Gå til innhold

Blue game på kjevik neste helg!


Stian Kolrud

Anbefalte innlegg

Personlig stiller jeg meg skeptisk til dette, i vertfall slik det er fremstilt her høres det mer ut som et arrangement som passer på MP, og ikke på VATSIM. Du bør i det minste avklare med Chief executive of AOR Norway, Bobbo Kristoffersen (accsca3 at vaccsca dot org) og Chief of Event, Jonas Rettum (accsca13 at vaccsca dot org for være sikker på at dette er et godkjent arrangement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette skal foregå på Vatsim og samtidig sette dette på samme dag som onesky4 blir helt på jorde.

 

Vatsim`s største flyin ever, og så skal dere ha en lite lokalt stevne på Kjevik samtidig. ""

 

Nei nei. Det funker vel heller dårlig ville jeg tro.

 

Hvis dere setter igang dette og en sup merker det blir dere kastet ut. Denne dagen er det ikke engang lov å sitte OBS på Vatsim, og hvis dere skal drive rundt i sjøen med badekar på denne dagen så tar det ikke lang tid før det "synker" ville jeg tro. ""

 

Men er det på MP så er det som ingen som kan nekte dere. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig dette? Før du arrangerer noe hadde det vel kanskje vært en idè å forklare konseptet rundt det?

Som nevnt tidligere så tar det seg nok meget dårlig ut at noe slikt blir arrangert på en trafikkert flyplass under et annet event!

Synes heller dere burde flytte dette event'et til en litt mer avliggende flyplass, hva med Svalbard? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel tro at det var datoen som først og fremst ble feil her. Å legge dette til samme dato som det største arrangementet på VATSIM ble vel kanskje litt feil, da jeg vil tro dere vil gå tap av piloter som kanksje hadde vært med ved en annen annledning? Vil råde dere til å flytte eventen til en annen dato for å få med flest mulig på dette! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...