Gå til innhold

Lowpass?


Johan Holmseth

Anbefalte innlegg

Btw: hvor lavt har egentlig et millitær fly lov til å fly over befolket område? Det er vell en 4-5 år siden jeg hadde utplassering og jobbet på en byggevarehandel nede i strøket. Mens jeg stod der å lastet materiale kom det som lyn fra himmel en C-130 40-60 meter over hodet mitt! Da var jeg [*********] meg redd for at de kom til å kræsje i de nokså høye og trange fjellene rundt her ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg [*********] meg redd for at de kom til å kræsje i de nokså høye og trange fjellene rundt her ""

 

Jeg tror nok de vet hva de driver med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å hører på evenes TWR nå, og hører Saint24, så da er det noe militær trafikk.

 

Ligger du å sniklytter på meg????? "" P-3en var bare ute på treningstur. Fløy en ILS, etterfulgt av VFR low level mot Svolvær.

 

Det er sinnsykt fett når Orionen kommer susende over Svolvær i low level! SYKT FETT. ""

 

bare sånn...ja...at..dere vet det..liksom.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg [*********] meg redd for at de kom til å kræsje i de nokså høye og trange fjellene rundt her ""

 

Jeg tror nok de vet hva de driver med...

 

Det er veldig mange piloter her i verden som vet hva de driver med. Stopper ikke flyene fra å kræsje det. Low flying over befolket område er idiotisk. Man vet aldri når noe galt kan skje og hva er poenget med å ta sjangsen. Husker jeg så 4 hercs i tett formasjon i veldig lav høyde over oslo for noen år siden. Det så veldig bra ut, men de kunne jo fint holde treningen sin over skogen, og ikke i et område de var garantert til å drepe veldig mange mennesker hvis noe skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...