Gå til innhold

Sola reddet?


Fredrik Helland

Anbefalte innlegg

Men når det er sagt så er det jo usmakelig av BTSansatte å tenne på flagget til SAS. Tror ikke det gjør situasjonen noe bedre.

 

Gjør den situasjonen noe værre da?

Vi får utløp for vår aggresjon...SAS har stått over som den store stygge ulven, som stadig kommer med nye trusler. Men nå vet vi allefall at det er helt slutt, og vi kan ønske nye eiere velkommen.

 

Det som bør legges til er at rett ved siden av så står det et SAS-skilt, hvor SAS logoen er er stryket ut, og under så står det TIL SALGS.

 

Litt morro får man jo lov til å ha. Men det blir spennende å se hvordan STS skal spare penger på dette. Kan vel ikke gjøre annet enn å le av den inkompetente ledelsen. Når de får fyken, kan de jo prøve seg som komikere.

 

(Støtter forøvrig Stian sin signatur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det er riktig det

Godt. Og kan du være så snill å fjerne den latterlige signaturen din. DET blir for dumt ""

 

Den skal ikke fjernes og den er ikke for dum. Ytringsfrihet i Norge har vi og den bruker jeg. Jeg oppfordrer til og boikotte SAS slik det sannsynglivs vil bli gjort her i distriktet. Det samme skjedde når Tou bryggeri ble nedlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Palmberg

Er du bare ute etter å provosere? Det koster mye å kjøper 300 nye dresser og de heter faktisk Braathens. Navnet deres stod i mange av postene før du la deg paddeflat. Hvis du vet så godt hva du driver med kan du følge med også.

 

Når det er sagt så er det lov å savne gamle Braathens. Etter arbeidsuka lette sjefen lenge etter ting uten SAS-logo på før han fant noen skjorter. Hadde desverre ikke caps med BU-logo. Så lenge det ikke går ut over arbeidet er det greit.

 

Det er ikke mekanikerne på BTS som har sykemeldt seg og gått sakte, så da må de få ha det litt morsomt når de blir sagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bør legges til er at rett ved siden av så står det et SAS-skilt, hvor SAS logoen er er stryket ut, og under så står det TIL SALGS.

Hva er det som er til salgs da? ""

Nei, stygg sak dette, men synes fortsatt det er MEGET krenkende å brenne flagg!!! ""

 

Men nå tar jeg kvelden. Tidlig opp for tidligavgangene i morgen. Spennende med litt skikkelig patriotisme her på forumet "" Slik skal det være. Men vi må huske på å ikke angripe hverandre. Vi alle har forskjellige erfaringer med forskjellige selskaper. Sånn vil det alltid være.

Håper at flest mulig av de ansatte på BTS for se ny jobb enten hos ny oppdragsgiver eller overflytting (for interesserte) til STS. God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mekanikerne på BTS som har sykemeldt seg og gått sakte, så da må de få ha det litt morsomt når de blir sagt opp.

For leggetid: Må jo få kommentere dette sleivsparket ""

Morsomt!!!? Hvor mange blir krenket av å se at SASflagget blir brent og hengt på halvstang???

Og du snakker om å provosere?? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange blir krenket av å se at SASflagget blir brent og hengt på halvstang???

Hvem bryr seg ? SAS har lurt 265 ansatte...lurt dem til å tro at de som gjør det bra overlever...de har rett og slett løyet til oss. Og vi skal behandle dem videre med respekt? Hehe, værste jeg har lest.

 

Du respekterer ingen som lover deg belønning når du er flink, som prøver å motarbeide alle dine tiltak for å forbedre deg, og til slutt dolker deg i ryggen....

 

Ang. jeg jobbe på Gardermoen...jeg håper virkelig jeg slipper det, og hvis jeg til nød må jobbe et år der oppe så blir det nok ikke noe SAS-klær på meg. De kan nok ikke nekte meg å jobbe i Braathens klær..hva skal de gjøre? Sparke meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var ikke hyggelig, men slik som det er nå er det haka opp og fremm, slutt og brenn flagg og oppfør dere slik at dere kan få den sympatien dere trenger for og komme videre. Det er virkelig synd når så mange mister jobben uansett selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En arbeidsgruppe skal nå sette seg ned og finne noen nye som kan drifte verkstedet her på Sola. Det er det jeg hadde håpet på at nye eiere skulle komme inn slik at verkstedet ble opprettholdt. har hørt noen rykter om Estonian air skulle overta.

 

Arbeidsgruppe skal redde Sola-verksted

 

 

En av grunnene for at det ble nedlagt var at Sterling nektet og fly til Sola.

- Nektet å fly til verkstedet på Sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt noen rykter om Estonian air skulle overta.

 

Du veit hvem som eier 49% av Estonian Air sant? virker jo litt rart at det selskapet som legger ned et verksted overtar driften med at annen selskap dem eier ""

 

Ja jeg vet det er SAS som eier aksjer i Estonian Air. jeg blir glad bare noen overtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men SAS Braathens velger ikke selv hvor flyene skal inn til vedlikehold. Det gjør SAS. Så SAS Braathens har ikke gjort noe galt i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaller deg og slutte med den hetsingen, den skader ikke andre en deg selv. Skjønner at du er skuffet etc, men gå noen runder med deg selv, du tjener null på slikt. Dere har sikkert kompetanse så det holder så her regner jeg med at markedskreftene regulerer dette på sikt. Har dere livet rett så går det den riktige veien, har dere ikke så for dere finne på noe annet der nede. Men dette får vi krysse fingrene for alle sammen. Business skaper man ikke med følesler, men med etterspørsell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...