Andreas Karlsen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 I VG idag viste de en grafikk av den nye SAS Braathens liveryen: Vanlig SAS hale og -motorer med SAS Braathens logo framme på flyet og et stort norskt flagg bak som erstatter de skandinaviske flaggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har du en link? Kan ikke finne noe på vg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg skulle skrive et inlegg om det for 5.min siden! Gå in på Vg.no og se bilder av den nye logoen! Eller sles dagens VG! Detta blir gøy! Noen som har tenkt og painte den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Bildet er ikke på vg.no! Du må nok kjøpe blækka for å se den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Herre fred og fader... og jeg som hadde gledet meg litt til å se de nye fargene Dette var bare DEN nedturen... IKKE noe pent i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg tror nå det kan bli ganske bra når man får se det på et fysisk fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg vil se!! Det er vel ikke noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Gud så stygt det nye liveryet var. Helt for j*velig, spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Innlegg slettet av Fredrik Bachke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fiiiiiiiisj!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Til de av dere som ikke har VG hjemme så har jeg laget(meget fort og slurvete) et bilde av det nye liveryet med hjelp av gammle SAS og Braathens bilder : http://www.home.no/bachke/SAS%20Braathens%20New%20Livery.jpg Jeg håper at den i hvert fall ikke blir seendes slik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Til de av dere som ikke har VG hjemme så har jeg laget(meget fort og slurvete) et bilde av det nye liveryet med hjelp av gammle SAS og Braathens bilder : http://www.home.no/bachke/SAS%20Braathens%20New%20Livery.jpg Bare lurer, neste gang du skal lage noe så stygt.. Kan du da unngå og bruke et av mine bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det ville ha vært snilt om noen kunne ha scannet siden å vist oss som ikke har papirutgaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 http://forum.airpics.com/read.php?TID=25246&page=1 Se nederste post for de som vil se hvordan makkverket ser ut.. At det går an å lage noe så stygt som dette skjønner jeg ikke. Håper virkelig ikke at det er slik flyene kommer til se ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det var sånn her makkverket skulle sett ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Huff....det er greit de skal gjøre dette så billig så muligt, men dette var amatørmessigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har vel sett for mye på rema-reklamene... "Det enkleste er ofte det beste" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Huff! Noget af det styggeste jeg har set Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Å herregud, dette må være en av de mest gyselige layout'ene jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 HERREGUD!!! Noe så ille, har det virkelig blitt gale der oppe i SAS Braathens eller? Men da er det enda en grunn til å skifte til VNAS om Virtual SAS Braathens skal ha slik paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nesten så ille at flyfotografer må sensurere bilder av SAS-Braathens,en svart firkant er bedre enn dette hadde det ikke vært for at det er ett fint fly under fargeklattene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har bare en ting å si: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Haha...må bare le av det liveryet. Det ser ut som et sånt terrorbrev skrevet av bokstaver utklippet i aviser. Menmen...kanskje vi skal sende linken til denne posten til SASBrathens kontoret, slik at de finner ut hva flyekspertene sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det ser ut som et sånt terrorbrev skrevet av bokstaver utklippet i aviser. Ganske sprøtt å se på utenlandske flyselskaper som har skikkelig livery og så kommer SAS-Braathens med dette! Da SAS og braatens skulle slå seg sammen trodde jeg de skulle få ett bra navn og praktfult livery. Jeg gledet meg veldig til dette og ble bra skuffet Beskrivelsen din Aleksander, likte jeg veldig godt! Skulle til å si det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg hadde egentlig forventet noe slikt. Selskapet er jo fremdeles samme SAS som har slukt Braathens, så vi måtte vel forvente at de beholdt SAS-identiteten. Særlig pent var det ikke, men det kan jo hende det blir bedre i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Javel! Sier bare en ting: DET BESTE JEG HAR SETT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nyborg Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Innlegg slettet av Dag Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert noe Petter Jansen snekret sammen i Paint, og som de andre i SAS-styret mente var genialt for å unngå krangel med sjefen. Fryktelig stygt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert noe Petter Jansen snekret sammen i Paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Moe Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Skjønner ikke helt hvorfor alle klager??? Liveryen er ennda ikke offentligjort og det har allerede blitt heftige diskusjoner om hvor heseligt dette var...(syns heller ikke at det var så veldig fint men men...) Har foresten fått meg litt inside informasjon fra selskapet, (og kildene er VELDIG fortrolige...) at det er faktisk BARE Braatheens sjefer som vil i fremtiden drive SASBraathens med unntaket av en som jeg ikke husker navnet på... Når det gjelder sammenslåinga av fly og crew så er det Bråthens som vil " skolere" opp de SAS ansatte til deres flytyper + nødtreninga skal vist etter planen skje hos Braathens (som er MYE mindre sikkerhets beviste en SAS, ikke i denforstand att de gir lange [sensurert] i sikkerhet, MEN at de tar det det litt slækkere en som hos SAS... ) De fleste vet jo at SAS (skal men kansje ikke altid) har et høyt sikkerhets nivå , men dette vil nå gå ned på Braathens niva som også er helt greit og helt lovlig ifølge det loverket som sier så, men fremdeles UNDER SAS sitt nivå... HEHE HÅPER jeg satt mange sinn i kok og forventer meg en HEFTIG diskusjon både positivt og negativt... PS: prøvde og skrive litt objektivt men er ikke særlig god til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.