Gå til innhold

Nyttårssamling på Peppez


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

:( da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra ""

 

*Alle Bodøværingene hopper rundt av glede*

 

hehe, næjda, tuller bare PK ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra ""

 

Altså... en fredag er en hverdag (og spør du meg, er alle dager det ""), og alkoholfritt er det så og si også selv om at noen av de som er over 18 år tar seg en øl (eller var det 4-5 sist gang? "")

 

 

Einar: hehe, grei den, hvis jeg ikke kjører da "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg 'misunner' dere med dette opplegget dere får til, at dere klarer å "knytte bånd" i real-life med de personene man vanligvis bare sitter og skriver dritt til "" Bra jobbet!

 

Dette må da bare virker positivt inn på miljøet?!

 

Hadde vært gøy og fått til noe slikt i Oslo-området også, men som regel ender det jo med praten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,- kan ikke si annet enn at det er flott å kunne bli bedre kjent med folk og fe som man før kun møtte over internett når de tok kontakt med Bodø Approach på VATSIM, eller folk man har diskutert med her i forumet "".

 

Slik jeg opplever det har det kun positiv virkning, og det er sikkert ikke så vanskelig å få arrangert noe, nå er jo vi her i Bodø-distriktet så heldig at vi har skikkelig med pågangs-mot fra Steinar her så det holder i masse-vis ""

Dere får komme dere oppover å være med på morroa,- det er her det skjer """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra ""

 

Altså... en fredag er en hverdag (og spør du meg, er alle dager det ""), og alkoholfritt er det så og si også selv om at noen av de som er over 18 år tar seg en øl (eller var det 4-5 sist gang? "")

 

 

Einar: hehe, grei den, hvis jeg ikke kjører da "".

I følge mine foreldre er vist Fredag helg og festedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få takke for en hyggelig fredags kveld i går med pizza å drikke.

Hyggelige samtaler angående luftfartens virkelighet til simulatorens verden, med både nye å gamle ansikt.

 

Neste gang vi møtes blir sikkert under neste treff som kommer til å by på nye spennede utfordringer.

Muligheter for å låne Flyklubbens lokaler er til stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...