Gå til innhold

Hekta på FS?


Kjell-Arne Willumstad

Anbefalte innlegg

I dag er det 3 uker siden jeg kjøpte min første FS. Det som iriterer meg mest er at jeg ikke kjøpte dette for mange år siden. Har tilbringt nesten all tilgjengelig tid, utenom arbeid, barnestell, huslige plikter og litt oppvarting av min bedre halvdel, foran PC'n.

 

Har vel ikke sovet så lite de siste tre ukene siden jeg var 20 år og var på damejakt hver helg "".

 

Har innstallert diverse addons til FS, men finner stadig nye ting jeg bare MÅ ha for å øke opplevelsen.

 

Har ca. 1600 spørsmål til dere garva simmere, men foreløpig har jeg nok å styre med i flytimene som FS tilbyr.

Akkurat nå er det navigering med hjelp av instrumentene som opptar kveldene.

 

Har flydd en god del i de traktene jeg har vært på fisketurer/jakt(Salten og Troms). Det er ganske utrolig hvor nøyaktig terrenget er.

Hadde med meg min svigerfar på flytur i grensetraktene fra Narvik og ned til Sulitjelma, hvor han er veldig godt kjent. Han syntes dette var utrolig nøyaktig gjenngitt.

 

Har jeg et problem her, eller er det bare å gi bånn gass ""?

 

God helg til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben! Ja, jeg kjenner meg igjen.

 

Det du vil oppdage etterhvert, ettersom du har en bedre halvdel og barn, er at det virker som om de har en innstilt timer på og komme å spørre/forstyrre akkurat når du er på final til en eller annen flyplass i ruskevær! Dette er ihvertfall standard i mitt hus. Kan ta en tur i fra Oslo til Tromsø med 737'en og da kan du banne på at en eller annen kommer og krever deg for oppmerksomhet akkurat i det du er på final eller i landingsøyeblikket """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan man gjøre mot sin mor, men neppe mot sin kone :-)

 

Problemet mitt er ihvertfall løst for en stund. Fruen tok med datteren og dro til søstra si i Alvdal... Hele helgen for meg selv.

 

Allerede fem minutter etter de hadde gått, lasta jeg ombord passasjerer og bagasje og er nå på vei til Amsterdam.

 

For en helg det skal bli ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utenom arbeid, barnestell, huslige plikter og litt oppvarting av min bedre halvdel, foran PC'n.

 

Joda, The Fuddy Daddy Club kan du bli medlem av, kan sende deg medlemskort free of charge..

 

Velkommen til flightsim.no og jeg kan love deg såpass at nå er det ingen vei tilbake.

 

Sitter selv i samme båt, men du kan jo prøve med ei kjerring som hater fly og i tillegg har flyskrekk.. hehe

Neimen ikke lett...

 

Så svaret mitt på løsningen til ditt problem..

 

De gangene du oppvarter og tar deg av madammen, GJØR DET SKIKKELIG...

 

Eneste måten du overlever som skrivebords pilot på... hehe

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...