Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja nå nermer jula seg med stormskritt, og etter helgas braksuksess synes jeg at vi fortjener ei lita juleavsluttning. Derfor inviterer jeg alle som vil være med på dette om å kontakte meg. Planen er at vi møtes en Lørdags ettetrmidag/ kveld der vi går på peppez Pizza å spiser god mat å nytter lit god drikke. Nå skal så dette skje, jo en gang i begynnelsen av desember. Dato å klokkeslett avtaler vi i fellesskap, slik at vi kan få med flest mulig av dere Ha ei givende førjulstid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Høres kjempehyggelig ut, gikk jo glipp av Peppes-seremonien på lørdag, så det er jo en selvfølge at jeg kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Den er grei Steinar.Da får vi håpe på at det passer ei helg for oss alle.Kan jo kolidere med det tradisjonelle julebord for enkelte av oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Einar! Mener du at Julebordene varer ei hel helg? I såfall vil jeg snarets ha beskjed om korsn firma det er, slik at jeg kan søke jobb der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tror nesten Dag må starte en egen "Bødø-treff" kategori nå Er dette kun for bodeværinger eller kan jeg være med hvis jeg tilfeldig vis skulle komme innom Bodø? Pappa har lurt litt på om ikke vi skal ta en tur til Bodø får å dra på flymuseet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Er dette kun for bodeværinger eller kan jeg være med hvis jeg tilfeldig vis skulle komme innom Bodø? Selvfølgelig er det ikke det, Så du skal være velkommen om det skulle passe for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Høres jo bare jekla artig ut dette! *springe å sjekke busspriser til bodø* kunne gjerne ha tenkt meg å komme ned på dags tur en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 . Nå skal så dette skje, jo en gang i begynnelsen av desember. Dato å klokkeslett avtaler vi i fellesskap, slik at vi kan få med flest mulig av dere Ha ei givende førjulstid Så lenge det ikke blir 3 Desember så er jeg enig. Har stående invitasjon til to julebord den dagen.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Går ikke Hurtigruten fra Bergen til Bodø? Har familie der oppe, Gunnar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Joda! Hurtigruta går ifra Bergen til Kirkenes med ca 3 timers stopp i Bodø Hadde du tenkt å komme nordover eller? I så fal skal du være velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Neimen hallo Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hvis det passer så blir nok jeg med på dette ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje fly blir bedre, men det er ingen direkterute, er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Skal du fly er jeg 95%sikker på at du må ta veien via Gardermoen. Det kan være mulig at du kan fly via Værnes vist det finnes rute Bergen-Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje fly blir bedre, men det er ingen direkterute, er det? Du må nok bytte fly, men ser på sasbraathens.no at du kan få det så billig som 555,- en vei! Det var ikke så gale, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fikk beskjed i dag at vi skal ha julebord Fredag den 26/11,så styr unna denne helgen Steinar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal du fly er jeg 95%sikker på at du må ta veien via Gardermoen. Det kan være mulig at du kan fly via Værnes vist det finnes rute Bergen-Værnes Du kan fly Bergen-Gardermoen-Bodø, eller du kan ta Bergen-Værnes-Bodø. Blir nok kortest å fly via Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Fikk beskjed i dag at vi skal ha julebord Fredag den 26/11 Da syns jeg at Lørdag 27/11 er perfekt! Julebord,Juleavsluttning og feiring av min 32 årsdag! Blir 32 den 23.11 nemmelig Det skulle bli tre fluer i en smekk for minst to av deltakerne, Nemelig Einar og Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Om du lar meg komme så er jeg også med Steinar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Pøh, du sitter jo bare og super på Rognan du . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 See you when you get there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Omså hele fs miljøet i Norge er velkommen om de vil å har lyst! Men i så fall må jeg få beskjed, slik at vi kan reservere hele Peppez Pizza Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg kommer ikke. bodø er litt langt unna for bare et jule bord. men ha en fin stund da dere. så da er det vel hele fs miljøet-1 som kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2004 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2004 Hupp, god ide med julemarkering. Som vanlig i min bransje kan jeg ikke planlegge så nøye så lang tid i forveien. Aner ingen ting om hvor jeg befinner meg 27.nov. Men en julesammenkomst med FS-prat, pizza og stettglass med fuel, får høy prioritet i min planlegger. Så hvis ikke Kato air eller andre skulle finne på noe alvorlig tull, så befinner jeg meg på Peppes i løpet av den kvelden. Hupp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ..Så hvis ikke Kato air eller andre skulle finne på noe alvorlig tull, så befinner jeg meg på Peppes i løpet av den kvelden. Hupp. Hehe, var det du / dere som fikk nyss om at Kato Air hadde punktert forrige torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 så da er det vel hele fs miljøet-1 som kommer. Nope. Kommer ikke du, så kan vi i allefall ikke berykte oss som nr1. Skulle så absolutt vært fint å pratet litt fly med deg!. U know what a/c Det slo litt spesiellt at du kalte oss det. Selv om nr1 ligger mye nærmere deg en som så. Da jeg tror å nesten vet det største fs-miljøet fortsatt ligger på Østlandet med antall simmere/brukere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Blir det den 27.? Må se om jeg får tak i flybillet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Blir det den 27.? Du kan regne med det ja. Velkommen skal du være!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Steffen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hmmm,kan ikke love noe men det hadde vært gøy og sitte ved et bord og snakke Starfighter med Ernst. Jeg får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 OK Folkens!Da er den 27 endelig bestemt Husk at undertegnede feirer bursdag sammtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.