Gå til innhold

Juleavsluttning for simmere i Bodø


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Ja nå nermer jula seg med stormskritt, og etter helgas braksuksess synes jeg at vi fortjener ei lita juleavsluttning.

 

Derfor inviterer jeg alle som vil være med på dette om å kontakte meg. Planen er at vi møtes en Lørdags ettetrmidag/ kveld der vi går på peppez Pizza å spiser god mat å nytter lit god drikke.

 

Nå skal så dette skje, jo en gang i begynnelsen av desember.

 

Dato å klokkeslett avtaler vi i fellesskap, slik at vi kan få med flest mulig av dere ""

 

Ha ei givende førjulstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

  • Premium Medlem

Hupp, god ide med julemarkering. Som vanlig i min bransje kan jeg ikke planlegge så nøye så lang tid i forveien. Aner ingen ting om hvor jeg befinner meg 27.nov. Men en julesammenkomst med FS-prat, pizza og stettglass med fuel, får høy prioritet i min planlegger. Så hvis ikke Kato air eller andre skulle finne på noe alvorlig tull, så befinner jeg meg på Peppes i løpet av den kvelden. Hupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da er det vel hele fs miljøet-1 som kommer.

 

Nope. Kommer ikke du, så kan vi i allefall ikke berykte oss som nr1. Skulle så absolutt vært fint å pratet litt fly med deg!. U know what a/c "" Det slo litt spesiellt at du kalte oss det. Selv om nr1 ligger mye nærmere deg en som så. Da jeg tror å nesten vet det største fs-miljøet fortsatt ligger på Østlandet med antall simmere/brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...