Gå til innhold

Gutta på tur igjen?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Fikk en liten beskjed fra Julian på MSN i går om at det snart var på tide å ta seg en tur nedover Europa.

Synes det er en stund siden sist, så det er vel snart på tide med en ny tur!

Destinasjonen er ennå ikke bestemt, men kan avsløre så mye som at det blir vestover og i charter lengde.

Skal tenke litt på hvor vi skal fly de nærmeste dagene, får mye tid til det siden jeg i natt sammen med klassen skal kjøre til Praha.

Får derfor ikke svart på dette innlegget før neste mandag, evt. tirsdag, får se hvor oppegående jeg er når jeg kommer hjem.

Flyturen er satt til Lørdag 9. Oktober eller Søndag 10. Oktober, og det vil ikke bli en slik "stunt morgen flight" som vi bruker å ha, velger å være litt mer human denne gangen, for deres skyld! ""

Kom gjærne med innlegg og meninger, så skal jeg lese igjennom det når jeg kommer tilbake fra Tjekkia.

Til dere som har ferie, ha en fortsatt flott høstferie!

Og til dere som sitter å venter på å få fred fra lærere og kolleger, ha en flott uke vidre, se fram til det gode som venter i den andre enden. "" *Fredda..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig ikke nekte noen, men da faller litt av prinsippet bort.

Vi ønsker å arrangere turer for "kremen", å finne en definisjon blir veldig vanskelig.. ""

Derfor ser jeg helst at kun medlemmer blir med, hvis ikke ser jeg ingen grunn til å ha teoritesten vår, eller konspetet i heletatt.. ""

Du kan jo spørre Per-Kristian Jensen om erfaringer fra turer som ikke medlem.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig ikke nekte noen, men da faller litt av prinsippet bort.

Vi ønsker å arrangere turer for "kremen", å finne en definisjon blir veldig vanskelig.. ""

Derfor ser jeg helst at kun medlemmer blir med, hvis ikke ser jeg ingen grunn til å ha teoritesten vår, eller konspetet i heletatt.. ""

Du kan jo spørre Per-Kristian Jensen om erfaringer fra turer som ikke medlem.. ""

 

Hva skal dette bety???? Hehe på de fleste turene har jeg blitt avbrytt av at en kompis hele tiden har en tendens til og ringe akkurat da og spørre om jeg vil overmnatte hos han.... "" jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre Per-Kristian Jensen om erfaringer fra turer som ikke medlem.. ""

 

Hva skal dette bety???? Hehe på de fleste turene har jeg blitt avbrytt av at en kompis hele tiden har en tendens til og ringe akkurat da og spørre om jeg vil overmnatte hos han.... "" jaja

 

Ikke for å være pirkete, men:

hvorfor skjer dette alltid?!?!?!? serut til at jeg har gåt glipp av masse mens jeg har vært på ferie....

hvis jeg ikke er opptatt med og flytte PCen på rommet mitt (Hvis jeg får den da) så er jeg med

ser vist ut som det kun blir tur på meg igejn... sry hadde jeg kunnet vært med på retur så sku jeg gjærne gjort det... sånn som det ser ut nå skal vi til valnesfjorden utpå formiddagen

jeg fikk ikke flydd fordi at noen andre skule ha PCen

And the list goes on ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jeg er bare 13år og det er faktisk ikke min PC jeg sitter på det er pappa sin, også er det ikke jeg som bestemmer hva jeg vil være medd på og ikke med på.

 

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du fisker etter, Per-Kristian.

 

1. At du er 13 år har ingen ting med saken å gjøre. Hvis du ikke er gammel nok til å få simmen til å fungere, så er du heller ikke skikket til å fly på VATSIM. Skjønner du poenget mitt?

 

2. Det er ikke vårt problem at du ikke sitter ved din egen PC. I prinsippet skal det være fullt mulig for deg å fly på VATSIM med din fars PC. Det at man har en egen PC ordner ikke automatisk oppkoblingsproblemer.

 

3. Flyging på VATSIM er noe man er nødt til å ta seg tid til. Er du ikke gammel nok til å bestemme om du vil være med familien (eller hvem det nå måtte være) på tur, burde du spørre deg selv om dette er noe du ønsker å fortsette med (VATSIM). Vi skal ikke lide (les: oppleve at ATC plutselig forsvinner uten forvarsel) på grunn av dine personlige begrensninger i forhold til den tiden du har til disposisjon.

 

Og for guds skyld folkens, ikke begynn å hakk på meg for "personangrep", "mobbing" o.l. Det blir bare for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg over = mobbing!

 

Mitt du tenker på? Jeg må i så fall be deg forklare hva som gjør det til mobbing? Vil heller kalle det konstruktiv kritikk i forhold til hans deltagelse på VATSIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igjen hjemme i Trondheim, etter litt av en uke i Praha!

Har fått opplevd mye rart på turen, det var iallefall ikke en kjedelig tur, det skal være sikkert.

Har ennå ikke helt bestemt meg hvor vi skal dra, mens skal prøve å avklare dette iløpet av morgendagen.

Praha kunne jo vært et alternativ, men har sett på forskjellige scenery til flyplassen og ingen av de var noe spessielt til tess.

Men jeg har bestemt meg for at turen skal holdes på førstkommende lørdag, på formiddagen slik at vi lander før solnedgang.

Stay tuned! ""

 

Dette kommer opp når jeg har sendt opptaksprøven ""

 

Microsoft VBScript runtime error '800a01b6'

 

Object doesn't support this property or method: 'Response.Write'

 

/guttapatur_v3/member.asp, line 179

 

 

er det rett?

 

Noen som har peiling?

Bare en liten feil på siden, vi prøvde å automatisere, men har nå gått over til det manuelle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig melding:

Det er bestemt at det ikke vil bli arrangert noen offisiell Gutta På Tur denne gang, det har kommet opp så mye i den siste tiden som bare må prioriteres framfor simulatoren.

Derfor vil nok neste tur bli i vinterferien en gang, det er en stund til men vi får bare smøre oss med tolmodighet.

 

Det er forøvrig ingenting iveien for at noen enkeltindivider (inklusive meg) kunne arrangere en liten flytur sammen, bare en enkel flytur uten å måtte kontakte de forskjellige VACC først.

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle ta oss en liten tur innenlands?

Hva med om vi drar fra Gardermoen, flyr innom en flyplass, så vidre til en annen flyplass for så å returnere på Gardermoen.

Ruten Gardermoen - Værnes - Flesland - Gardermoen vil ta omlag 3,5 timer.

Da er det jo også stor sannsynlighet for at det blir ATC på oss siden minst en av de leser dette innlegget i dette øyeblikk. ""

Kommentarer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...