Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå nermer jula seg med stormskritt, og etter helgas braksuksess synes jeg at vi fortjener ei lita juleavsluttning.

Derfor inviterer jeg alle som vil være med på dette om å kontakte meg. Planen er at vi møtes en Lørdags ettetrmidag/ kveld der vi går på peppez Pizza å spiser god mat å nytter lit god drikke.

Nå skal så dette skje, jo en gang i begynnelsen av desember.

Dato å klokkeslett avtaler vi i fellesskap, slik at vi kan få med flest mulig av dere ""

Ha ei givende førjulstid

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
.

Nå skal så dette skje, jo en gang i begynnelsen av desember.

Dato å klokkeslett avtaler vi i fellesskap, slik at vi kan få med flest mulig av dere ""

Ha ei givende førjulstid

Så lenge det ikke blir 3 Desember så er jeg enig. Har stående invitasjon til to julebord den dagen.......... ""

Skrevet
Skal du fly er jeg 95%sikker på at du må ta veien via Gardermoen. Det kan være mulig at du kan fly via Værnes vist det finnes rute Bergen-Værnes

Du kan fly Bergen-Gardermoen-Bodø, eller du kan ta Bergen-Værnes-Bodø. Blir nok kortest å fly via Værnes.

Skrevet

Fikk beskjed i dag at vi skal ha julebord Fredag den 26/11

Da syns jeg at Lørdag 27/11 er perfekt! Julebord,Juleavsluttning og feiring av min 32 årsdag! Blir 32 den 23.11 nemmelig "" Det skulle bli tre fluer i en smekk for minst to av deltakerne, Nemelig Einar og Espen ""

• Premium Medlem
Skrevet

Hupp, god ide med julemarkering. Som vanlig i min bransje kan jeg ikke planlegge så nøye så lang tid i forveien. Aner ingen ting om hvor jeg befinner meg 27.nov. Men en julesammenkomst med FS-prat, pizza og stettglass med fuel, får høy prioritet i min planlegger. Så hvis ikke Kato air eller andre skulle finne på noe alvorlig tull, så befinner jeg meg på Peppes i løpet av den kvelden. Hupp.

Skrevet
..Så hvis ikke Kato air eller andre skulle finne på noe alvorlig tull, så befinner jeg meg på Peppes i løpet av den kvelden. Hupp.

Hehe, var det du / dere som fikk nyss om at Kato Air hadde punktert forrige torsdag? ""

Skrevet

så da er det vel hele fs miljøet-1 som kommer.

Nope. Kommer ikke du, så kan vi i allefall ikke berykte oss som nr1. Skulle så absolutt vært fint å pratet litt fly med deg!. U know what a/c "" Det slo litt spesiellt at du kalte oss det. Selv om nr1 ligger mye nærmere deg en som så. Da jeg tror å nesten vet det største fs-miljøet fortsatt ligger på Østlandet med antall simmere/brukere.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...