Gå til innhold

PK KOMMER MED B777E I JUNI


Anbefalte innlegg

Ops...jeg også....kan vi ikke prøve og hjelpe hverandre med og poste litt info om ankomst etc....jeg skal til bardufoss, men gir så klart f i dette om 777 kommer. er man gal så er man gal... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg feiltolket det som lå i Steinar Grindstein sitt svar.

 

Men hvis det er slik at det er kombinasjonen av fly og sted som er attraktiv, så blir jo det å stille opp nærmest en feiring av hvilken bakevje OSL er i luftfarten; når det er en begivenhet at et av verdens vanligste fly kommer til stedet mer enn et tiår etter at det først kom på vingene, så tar jeg når som helst London fremfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syns det er artig å se og gjerne også fotografere fly som er skjeldene på OSL. Derfor er det grunn til å trekke på smilebåndet og ikke minst ta seg en tur om vi skulle få en sånn maskin til OSL.

 

For å gi en sammenligning så var det artig å feste MyAir på "film" når den var der på søndag selv om det bare var en A320 så er den jo langt fra vanlig kost på OSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har aldri helt skjønt hvorfor dere gjør det.

 

Men klart at 777 blir en avveksling da.

 

Hvis jeg er på OSL så tar jeg gjerne bilde av alt som beveger seg jeg, det koster meg nå ingen ting ekstra så lenge jeg er digital. Plutselig dukker det opp et blinkskudd av en heller kjedlig SAS 737 ""

 

Heldigvis er det lov å gjøre ting som andre syns er rimelig strange... Egentlig blir vel de fleste flyspottere sett på som mer eller mindre skrullinger ennå, but who cares ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...