Thomas Gundersen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ...på ENGM kl.2000 (lokal) Kom og fly!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Mulig jeg har mulighet for å stille, regner med at det er du som skal være utsjekks kandidat Thomas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 nei, jeg skal være sensor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Skylder deg vel en gjenntjeneste siden du fløy når jeg hadde test, så jeg kan garantere deg at jeg stiller i min Boeing 737! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 kommer nok og flyr jeg og... hadde håpet på og ta min test i sommer jeg også men så skjer det vist helt andre ting.... må ta ny Student 1 test!!!!! jaja sånn er livet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 kommer nok og flyr jeg og... hadde håpet på og ta min test i sommer jeg også men så skjer det vist helt andre ting.... må ta ny Student 1 test!!!!! jaja sånn er livet... wonder why.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Minner om test på ENGM kl 2000 (lokal) i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vi gleder oss Thomas, mulig vi kommer utenlands fra, tenkte meg kanskje en tur til Italia i morgen, men vi får se hva denne karen klarer etter en tidlig morgen og en lang arbeidsdag. Ønsker deg på forhånd lykke til i morgen! Edit: Da har jeg avtalt med Julian at vi flyr sammen ned til Italia, men vi holder destinasjonen hemmelig foreløbig. Enkelte her på forumet som har en vond vane av å bli med på alt mulig rart som en kanskje ikke passer inn i, uten at jeg skal si noen navn.. Men vi har beregnet ankomst tid klokken 22:30 på Gardermoen i morgen kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hehe Ivar jeg vet hvem du mener men jeg flyr ikke så langt det skal du være sikker på.... lengste turen jeg har vært med på var den turen ned til Spania og det var MAKS tid... altså en grense på ca 3timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 kommer nok og flyr jeg og... hadde håpet på og ta min test i sommer jeg også men så skjer det vist helt andre ting.... må ta ny Student 1 test!!!!! jaja sånn er livet... wonder why.... Wonder how, I wonder why... N_O_T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 kommer nok og flyr jeg og... hadde håpet på og ta min test i sommer jeg også men så skjer det vist helt andre ting.... må ta ny Student 1 test!!!!! jaja sånn er livet... wonder why.... Wonder how, I wonder why... N_O_T 10-hi, "f9s" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Huff så slemme dere er med P-K (Ikke ta deg nær av slike dumme kommentarer, P-K.. ) Har en følelse at dette emnet holder på å gli litt ut, men det er jo ikke noe nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 nei det er jo desverre ikke det.... kommer nok i fra Bremen jeg hvis de har noe fly og leie ut da... for hvis ikke må jeg fly oppover med Q400ern..... og det har jeg IKKE lyst til..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nå er det ikke lenge igjen !!! Sitter Farris Approach nå, det er en fin liten tur det ENGM - ENTO - ENGM :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 nei er ikke det og det er 5tyskere på vei til Bodø!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke få nå alle til å fly til bodø din tullball! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke få nå alle til å fly til bodø din tullball! Edit: så lenge de flyr til fra ENGM er det ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 T.G, å bemanne denne kvelden i Bodø er ikke for å ta alle flyene fra deg, bare så det er sagt. Men vi åpner i alle fall muligheten for dere som skal fly å fly mellom Bodø - Oslo Lykke til i da Thomas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har hørt at utsikten mellom ENGM og ENBO er fantastisk. Nå er det topp ATC på både ENGM og ENBO som er klare for fly, som jeg sa i ste utsikten er vakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Jaggu! Det ble klar PASS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Grattis Thomas! Den kom fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nydelig Thomas! Grattis!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Gratulerer. Da har vi enda en Senior Student. Det er jaggu flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer Thomas!!! Kan ikke si at jeg ble overrasket over at du ble godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.