Gå til innhold

Fly Norway 23.10


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Åpner for et traffikert uoffisielt fly-inn i norge Søndag 23 Oktober...

 

Tispunktet blir norsk lokal tid 1700 - 2300.

 

ATC påmeldings liste er her. Finn den plassen du ønsker å bemanne.. Listen blir fylt inn etterhvert som folk melder seg på.. HUSK å sette Fly Norway i remarks !!!!

 

1. ENOS_V_CTR / Werner Rafteseth (1900 - 2200 lokaltid)

2. ENBD_S_CTR

3. ENSV_V_CTR

4. ENBD_V_CTR

5. ENGM_V_APP / Jonas Mindt Soot (1900 - 2200 lokaltid)

6. ENGM_D_APP / Tom Arne Paulsen (1900 - 2200 lokaltid)

7. ENGM_V_TWR / Christian Sager (1900 - 2200 lokaltid)

8. ENGM_B_TWR / Stig Sandnes (1900 - 2200 lokaltid)

9. ENGM_V_GRD / Kristian B. Bood (1900-2200 lokaltid)

10. ENBR_V_APP / Joachim Skjønberg (1900 - 2200 lokaltid)

11. ENZV_V_APP / Karl Mathias Moberg (1700-2200 lokaltid)

12. ENCN_V_APP / Håvard Solberg (1800 - 2200 lokaltid)

13. ENAL_V_APP

14. ENVA_V_APP

15. ENTC_V_APP

16. ENBO_V_APP

17. ENDU_V_APP

18. ENKB_V_TWR

 

Jeg stoler på at vi som ATC klarer å bemanne 16 lokasjoner i dette tidspunktet.

 

Navnene blir fylt inn etterhvert som folk booker.

 

Husk at det kan bli lite fly hos deg, men vi tilbyr i det minste pilotene i Norge flere forskjellig lokasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Har nå endret tiden fra 1700 - 2300 lokal tid og etter å ha snakket med event teamet til VACCSCA så blir dette eventet også postet i event kalenderen til VACCSCA..

 

Så til alle piloter.. Ikke svikt oss nå da.. Men planlegg en helaften med flyturer.. Postet dette så dere får god tid til planleggingen... Vi satser på en meget hyggelig kveld for alle som deltar, og husk at ikke alle får like mye trafikk nå da.. Ikke noe vits å logge av for det..!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSK å book en plassen du har tenkt å sitte og ikke bytt underveis kun for at du ikke får fly.. Da er hele poenget borte. Skal man sitte på ENVA, så sitter man der i det tidsrommet man har booket for, så langt det lar seg gjøre.

 

Please ...

 

Tenkte på å poste litt reklame om dette eventet på forum rundt om i europa... Synspunkter folkens ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt..

 

Nå er dette lille uoffisielle eventet her reklamert for også på VATSIM-UK sitt forum og da får vi håpe på mye fly og at vi som late nordmenn klarer å bemanne disse 16 posisjonene... Stå på gutter vis at det forsatt finnes ATC igjen i Norge...

 

La vikingene atter igjen vise muskler ovenfor engelskmenn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Tom K.

 

Du sier du vil ha folk på Gardermoen, og av litt "erfaring" vet du jo hva du kan forvente deg.

 

At jeg og Stig deler TWR, at Tom Arne slenger seg på Director osv er vel ikke noe nytt?

 

Vel, hvis du ikke vil ha folk så kan vi jo heller la være?

 

Men nå er det jo opp til de som ikke har booket noen posisjon enda, å slenge seg med på andre flyplasser.

Først til mølla, får først malt!

 

 

[Edit]

 

Sjekket akkorat bookingen for Søndagen.

Vigra, Sola, Flesland og Kjevik er booket i tillegg til Gardermoen.

 

Personlig synes jeg ikke dette er noe å "syte" over siden vi bare har Tirsdag i dag. Det er maaaaaaange dager igjen til Søndag """"""

 

 

PS. "Syte" var ikke seriøst ment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da... Gretne gamle gubber finnes ikke her..hehe

Setter stor pris på alle som booker plass nå.. Meningen er jo å bemanne flyplassene som står på listen. Har også fått indikasjoner på at det kan komme mange fra england denne dagen.

 

Så da får en bare håpe vi ser et rød/grønt alternativ i Norge... center og approach.. men også alle andre lokasjoner som ikke står på listen er hjertligen velkommen.. Jeg oppdatere listen etterhvert som folk booker.

 

Takk til alle dere flotte ATC som støtter opp denne kvelden. Dette blir vår helaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte kræsje på sykkel i dag igjen og leppene er så hovne at jeg såvidt klarer å snakke.

 

Hvis hovelsen ikke går ned til lørdag fjerner jeg bookingen, bare slik at dere vet at det er en mulighet for at Kjevik ikke kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...