Gå til innhold

Nyttårssamling på Peppez


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

En ide hadde kanskje vært å bruke klubbhytta en kveld, bestillt litt pizza og brus så kunne vi ha spillt litt FS også.

hehe den ideen har vel vært oppe en del ganger (av meg) å ha neste FS treff der... Men du kom jo opp med det problemet med at alle måtte da ha med egne bord og at en del sofaer og bord måtte ut av stua... Ordning på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay. daså. Tenkte man kansje kunne ha flytett bordene og det opp evt. inn på kjøkkenet... Men er vel litt arbeid det... men Sofaene kan ikke de bare stå der? Man kan jo sitte der og spille

 

Da må vel bordene være ganske lave. Dersom dette er standard matsalbord og sofaene har normal, lav høyde, vil jeg anta at det for de som må sitte i sofaene vil bli ei høyst ubehagelig helg med ganske heftige ryggplager i de påfølgende dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay. daså. Tenkte man kansje kunne ha flytett bordene og det opp evt. inn på kjøkkenet... Men er vel litt arbeid det... men Sofaene kan ikke de bare stå der? Man kan jo sitte der og spille

 

Om det blir GO på bruk av klubbhytta så foreslår jeg at vi tar en grundig titt på hvordan sitteplasser etc. kan arrangeres. Det kan bli trangt om det blir mange deltakere.

Kommer tilbake med info så snart jeg vet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...