Magnus Øverås Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Fikk en ide her om dagen om at det hadde vert kult å hatt en Flightsim.no T-skjorte. En T-skjorte med Flightsim.no sin logo/banner på. Hadde vert gøy om noen kunne fått laget en slik T skjorte som vi simmere her på Flightsim forumet kunne kjøpe for en billig penge. Er dette helt på jordet eller er det flere som kan ønske seg dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Olsen Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Det syntes jeg også hørtes topp ut...! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Enig med Håvard... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] http://www.daniel.gjerstad.net" TARGET=_blank>daniel.gjerstad.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell harald Fylling Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 En god ide folks. Jeg kan gi et godt tilbud. bare ta kontakt på email: sb-pr@online.no da jeg jobber med slike ting. hilsen kjell harald fylling LL505 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Genial idè, at ikke jeg hadde tenkt ut det litt tidligere! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Dette hadde vært kjempekult. MVH Tom Ekle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Kjempe bra! Det hadde vært råå kult! god ide.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Lund Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad: Enig med Håvard... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] http://www.daniel.gjerstad.net" TARGET=_blank>daniel.gjerstad.net Hei Daniel, mener ikke å være frekk eller noe, men er det der den første hjemmesiden din? Du må rename index.htm til index.html (legg merke til l´en), ellers blir ikke hovedsiden indeksert og vist riktig når man kommer dit. Jeg måtte klikke manuelt på den. Mener ihvertfall at det er slik [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Ta en titt på http://www.htmlgoodies.com" TARGET=_blank>www.htmlgoodies.com og http://www.hotwired.com/webmonkey" TARGET=_blank>www.hotwired.com/webmonkey - utmerkede kunnskapskilder når du ønsker å lære litt mer om å lage hjemmesider. Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Johnsen Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Hei! Det er en glimrende ide med flightsim T-shirt. Hører du Dag? Du er ikke arbeidsledig lenger. Du er i arbeid. Lag et utkast til trykk, ta opp bestilling og bestill trykking. Snart er vi ca 2000 medlemmer og med ca 50-60 kr i fortjeneste pr skjorte så.......... Ja, jeg sier ikke mere. Kunne forresten også tenke meg en streamer som jeg kunne ha i bakvinduet på bilene mine. Hva med en flightsim kaffekopp? Caps? Musematte? Pins? Flere forslag? Hører du Dag? MVH Hans [ 11-05-2001: Endret av: Hans Johnsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Dag! Kan ikke du ta kontakt med Bodø/Glimt om hvordan de får laget sitt supporterutstyr og overføre det i Flightsimmiljø? De har jo krus, caps, t-skjorter med logo på. Eller om du kan bli den nye "trenern" deres? Hilsen en som liker B/G og TIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Hans Johnsen: Hei! Det er en glimrende ide med flightsim T-shirt. Hører du Dag? Du er ikke arbeidsledig lenger. Du er i arbeid. Lag et utkast til trykk, ta opp bestilling og bestill trykking. Snart er vi ca 2000 medlemmer og med ca 50-60 kr i fortjeneste pr skjorte så.......... Ja, jeg sier ikke mere. Kunne forresten også tenke meg en streamer som jeg kunne ha i bakvinduet på bilene mine. Hva med en flightsim kaffekopp? Caps? Musematte? Pins? Flere forslag? Hører du Dag? MVH Hans [ 11-05-2001: Endret av: Hans Johnsen ] Hehe, hører du Dag?....noen ivrige folk her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] et litet hint: han hører ingenting her, han leser det, så kanskje: ser du Dag? er bedre.... hihi ellers et meeeeeget godt forslag, jeg driver et discotek på Gjøvik og kunne godt tenke meg og skrive f.eks http://www.flightsim.no" TARGET=_blank>www.flightsim.no nederst på plakter som jeg lager (og det er mange) vet ikke om det trengs den type reklame, men tenkte at hvis du synes det er greit så vil jeg gjerne gjøre det for å kanskje øke antallet medlemmer enda mere... bare et forslag (dumt?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Det er en strålende idé [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Det er bare å sette i gang noe det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Andreas Olssøn Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Kjempe bra! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Jeg skal ikke ha. Så dere slipper unna med 1999 skjorter.... