Geir Kallelid Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Jeg mener - Hvit skjorte med blått FlightSim.no logo på siden av brystet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Kan man ikke få en skreddersydd skjorte med f.eks. et screenshot av en flytur man tar, og så står Flightsim.no-logoen over eller under? Jeg ville tenkt meg å f.eks ha en Dahs-8 i approach på forsiden, og på baksiden ville jeg ha flyet i touchdown, og under skulle det ha vært Flightsim.no-logoen, eller noe sånt. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Lund Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Eirik Mikal Aronsen: Kan man ikke få en skreddersydd skjorte med f.eks. et screenshot av en flytur man tar, og så står Flightsim.no-logoen over eller under? Jeg ville tenkt meg å f.eks ha en Dahs-8 i approach på forsiden, og på baksiden ville jeg ha flyet i touchdown, og under skulle det ha vært Flightsim.no-logoen, eller noe sånt. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Det er bare å kjøpe en pakke med spesialark til printeren, slik at du kan printe ut valgfritt motiv (f.eks. et nydelig screenshot) og stryke det på en "ren" (ensfarget) t-shirt. Jeg tror du får slike pakker for ca 15,- pr. ark, ikke ille. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Nilsen Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Dag! Du burde ta det som neste ukes spørsmål! Det var et godt forslag av Morten [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Vegard... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Jeg har nok t-skjorter men jeg vil ha blått kaffekrus med Flightsim.no i hvitt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Dag du må fakturere på forhånd da, inkl litt avanse seff, så du ikke blir sittende med tommelen i r..eh postkassa her [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Vegard Kandal Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Jeg ville hatt en hvit t-skjorte med FlightSim.no logo på venstre bryst eller på overarmen. JA!!!!!!!!!!!!! VIKING vant 1-0 over odd grenland!!!!!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] VIKING leder tabellen ennå!!!!!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilot1 Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Hei. Jeg ser helst at det blir hvit t-skjorte med FlightSim.no logo på brystet. Dag: Hva med å gjøre dette til neste ukes spørsmål, slik at det blir en slags avstemming over hvilken type som skal bli produsert og legges ut for salg? Mvh Morten LN-MPK BRA013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Jeg mener at hvite skjorter generelt er kjedelige, så jeg ser for meg en blå skjorte med FlightSim.no på brystet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] happy flying [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. mai 2001 Del Skrevet 17. mai 2001 Nja blå skjorte med stor hvit logo på magen så alle kan se hvor stolte vi er av flightsim.no! Men selfølgelig det er jo bare mitt forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Øverås Skrevet 17. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2001 Jeg kan tenke meg en Blå skjorte med en liten logo på venster bryst og en stor logo på ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olav Pettersen Skrevet 17. mai 2001 Del Skrevet 17. mai 2001 Samma hvordan den ser ut for min del. Bare den er unik [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Frank Olav Pettersen http://amcarforum.no" TARGET=_blank>Amcarforum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 quote: og en stor logo på ryggen. Tattoo er tingen for deg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Måtte være rimelig hekta for å tattoo'e fs.no på ryggen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Jeg er heeelt enig med en flightsim.no t-skjorte, men kanskje et flightsim magasin hver måned også hadde vært en idè, selv om det kan bli litt dyrt da... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] I magasinet kan det jo stå nyheter og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Et magasin er vel litt drøyt da... Nyheter får ma jo på forsiden av flightsim.no, og ærlig talt så tror jeg ikke at du hadde klart å fylle 2 A4-sider engang... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arian L Brakstad Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Folkens dette er jo en ypperlig ide.... vi må jo holde sammen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: ...og ærlig talt så tror jeg ikke at du hadde klart å fylle 2 A4-sider engang... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Det har du jo rett i da...det var vel en dårlig idè [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Nilsen Skrevet 20. mai 2001 Del Skrevet 20. mai 2001 "Newsletters" på e-m@il hadde vert litt rått [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. mai 2001 Del Skrevet 20. mai 2001 Da var avstemmingen om hvordan disse skjortene/krusene skal se ut i gang http://www.flightsim.no/artikler/01006/" TARGET=_blank>her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Martin Walberg Skrevet 20. mai 2001 Del Skrevet 20. mai 2001 Dette her blir bra! Hvis det hadde vært mulig, så hadde det etter min mening vært veldig kult med hvit t-skjorte, logo på brystet, -og nå kommer det spektakulære [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] - å få på medlemsnr i svart bakpå! Slik at det f.eks bakpå min hadde stått Medlem #1275 uansett, t-skjorte og krus skal jeg ha uansett! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Ole Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Den støtter jeg fult ut Ole martin det høres veldig kult ut!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilot1 Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Helt enig, Ole Martin! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Skal denne avstemmningen vare til uka er slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Ole Martin Walberg: Dette her blir bra! Hvis det hadde vært mulig, så hadde det etter min mening vært veldig kult med hvit t-skjorte, logo på brystet, -og nå kommer det spektakulære [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] - å få på medlemsnr i svart bakpå! Slik at det f.eks bakpå min hadde stått Medlem #1275 Hilsen Ole Martin hmmm.... hvilken pris tror dere det blir dersom skjortene skal ha trykk på begge sider og i tillegg "spesialsyes" for hvert medlem?? De som ønsker det kan jo lage sitt eget trykk på baksiden. Det er ikke mye "hokuspokus" når det bare er snakk om tekst. Billigere blir det også. Nå må vi ikke lage det så vanskelig at hele prosjektet blir skrinlagt...igjen. Men for all del, ideen er meget god den. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg kommer sikkert til å lage mitt eget medlemsnummer bakpå. [ 22-05-2001: Endret av: Ole-Jørgen Søberg ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Et lite problem med avstemningen: FEILMELDING Cookies disabled Please configure your browser to accept cookies. Tingen er at cookies er aktivert som bare F***... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Cookies fungerer fint absolutt over alt, bortsett fra på den avstemningen.... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av roar nicolaisen: Skal denne avstemmningen vare til uka er slutt? Ja, jeg tenkte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: Cookies disabled Pussig [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Får du samme feilmelding på "ukens spørsmål" på forsiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Når det gjelder medlemsnummer på ryggen blir det vanskelig å få til siden hver skjorte da må lages manuelt. Jeg foreslår heller at de som har interesse av å ha dette kjøper seg et slikt opplegg hvor du kan skrive ut fra skriveren din og stryke på skjorten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: Et lite problem med avstemningen: FEILMELDING Cookies disabled Please configure your browser to accept cookies. Tingen er at cookies er aktivert som bare F***... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Cookies fungerer fint absolutt over alt, bortsett fra på den avstemningen.... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Jeg har samme problemet, men da jeg skulle stemme på hva jeg ville ha kjøpt av kaffekrus, t-skjorte, begge deler eller "Det bruker jeg ikke penger på" gikk det helt fint, og jeg stemte. Men under avstemningen av hvordan det skal se ut, har jeg samme problemet som Kenneth dvs. jeg får samme feilmelding...det har vel ikke noe med det å gjøre, men jeg bruker Opera 5.0. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Det var jeg som hadde blingset litt, men jeg vil tro det fungerer om dere går inn på siden nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Dag: Jepp! Nå fungerte det fint.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.