aleksander rødland Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var det noen som så den filmen på tvnorge i natt? Fy søren for en artig film da!!!!!! svettet sikkert like mye jeg som de flygelederene Hva syns dere som så denne filmen om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg så den, og har sett den før. Syntes ikke den var spessielt spennende, men en helt OK film å se på når man ikke gidder å sove.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 kom igjen da! den fortjener no bitte litt bedre respons en det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Helt grei film å drikke cola til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 synes den faktisk ikke er så altfor dårlig, men kunne vært bedre og mer realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eg fekk ikkje sett den... kva var tittelen på den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eg fekk ikkje sett den... kva var tittelen på den?? regner med det er topicen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tror jeg har sett den. Er Kiefer Sutherland i hovedrollen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eg fekk ikkje sett den... kva var tittelen på den?? regner med det er topicen *Trøtt idag* hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tror jeg har sett den. Er Kiefer Sutherland i hovedrollen? Ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 3. juli 2004 Premium Medlem Del Skrevet 3. juli 2004 Husker vi satt en nattevakt på Fornebu og så den.....og lo rått.......lenger unna virkelighetens verden skal det godt gjøres å komme....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Om mulig det største makkverket noen sinne.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Blir slik når man har peil og ser på filmer som ikke er laget for "oss". Filmer som er laget for at "vi" skal ha det gøy pga realisme finner man jo på nak shop'en... Så en film på TV2 ganske seint for kanskje en uke siden. Var medesinsk transport i en B200. Ganske realistisk faktisk! Men bortsett fra den filmen så er vel de fleste filmer "å er det mulig...."-filmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eller filmen der en 13åring lander selv. Autopiloen var naturlig vis låst på så hun måtte kline til med et balltre og det funka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eller filmen der en 13åring lander selv. Autopiloen var naturlig vis låst på så hun måtte kline til med et balltre og det funka! Hun "lander" 727 ikke sant? Hva heter filmen? Air speed? Bare lurte.. EDIT: Fant det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eller at man får se når noen f.eks skal reise. De letter med en 747 og lander med MD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Syens jeg ser det for meg. I en kinosal sitter det hundre stykker. Det blir vist en spenningsfilm med scener ombord på ett fly, i cockpiten. 99 av de i salen sitter der og skelver av spenning og han siste er flyfanatiker og sitter å ler så han nesten mister pusten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Noen som har sett "Bad attitude" Norsk tittel "Bare Barnematen" ?? TV3 viste den for en del år tilbake.. noen som har sett den eller vet hvor man kan få kjøpt/leid den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eller filmen der en 13åring lander selv. Autopiloen var naturlig vis låst på så hun måtte kline til med et balltre og det funka! Hun "lander" 727 ikke sant? Hva heter filmen? Air speed? Bare lurte.. EDIT: Fant det ut! Den filmen er så utrulig dårlig. Det går vel stortsett ikke å komme lenger vekk ifra virkeligheten enn det dem klarer på denne filmen. Så litt av den filmen igjen får noen uker siden da jeg "zappet" mellom kanalene. Jeg lo så jeg ble dårlig. Hollywood har virkelig overgått seg selv der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Den verste flyfilmen jeg har sett var "Iron Eagle". Den handlet om en flyger som ble skutt ned over et fientlig land (Irak?) og hans 16 år gamle sønn (som selvfølgelig også er en flyger) stjeler en F-16 og flyr ned og befrir faren sin . Man trenger ikke engang å følge nøye med på filmen for å få med seg att den er smekkfull av feil. Jeg anbefaler den til alle her (ikke fordi den er bra, men pga. alle feilene blir det en ganske god komedie ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kom på en B-film (eller minst D-film) jeg oppdaget en gang jeg zappet innom en jallakanal. Flyet var en VC-10, og pilotene satt og trykket tilfeldig på diverse knapper (jo mer vi trykker, jo mer ekte ser det ut...), og når flyet svingte, filmet de flyet forfra, og bikket kameraet til den ene siden. Purseren, som stod i cockpit, stod like rett, selv om flyet la seg godt over på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Freefall flight 174 er bra! Den er basert på en ekte historie og dermed også realistisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kom også på "Hjelp vi flyr", hvor autopiloten er en oppblåsbar dukke (Ok, er vel mer ment å være morsom enn realistisk). i film nr.1, ser vi at flyet i handlingen er en 707. I Film nr. 2 blir det nevnt at flytypen i film nr.1 var en Boeing 767. I tillegg mener jeg at det årstallet for den hendelsen var året før 767'eren kom. Ellers er jo turbulence en bra film. En flyvertinne som lander en 747... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Noen som har sett filmen "SOS Hawaii" (Eller så var det "Miracle landing") Uansett. Det er en sann historie om et fly fra Aloha Airlines (Boeing 737-200) som mistet halve taket av kabinen i 24.000 fots høyde. Filmen er ikke så veldig bra laget, men det var litt skremmende å tenke på at det virkelig har skjedd. Les mer om ulykken her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tror Ground Control har gått som nattfilm på TvNorge tre eller fire ganger i 2004. Grei film å se på imens man venter på Mess-TV liksom! Men altså...mye tekstingfeil der! F.eks: Controller: *callsign* descent to Flightlevel 300 Tekster: *callsign* gå ned til 3000. *Hallo liksom* ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ehh, skjønte ikke helt den Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Vi tar det igjen...tok det kanskje litt uklart... Men de som har teksta filmen, har mange feil på tekstinga! Se innlegget ovenfor..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hehehe! tokk den ikke første gang! sorry mac! "Løper ut å setter på kaffe'n" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Kom også på "Hjelp vi flyr" Den er sinsykt morsom!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tv serien Pensacola som gikk på tv2 for noen år tilbake kan jo også nevnes som noe av det dårligste som er laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.