Gå til innhold

Sola reddet?


Fredrik Helland

Anbefalte innlegg

Fy [*********] nå er jeg forbannet på SAS nå. Måtte ledelsen til SAS få skuddpremie på seg og brenne i helvette.

Hva mente du med det? At de skulle brenne i [*********] uten å dø? ""

Mulig det er kjipt for deg, men det er da absolutt ikke riktig eller nødvendig å ha en signatur som sier: "BOIKOTT SAS!!!1"

Bli tørr bak ørene før du kommer med slikt, da. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ser man det! SAS undertegna en avtale i 2004 som sier at BTS skal bestå i beste velstand fram til Oktober 2007. SÅ her har altså SAS brut avtalen som ble gjort for to år siden.

 

Kilde. http://www.verkstedklubben.no/ Nede til venstre er det noe som heter nyeheter. Langt nede på den lista finner dere noe som heter "sas bryter avtale"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy [*********] nå er jeg forbannet på SAS nå. Måtte ledelsen til SAS få skuddpremie på seg og brenne i helvette.

Hva mente du med det? At de skulle brenne i [*********] uten å dø? ""

Mulig det er kjipt for deg, men det er da absolutt ikke riktig eller nødvendig å ha en signatur som sier: "BOIKOTT SAS!!!1"

Bli tørr bak ørene før du kommer med slikt, da. ""

 

Og hvorfor skulle jeg ikke ha en slik signatur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAS er et selskap jeg kun har flydd med i forbindelse med militærtjenesten min, for mer enn ti år siden... SAS er alltid en av de dyreste nesten uansett rutevalg - særlig USA, SAS tjener tilsynelatende bare penger i Norge ,men HUB´en er København og arbeidsplassene skal visst ut av Norge de og....

 

For meg er SAS ikke mye verdt, desverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ansatte hos BTS på Sola burde skjemmes "" Slike aksjoner hører til lengre sør i verden...

Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Braathens er lagt død for mange år siden. Nok et bevis på at de ikke har skamvett. Nei, nå er det på tide å slette alt som har med Braathens å gjøre og starte på ny frisk ""SASansatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en skandale og det hele er tragisk at versktedet blir nedlagt. Stiller meg bak de ansatte.

 

Skal ikke si mere for da trur jeg det er fare for å bli bannet fra forumet og få mange SAS elskere som uvenner.

 

Gleder meg til SAS står der med fingen i analen og ikke har noen som kan fikse 737 classic. Dette blir dyrt for dere SAS i tillegg til husleien på Sola til 2014 som vil kosste 210mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer?
Kansje SAS ikke har hatt rå til å kjøpe nye arbeidsuniformer "" (ironi) Det kan være noe som ble avtalt når SAS overtok BTS. Du må jo ikke glømme at SAS underskrev en avtale i 2004 som sier at driften av BTS skulle vare fram til 1 Oktober 2007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ansatte hos BTS på Sola burde skjemmes "" Slike aksjoner hører til lengre sør i verden...

Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Braathens er lagt død for mange år siden. Nok et bevis på at de ikke har skamvett. Nei, nå er det på tide å slette alt som har med Braathens å gjøre og starte på ny frisk ""SASansatte

 

Det kommer til og gå en vei med SAS nå og det er nedover.

 

At de går rundt i Braathens dresser er vel at det fortsatt er BTS og SAS ikke bryr seg om og skifte ut dette. Lenge leve Braathens til helvette med S*S

 

*Klarte ikke holde meg med og si en setning.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D

Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Braathens er lagt død for mange år siden.

 

Helt feil. Braathens Technical Services er siste rest av Braathens. Vi operer med Braathens navnet fortsatt. Vi heter Braathens, og er kun eid av SAS.

 

Skjemmes? Hvorfor det? Skulle likt å se deg i samme situasjon, om du kunne akseptere å se logoen til selskapet som dolket deg i ryggen hver jævla dag uten å gjøre noe med den? Det tragiske her er at hele saken ikke kommer ut...pressen er kun interisert å skrive om slikt. Det ligger mye mere bak, som dessverre ikke har fått nok oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...du får nå virkelig sagt det! først kommer du med denne:

 

Skal ikke si mere for da trur jeg det er fare for å bli bannet fra forumet og få mange SAS elskere som uvenner.

 

For så å gjøre en edit og komme med denne:

Gleder meg til SAS står der med fingen i analen og ikke har noen som kan fikse 737 classic.

 

Du ber jo omtrent om å få kraftige tilbakemeldinger. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...du får nå virkelig sagt det! først kommer du med denne:

 

Skal ikke si mere for da trur jeg det er fare for å bli bannet fra forumet og få mange SAS elskere som uvenner.

 

For så å gjøre en edit og komme med denne:

Gleder meg til SAS står der med fingen i analen og ikke har noen som kan fikse 737 classic.

 

Du ber jo omtrent om å få kraftige tilbakemeldinger. ""

 

Se min siste setning i forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden at det står i avtalen at de skal bruke gamle Braathensuniformer i jobben. Dette er et bevis på at mange av gamle Braathensansatte er store provokatører. Latterlig og skammelig oppførsel.

Jeg har mange venner fra tidligere Braathens så har stor forståelse for hva de gjennomgår. Men face the facts; Braathens var dager fra konkurs, alternativet var salg eller nedleggelse. Når skal folk begynne å innse det??? ""

Alle Braathensansatte skal faktisk være fornøyd med den avtalen de fikk ved virksomhetsoverdragelsen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det står i noe avtale. Men vi er Braathens ansatte. navnet vårt er Braathens...så hvorfor bruke SAS uniformer? Når vi heter Braathens? Hvis du ikke har peiling på det du skriver, så ikke skriv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden at det står i avtalen at de skal bruke gamle Braathensuniformer i jobben. Dette er et bevis på at mange av gamle Braathensansatte er store provokatører. Latterlig og skammelig oppførsel.

Jeg har mange venner fra tidligere Braathens så har stor forståelse for hva de gjennomgår.

 

Vet du i det hele tatt hva du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å se deg i samme situasjon, om du kunne akseptere å se logoen til selskapet som dolket deg i ryggen hver jævla dag uten å gjøre noe med den? Det tragiske her er at hele saken ikke kommer ut...pressen er kun interisert å skrive om slikt. Det ligger mye mere bak, som dessverre ikke har fått nok oppmerksomhet...

Vet nok mer en du tror. Og saken har to sider. Vet om mange SASansatte som har fått lide etter kjøpet av Braathens. Noe som forøvrig er det dummeste SAS noen gang har gjort.

Media er heller ikke interessert i det gamle SASansattes historie. Men som sagt saken har mange sider, og synes situasjonen er veldig trist. Det bor så mye godt i begge "leirer", det er bare synd at ikke ledelsen klarer å få det fram. Håper på en lysere framtid for alle ansatte i SAS GROUP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...