Gå til innhold

Lista for Bergen Airshow oppdatert


Sten Arne Bryde

Anbefalte innlegg

Det skal jeg være enig i Geir, så absolutt. Men tenk deg for en flyintresert ungdom med bare ukeslønn....synes 400 er mye....Jeg er verken ungdom eller har ukelønn så jeg skal kansje klare det...:-) """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Regner fortsatt med at det kan kjøpes billetter ved inngangen til stevnet ?

 

 

DET kan dere!..... ""

 

Vær obs på parkering for dere som kommer med bil.

Parkeringsplassene ligger et stykke unna Flesland, men det går

busser i skytteltraffikk fra disse.

 

Kart over P-plasser her!

Disse vil bli godt skiltet, og trafikkinfo vil bli gitt på Radio1.

 

Kart over stevneområdet er nå også utlagt på www.bergenairshow.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får berre håpe at veret blir ok! Satsar på å møte opp på lørdagen.... ""

 

Får krysse fingerene jah! Såg nettopp på langtidsvarselet at det kan bli regn. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart klart for airshow og nedtellingen for min del har begynt.

 

Noen som vet åssen det er å komme seg fra terminalen og til morroa ?? og evt hvor på flesland det skal være ??

 

Jeg kommer med fly på søndags morgen og skal tilbake til oslo på ettermiddagen

 

(håper litt på vestsiden av banen så vi får sola i ryggen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vær i Bergen??? Tror du på julenissen også??...har litt lett for å overdrive, da jeg selv er klimaflyktning og har fått asyl i oslo på 9. året nå.

Anyway, det ser ikke så dumt ut...til bergen å være.

 

Sakset fra met.no:

 

Gjelder fra 25.08.2005

Gjelder til 31.08.2005

 

Vind og vær

Torsdag og fredag sørlig, senere vestlig bris, til dels kuling på kysten. Regnbyger. Litt lavere temperatur. Fra lørdag til tirsdag vind mellom sør og vest, av og til kuling på kysten og i fjellet. Regn og regnbyger. Varierende temperatur, men for det meste over normalen for årstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går vi inn i det siste døgnet med forberedelser til Bergen Air Show. Det har vært et langt lerret å bleke, og utrolig masse arbeid. Værmeldingen for helgen er noe blandet, men langt mer optimistisk nå i kveld enn den har vært tidligere i uken ""

 

Jeg blir værende i Bergen Aero Klubb sin hangar ved flysimulatoren, så kanskje ser jeg noen av dere.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Dere får ha lykke til i Bergen og tvi-tvi for godt vær. Jeg for min del kom hjem fra Mexico for to dager siden og bruker de to siste dagene før jobbstart hjemme. Tross alt kommer det 3 LanceR-C (oppdatert MiG-21) fra det rumenske luftforsvaret til Sola på mandag. De er på vei til NAM på Ørland. Får dekka litt av flyabstinensen da tenker jeg ""

Blir også stasjonert Tyrkisk/USAF KC-135 samt KLu KDC-10 på Sola i løpet av øvelsen.

 

Do a good show!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...