Rune Karlsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det begynner nå å nærme seg innflytting i mine nye lokaler. Lokalet ligger i nærmiljøet her på Hadeland. I denne forbindelse vil jeg fortelle forumet hva jeg kommer til å sysle med fremover. Utleie av simulatortimer. Produksjon på bestilling av moduler for flysimulatorer, som throttlekvadranter osv. Foredrag / teknisk kompentanse for simbyggere. Firmaet Simulatordrift settes verk den 1. sept og da arbeider jeg med dette på heltid. mvh Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Tøft av deg å tørre å satse på dette, og du får virkelig ha lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ja du kan så si, men jeg har ordnet det slik at jeg ikke løper så stor risiko. Dessuten jobber jeg litt i forskjellige retninger. Ikke bare mot flysimulatoren. Vel, det gjenstår å se... Jeg har blitt såpas voksen (hmm...) he he at jeg har lyst til å gjøre noe som er morro fremover. Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Lykke til Rune, klart man må satse om man skal komme noe vei, holder også til på hadeland, hadde vært kjempe ok og tatt en tur til deg å få se vidunderet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ønsker deg all lykke med prosjektet. Tror du er rette karen til å få til noe slikt, ser ut til at du ordner det meste. Kjempetøft at noen i lille Norge tørr å satse på slikt. Har du søkt støtte fra fond og/eller innovasjons-Norge (eller hva den organisasjonen heter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Lykke til Rune, leste forøvrig artikkelen om det i nyeste utgave av flynytt.. Meget bra.. Du skal ikke se bort i fra at jeg tar turen innom og besøker deg i tiden som kommer. Kanskje på neste østlands tur. Lykke til i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tøff satsing Rune! Skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg..... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har blitt såpas voksen (hmm...) he he at jeg har lyst til å gjøre noe som er morro fremover. Og med de kunnskapene du har om dette, så har du jo laget din egen nisje for den slags. Spenstig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette blir spennende å følge med på Rune! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Takker for det! Vi får se hvordan det går Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Tøff satsing Rune! Skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg..... Lykke til! Takk for det! Under linken Nyheter på websiden min ligger det nå en plantegning av lokalene. Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 DET er gutterom for voksne gutter det, Rune! Dette blir bra greier, fint å se at det er utvikling på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 F...du er dyktig Rune, dette synes jeg er morro. Tar av meg hatten og håper inderlig at du får til dette. Alle gode ønsker sendes til hadeland... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takker for det Geir. Vel, det gjenstår å se hvor dyktig jeg er, men jeg kaster meg like godt ut i det. Kunne vært f... så moro å kunne drive med noe man brenner for. Regner med at veien blir til når man går, så vi får se om det ikke baler litt på seg Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 DET er gutterom for voksne gutter det, Rune! Dette blir bra greier, fint å se at det er utvikling på gang. Ja gutterommet er snart ferdig. Så du må komme å teste ut en gang Erlend. Jeg husker en litt flau "grønskolling" (meg selv) som en gang fikk hjelp av Erlend for å vise frem simulatoren her på forumet. Har ikke glemt det Erlend. Vel snøballen har rullet ganske mye siden det og moro er det. En stor takk til Erlend for dette og oppfordrer andre til å bygge opp selvtilitten til flere simbyggere. Erlend har free vipkort på simulatoren sponset av Simulatordrift. Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er flott at du ikke har glemt meg Rune, skal nok komme meg opp til Hadeland en gang. Husker jeg ble veldig imponert med en gang jeg så de første bildene, og da skjønte jeg fort at dette måtte vises for offentligheten, så det var bare hyggelig å kunne hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.