Øyvind Hansen Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 på avsim . Nå er alles favorittpresident tilgjengelig også som flightsim scenery, i gjøremål som grilling og vinking iført brennende bukser. Siter
Aleksander Rønning Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Tenk å betale for noe så tåpelig som det der..Fullversjonen koster jo $2. Siter
Ola Nordmann Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Linken fører meg bare til ett sted jeg må taste inn passord , men når jeg ser på tittelen til denne tråden er det kanskje ikke så viktig allikevel (men det hadde jo vært kult om du la ut noen bilder) Siter
Øyvind Hansen Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Skrevet 8. juli 2004 Det er jo linker til bilder på siden. Siter
Aleksander Rønning Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Han har da ikke meldt seg inn i AVSIM Library'et da Siter
Øyvind Hansen Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Skrevet 8. juli 2004 Det er Avsim sitt filbibliotek. Der bør jo alle registrere seg (det er gratis), siden det er hovedkilden for flightsimfiler med over 50000 filer. Det er linker til bilder på siden. Men tror ikke jeg gidder å betale for det akkurat. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Hadde ikkje gidda å ha det om det var gratis.... Siter
Øyvind Hansen Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Skrevet 8. juli 2004 Med din avatar får jo det en ekstra mening . Siter
Espen Furfjord Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Det er Avsim sitt filbibliotek. Der bør jo alle registrere seg (det er gratis), siden det er hovedkilden for flightsimfiler med over 50000 filer. Hovedkilden??? Sorry man , Men trur du har gått glipp av flightsim.com som har nesten det dobbelte i sitt arkiv..... Siter
Øyvind Hansen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 Ja, hvis man klarer å finne en ledig node... Og når det lykkes går med 10Kb/s. Flightsim.com er en fortidslevning, og nå for tiden driver de dessuten med en uheldig sammenblanding av redaksjonelt stoff og reklame. Siter
Åke Lindberg Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Bush scenery 2 dollar? Skrivfel. Ska väl vara 2 cent!!! Siter
Sindre Grut Hilstad Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 på avsim . Nå er alles favorittpresident tilgjengelig også som flightsim scenery, i gjøremål som grilling og vinking iført brennende bukser. Noe for Rossavik? Siter
Jan Gulliksen Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Nei, her må det være en misforståelse. Man får 2 dollar for å bruke sceneryet! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Nei, her må det være en misforståelse. Man får 2 dollar for å bruke sceneryet! DET hørtes mer sannsynelig og riktig ut ja!!! Da skulle t.o.m jeg ha lastet den ned.... Siter
Gard Gitlestad Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache MED VÅPEN-EFFEKTER, og en Bell 205 UH-1D MED VÅPEN-EFFEKTER! Vi kan kjøpe Bush, å så skyte ham!!!! Siter
Seb Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg får bare opp at ingenting med de søkeordene er blitt funnet. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 Filen er nok sikkert fjernet siden beskrivelsen kalte GWB for en løgner og generelt var politisk ladet. Siter
Sindre Grut Hilstad Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache (...) AH-64... Siter
Jan Gulliksen Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Filen er nok sikkert fjernet siden beskrivelsen kalte GWB for en løgner og generelt var politisk ladet. Freedom of speech? Siter
Øyvind Hansen Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 Freedom of speech? Eller injurier. Av en eller annen grunn er respekt for presidenten en tradisjon i USA. Til sammenligning er det jo få som synes at Bondevik er noe annet enn en klovn. Siter
Gard Gitlestad Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache (...) AH-64... OOOOOOooooopppppssss.......!!!! Jeg tenkte på at det var feil like før jeg sovnet i går kveld (natt), men da var det for seint å fixe det... Siter
Ole Almenningen Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Freedom of speech? Eller injurier. Av en eller annen grunn er respekt for presidenten en tradisjon i USA. Til sammenligning er det jo få som synes at Bondevik er noe annet enn en klovn. Snart har visst ingen respekt for noe eller noen lenger. Og det skal visstnok være veldig bra, for det er liksom beviset på at ingen er undertrykt. = Kaos etter min mening. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Når jeg klikker på linken kommer jeg til en side hvor det står at filen ikke ble funnet, har den blitt fjernet eller er det en annen link? Siter
Sindre Grut Hilstad Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache (...) AH-64... OOOOOOooooopppppssss.......!!!! Jeg tenkte på at det var feil like før jeg sovnet i går kveld (natt), men da var det for seint å fixe det... Hehe, alle gjør feil i blant, dette var knapt en ørliten bagatell. Ikke la det spise deg opp innenfra! Siter
Andreas Karlsen Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Når jeg klikker på linken kommer jeg til en side hvor det står at filen ikke ble funnet, har den blitt fjernet eller er det en annen link? Den ligger fortsatt på flightsim.com. Prøv å søk der. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Skrevet 11. juli 2004 Sjefen i Avsim, Tom Allensworth, virker som en god republikaner, med sin bakgrunn fra millitæret og sine minneord for Ronald Reagan. Så han vil vel ikke ha slike filer i biblioteket sitt. Siter
Magnus Wiik Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Nå vil ikke jeg starte noen stor politisk krangel, men det virker merkelig at man skal hylle morderen Reagan, for så å fjerne noe som er for politisk ladet. Sensur kaller jeg det. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Skrevet 11. juli 2004 Jeg synes ikke det er så merkelig jeg. Å hylle Reagan og fjerne filer som kritiserer hans partifelle Bush altså... Siter
Magnus Wiik Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Oppsummering: Politikk + avsim = Fælt Reagan + død = politikk på avsim Siter
Karl R Pettersen Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Vel, Tom driver jo tross alt siten, så han kan vel gjøre hva han vil? Men ja, mener selv at det dreier mot det teite Hvis det er injuriende, hva er da filmen til Michael Moore? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.