Einar Kristiansen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stemmer for at vi tar det Fredags kveld (14.01.05). =) Enig Stig.. Skal huske på den halvliteren som jeg er skyldig deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Enig med fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra *Alle Bodøværingene hopper rundt av glede* hehe, næjda, tuller bare PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Fredag 14 jan høres fint ut. Tar med sønnen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tar med sønnen også. Ka? Tar du med ALV'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ALV`n er i største laget serru... Tar med LN-ALEXANDER - som skulle være kjent for noen av dere. Eller hva Einar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ALV`n er i største laget serru... Tar med LN-ALEXANDER - som skulle være kjent for noen av dere. Eller hva Einar? Joda, gleder meg til å treffe LN-Aleksander igjen,er jo ei stund sia vi fløy modellfly sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tro det eller ei men hvis det er den Alexander Svenning jeg tenker på så er han ikke ukjent for meg heller (hvis han var på Starmoen i sommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er nok han ja. Fine bilder på hjemmesida di forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Fine bilder på hjemmesida di forresten Takk skal du ha Forresten.. Jeg skal kanskje opp til Bodø i vinterferien så hvis det blir fs-treff da så kommer jeg sikkert. (Jada, jeg vet jeg sa det samme sist gang også ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Erlend. Det blir FS treff i vinter ferien... etter det jeg har hørt fra Steinar så har det vært diskutert rundt Torsdag den 24 februar til Søndag den 27 februar. Vet ikke når dere har Vinterferie.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi har ferie fra Mandag 21 til søndagen så det passer perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 okay veldig nært flyplassen også da (hvis det blir i Klubbhytta til Bodø Flyklubb...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra Altså... en fredag er en hverdag (og spør du meg, er alle dager det ), og alkoholfritt er det så og si også selv om at noen av de som er over 18 år tar seg en øl (eller var det 4-5 sist gang? ) Einar: hehe, grei den, hvis jeg ikke kjører da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Må si jeg 'misunner' dere med dette opplegget dere får til, at dere klarer å "knytte bånd" i real-life med de personene man vanligvis bare sitter og skriver dritt til Bra jobbet! Dette må da bare virker positivt inn på miljøet?! Hadde vært gøy og fått til noe slikt i Oslo-området også, men som regel ender det jo med praten?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ja,- kan ikke si annet enn at det er flott å kunne bli bedre kjent med folk og fe som man før kun møtte over internett når de tok kontakt med Bodø Approach på VATSIM, eller folk man har diskutert med her i forumet . Slik jeg opplever det har det kun positiv virkning, og det er sikkert ikke så vanskelig å få arrangert noe, nå er jo vi her i Bodø-distriktet så heldig at vi har skikkelig med pågangs-mot fra Steinar her så det holder i masse-vis Dere får komme dere oppover å være med på morroa,- det er her det skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Stig, takk for et hyggelig komplimang Så til dere der sørpå! Dere er så pass mange at det burde være høyst mulig å få til lignende sammenkommster der nede! Jeg veit jeg skal til Oslo en gang i løpe av vinteren, å da skal vi altids få til ei samling hos dere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (...) å hva er vell bedre en å starte det nye året med et nyttårstreff på Peppez i Bodø? "Peppe[color:"red"]z[/color]"? Er det noe jeg har gått glipp av når det gjelder genitiv på norsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Peppe pissa da vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 da er dommen kommet fra mine foreldre.... Hvis det ikke blir på en hverdag og ikke er alkaholfritt så får jeg ikke lov og dra.. Å siden jeg tipper dette er så og si omulig å få til så må jeg bare inse at jeg ikke kan dra Altså... en fredag er en hverdag (og spør du meg, er alle dager det ), og alkoholfritt er det så og si også selv om at noen av de som er over 18 år tar seg en øl (eller var det 4-5 sist gang? ) Einar: hehe, grei den, hvis jeg ikke kjører da . I følge mine foreldre er vist Fredag helg og festedag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei. Nå er nå akkurat ikke Peppe's noe festplass da,her nytes det pitza og drikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har vel ikke sagt det før, men jeg har avtalt skyss til byen på fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja,Steinar. Ka du si? Stadfester vi nå Nyttårssamlingen førstkommende Fredag den 14/1 Kl.19:00 på Peppe's Pitza? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja,Steinar. Ka du si? Stadfester vi nå Nyttårssamlingen førstkommende Fredag den 14/1 Kl.19:00 på Peppe's Pitza? Hehe.. Syns jeg hører Steinar rope "[color:"red"]JA![/color]" baki her nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Fredag 1900 er jolly good. Thumbs up for that one. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vel, det er da jeg får skyss, så det passer meg som tørr fot i sokk som har blitt litt våt grunnet litt mye sørpe langs veiene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Fredag kl 1900 på Peppez!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tjo-hoo! I'll be there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Må få takke for en hyggelig fredags kveld i går med pizza å drikke. Hyggelige samtaler angående luftfartens virkelighet til simulatorens verden, med både nye å gamle ansikt. Neste gang vi møtes blir sikkert under neste treff som kommer til å by på nye spennede utfordringer. Muligheter for å låne Flyklubbens lokaler er til stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.