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Den er vi med på... [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olav Pettersen Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Kunne ikke du meg.Så denne annonsen på no.jobb.tilbys, og klippet den likegodt ut. http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&safe=off&ic=1&th=4334059c98f9763,1&seekm=MpUK6.8723%24gX3.604419%40news3.oke.nextra.no#p" TARGET=_blank>Link til annonsen Så det er bare å kjøpe den bedriften Dag, så har du jobb igjen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg syntes faktisk tilbudet var litt intressant,men har ikke tenkt å overta selv [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Frank Olav Pettersen http://amcarforum.no" TARGET=_blank>Amcarforum Norge [ 12-05-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Joda, jeg hører. Jeg kan sjekke ut hva noe slikt vil koste, men jeg er nok redd dette vil bli relativt dyrt siden det vil bli små opplag (Tviler i grunn på at jeg ville klare å selge mer enn 100 stk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Nå har jeg snudd meg rundt på arbeidsrommet og funnet ut at jeg ikke har noen mulighet til dette. Med alt det utstyret ville jeg ikke kommet inn døra her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Melbostad Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Ta en titt på http://www.cafepress.com/cp/info/index.aspx" TARGET=_blank>Cafepress, kanskje dette kan være noe. Du lager designet og uploader til siten dems så trykker dem opp skjortene, genserne, koppene, musemattene når noen bestiller. Det beste er at det er gratis og du får overskuddet over produksjons summen (du setter utsalgspris selv). Nedturen er at det er amerikansk firma og dermed må kundene bestille fra utlandet. Ta en titt. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Nilsen Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Heisann! Jeg tror en slik T-skjorte ville hvert bra. Om det kommer ut vil jeg i allefall kjøpe en eller to. Du kunne jo spurt NAK-Shop om de var innteressert i å selge den og. -Dag, Du kan jo ta imot bestillinger, og hvis det blir mange nok til at det blir en brukbar pris kan du få det trykket opp??? Det går jo ann å prøve [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Hilsen Vegard Nilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Jeg sitter akkurat og lager en slik "poll" dings til forsiden (ukens spørsmål), og jeg tenkte da å lodde stemningen med å la første spørsmål dreie seg akkurat om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Dette var da et utrolig smart konsept. Synd at ingen har noe slikt på denne siden av atlanteren. Jeg får bruke dette som plan b om det viser seg vanskelig å få dette gjort på vanlig måte her i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 En ting jeg lurer på er det mulig og trykke opp en T-shirt til meg selv, hvis jeg vil det? må jeg spørre noen om lov for å sette fs.no banneren på skjorta?? MVH: Jonas Rettum [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 14-05-2001: Endret av: Jonas Rettum ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Nå skal jo CafePress ha 20$ til frakt for en t-skjorte hit da, og hvis du kjøper flere ting så skal de ha 5$ til for hver ekstra ting i tillegg... Litt drøyt.. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Steen Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Skal høre med noen firma i Oslo i morgen om hva de skal ha for produksjon av noen airpics.com-skjorter. Prøve å få til noen til div. flyshow i sommer. Til eget bruk.. og evt. til andre som vil ha.. Kan komme tilbake med prisene jeg får. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Schubert Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Det blir vel som vanlig når det er forslag om å kjøpe inn noe som man sier seg intresert i men når dagen kommer så er det halvparten som har sagt seg intressert trukket seg, så man blir sittene igjen med halvparten som er bestilt å Tapt penger [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [ 14-05-2001: Endret av: Arild Schubert ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Dette er slett ingen ny ide. Jeg framla ideen for et par år siden, men det hele rant bort i sanden [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]. Kanskje det lykkes denne gangen. Jeg melder meg i alle fall interessert. Ole-Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Tør jeg foreslå forskuddsbetaling innen en gitt dato? Mer bindende enn det kan det jo neppe bli? Ingen penger, ingen skjorte..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Da har jeg fått ett tilbud på slike skjorter, og venter på ett til.. I mellomtiden kan vi kanskje diskutere hvordan disse skal se ut. Jeg ser for meg tre muligheter: Blå skjorte med FlightSim.no i hvitt over ryggen Blå skjorte med Flightsim.no i hvitt på brystet Hvit skjorte med FlightSim.no logo på brystet Hva er egentlig best? (Dette klarer vi vel neppe å bli enige om [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Hei. En liten logo eller tekst på brystet venstre side eller på venstre erm er mitt forslag. Ikke noe stort over hele ryggen. Mvh Jan LN-JTF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Andreassen Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Enig med Jan! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.