jeg kunne ha i bakvinduet på bilene mine. Hva med en flightsim kaffekopp?

Caps? Musematte? Pins? Flere forslag?

Hører du Dag?

MVH Hans

[ 11-05-2001: Endret av: Hans Johnsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag!

Kan ikke du ta kontakt med Bodø/Glimt om hvordan de får laget sitt supporterutstyr og overføre det i Flightsimmiljø?

De har jo krus, caps, t-skjorter med logo på.

Eller om du kan bli den nye "trenern" deres?

Hilsen en som liker B/G og TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Hans Johnsen:

Hei!

Det er en glimrende ide med flightsim T-shirt. Hører du Dag?

Du er ikke arbeidsledig lenger. Du er i arbeid.

Lag et utkast til trykk, ta opp bestilling og bestill trykking. Snart er vi ca 2000 medlemmer og med ca 50-60 kr i fortjeneste pr skjorte så.......... Ja, jeg sier ikke mere.

Kunne forresten også tenke meg en streamer som jeg kunne ha i bakvinduet på bilene mine. Hva med en flightsim kaffekopp?

Caps? Musematte? Pins? Flere forslag?

Hører du Dag?

MVH Hans

[ 11-05-2001: Endret av: Hans Johnsen ]

Hehe, hører du Dag?....noen ivrige folk her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

et litet hint: han hører ingenting her, han leser det, så kanskje: ser du Dag? er bedre.... hihi

ellers et meeeeeget godt forslag, jeg driver et discotek på Gjøvik og kunne godt tenke meg og skrive f.eks http://www.flightsim.no" TARGET=_blank>www.flightsim.no nederst på plakter som jeg lager (og det er mange) vet ikke om det trengs den type reklame, men tenkte at hvis du synes det er greit så vil jeg gjerne gjøre det for å kanskje øke antallet medlemmer enda mere...

bare et forslag (dumt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke du meg.Så denne annonsen på no.jobb.tilbys, og klippet den likegodt ut.

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&safe=off&ic=1&th=4334059c98f9763,1&seekm=MpUK6.8723%24gX3.604419%40news3.oke.nextra.no#p" TARGET=_blank>Link til annonsen

Så det er bare å kjøpe den bedriften Dag, så har du jobb igjen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jeg syntes faktisk tilbudet var litt intressant,men har ikke tenkt å overta selv [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Frank Olav Pettersen

http://amcarforum.no" TARGET=_blank>Amcarforum Norge

[ 12-05-2001: Endret av: Dag Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på http://www.cafepress.com/cp/info/index.aspx" TARGET=_blank>Cafepress, kanskje dette kan være noe.

Du lager designet og uploader til siten dems så trykker dem opp skjortene, genserne, koppene, musemattene når noen bestiller. Det beste er at det er gratis og du får overskuddet over produksjons summen (du setter utsalgspris selv). Nedturen er at det er amerikansk firma og dermed må kundene bestille fra utlandet.

Ta en titt. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg tror en slik T-skjorte ville hvert bra.

Om det kommer ut vil jeg i allefall kjøpe en eller to.

Du kunne jo spurt NAK-Shop om de var innteressert i å selge den og.

-Dag, Du kan jo ta imot bestillinger, og hvis det blir mange nok til at det blir en brukbar pris kan du få det trykket opp???

Det går jo ann å prøve

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Hilsen Vegard Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på er det mulig og trykke opp en T-shirt til meg selv, hvis jeg vil det? må jeg spørre noen om lov for å sette fs.no banneren på skjorta??

MVH: Jonas Rettum [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 14-05-2001: Endret av: Jonas Rettum ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre med noen firma i Oslo i morgen om hva de skal ha for produksjon av noen airpics.com-skjorter.

Prøve å få til noen til div. flyshow i sommer.

Til eget bruk.. og evt. til andre som vil ha..

Kan komme tilbake med prisene jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel som vanlig når det er forslag om å kjøpe inn noe som man sier seg intresert i men når dagen kommer så er det halvparten som har sagt seg intressert trukket seg, så man blir sittene igjen med halvparten som er bestilt å Tapt penger [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 14-05-2001: Endret av: Arild Schubert ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått ett tilbud på slike skjorter, og venter på ett til..

I mellomtiden kan vi kanskje diskutere hvordan disse skal se ut. Jeg ser for meg tre muligheter:

  • Blå skjorte med FlightSim.no i hvitt over ryggen
  • Blå skjorte med Flightsim.no i hvitt på brystet
  • Hvit skjorte med FlightSim.no logo på brystet
Hva er egentlig best? (Dette klarer vi vel neppe å bli enige om [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...