Steinar Grindstein Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da er tiden kommet for at det skal arangeres at nytt FS treff i Bodø. Første del av dette treffet blir førtskommende Lørdag kl.1900 på Peppes Pizza i Bodø. Her er målsettninga å få igang en konstruktiv diskusjon rundt et nytt helgetreff ala det vi hadda i November 2004 på Skaug skole. Planen min går ut på å få arangert et helgetreff før oktober mnd er omme. Alle som vil være delaktig i få til en reprise på suksessen ifra November 2004 oppfordres til å møte opp på Peppes Pizza førstkommende Lørdag kl.1900. Vell møtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessica Bjerkrem Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det skal du ikke se bort ifra at jeg gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Flott Steinar! Har gått med denne tanken i ukevis nå.Var like før jeg kontaktet deg. Will bee there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Den e grei! Blir det bestilt et eget bord til oss? Tror det hadde vært en idé... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg komer til å bestille bord i morra Tirsdag! Kommer til å oppsøke de personlig i den anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg komer til å bestille bord i morra Tirsdag! Kommer til å oppsøke de personlig i den anledning. Kjempeflott! Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette høres jo koselig ut... Jeg må selvfølgelig jobbe i helgen så det blir uaktuelt å dukke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Gratulerer med dagen Jessica... Hadde vært bra med no fs-treff i Trondheim.... *HI-HIIINT* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessica Bjerkrem Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gratulerer Jessica Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessica Bjerkrem Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Da er det bestilt bord ved Peppes Pizza i Bodø. Bordet står på Steinar Grindstein. Har bedt om få det vanlige hjørnebordet som vi bruker å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, da snakkes vi vel på lørdags kveld... Noen som husker hvor mye penger vi måtte betale for hver sist? De tar ikke kortet mitt der nede, så jeg må ta med nok cash... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Vell, det kommer helt an på kor mye drikke man handler. Men Vi har regna to personer på en stor pizza, å vist man klarer seg med ei STOR brus holder det lenge med 200. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Heisann. Regner med jeg stikker innom en tur. Blir muligens noe senere, men rekker vel en øl-runde eller 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 .. eller 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. oktober 2005 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2005 Skulle gjerne vært der Steinar, selv om jeg bor i N-T. Men jeg har ikke tid! jeg hadde ikke peil på at du var forlova Steinar. Da blir det ihvertfall slutt med nordlandskarken (hvis det noen sinne har vært noe sånt da?!?) Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Den N karken blir det nok ALDRI slutt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. oktober 2005 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2005 Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 .. eller 5 Vi prater enda om tønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 .. eller 5 Vi prater enda om tønner? Selvfølgelig, hva trodde du vi pratet om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessica Bjerkrem Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 det skal du ikke se bort ifra at jeg gjør gjør ikke det likevel hadde gleda meg til det men kommer meg ikke dit....tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 .. eller 5 Vi prater enda om tønner? Selvfølgelig, hva trodde du vi pratet om? Da er vi på rett spor gutter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 åååå når jeg leser innleggene her så blir jeg rett og slett tørst... F-A-N at jeg må jobbe i morgen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå må dere huske at det ikke bare skal drikkes, men at det skal være konstruktiv planlegging også! Nå er det 17t å 4 min igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. oktober 2005 Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober 2005 Prisverdig initiativ Steinar!! Vet at dere får det hyggelig i bøtter og spann (og noen tønner).Jeg får desverre ikke anledning til å stikke innom, så du får hilse til alle som kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det var synd Ernst,alltid hyggelig og prate med deg.Men vi treffes vel på Skaug i slutten ev månden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.