Dag R. Stangeland Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hei, Vampire ankommet, datt nesten ned av husveggen ifm husmaling Hilsen Siter
Thomas Gundersen Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 E dette gyldig grunn t skulk av skole på fredag? Må vel ver det?? Synes nå det :-p Får vel vurdere å gjøre det, er bare fotballturnering på fredag anyway Siter
Jim Vold Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 E dette gyldig grunn t skulk av skole på fredag?Må vel ver det?? Synes nå det :-p Prøv å søk en permisjon for dette og si dette er din store lidenskap. Det sees ikke som skulk. Men fravær uansett.. Jeg fikk selv avspasering den dagen fra min jobb (læreryrke) (y) Siter
Ilan Sharoni Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 såvidt jeg kan se så er stevneområdet på andre siden av rullebanen iforhold til der jeg pleier å parkere flyet (ved brannstasjonen). Er det en annen parkering for fly som kommer for å besøke stevnet ? Om ikke, hvordan kommer vi oss til stevneområdet ? Jeg gjentar spørsmålet for oss som kommer med firkantet, vingløse fly: Hvor parkerer vi og hvor finner vi inngangen? . Siter
Thomas Gundersen Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 såvidt jeg kan se så er stevneområdet på andre siden av rullebanen iforhold til der jeg pleier å parkere flyet (ved brannstasjonen). Er det en annen parkering for fly som kommer for å besøke stevnet ? Om ikke, hvordan kommer vi oss til stevneområdet ? Jeg gjentar spørsmålet for oss som kommer med firkantet, vingløse fly: Hvor parkerer vi og hvor finner vi inngangen? . Her! Siter
Petter Dischington Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Ja, Thomas, skal vi være så j*vlige at vi dropper turneringen... Siter
Gjest Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Herlig å være ferdig med videregående. Jeg kommer selvsagt med en god gjeng fra Nærbø. Dette skal bli spennende. Siter
Anders Presterud Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Michelle: høres bra ut hadde ikke fått med meg det om P13, men resten var kjent. ...og om P13 fylles opp blir det parkering på "de-icing area" og på det delvis avsperrede området sørøst på Golf 3, mellom terminalen og vindpølsa (for de som er kjent). Det sistnevnte området er avsperret pga dårlig bæreevne, men en C310 faller neppe gjennom. Vi har feks hatt en MD-80 som forvilla seg inn der, det gikk bra. Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 E dette gyldig grunn t skulk av skole på fredag? Må vel ver det?? Synes nå det :-p Får vel vurdere å gjøre det, er bare fotballturnering på fredag anyway heheh lol Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 ...og om P13 fylles opp blir det parkering på "de-icing area" og på det delvis avsperrede området sørøst på Golf 3, mellom terminalen og vindpølsa (for de som er kjent). Takk Anders, var inne for å legge det ut nå Siter
Gjest A. H. Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Er det forskjellig program for begge dagene? Kan noen bekrefte dette? Evt. noenlunde hva da.. Siter
Erlend Voll Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg kommer også, selv om det ikke er så mange her som vet hvem jeg er Men jeg kommer sammen med noen kamerater, deriblant en som visstnok et par av dere kjenner herfra, Helge Bø. Han savner forumet og dere sier han. Gleder meg til showet, og kanskje kan treffe noen av dere. Så får jeg håpe at Helge ikke lager bråk der også Siter
Dag R. Stangeland Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg kan nogenlunde bekrefte at programmet er likt innholdsmessig. Tidspunktene er ulike. Jeg sitter med ett tidlig flyprogram så jeg kan ikke si om dette er det endelige !! Hilsen Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Er ganske leie meg nå. Sitter i England nå og kommer ikke hjem før på søndag ettermidag. Så jeg misser alt. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Skulle gjerne ha tatt en tur ja, men siden det koster over 3100kr i fly for å komme seg fra ENAL til ENZV, så holder jeg meg nok hjemme denne gangen ja.. Lars Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Ufff det er ein del det. Men værett ser også utrykkt ut her i stavanger for helga. Men krysser fingrene på at det går bra Siter
Dag R. Stangeland Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei, 2 x F-15 inn 11:40/11:45 loc (to kilder) fra EGUL (RAF Lakenheath) 10. Juni. Hvis du lytter på scanner, lytt etter VADER 11/12. Hilsen Siter
Anders Presterud Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei, Hvis du lytter på scanner, lytt etter VADER 11/12. På bakgrunn av flygeplandata mener én av kildene at du muligens må ha UHF-scanner for å høre disse flyene. Siter
Anders Forseth Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hvis det er F-15C, har disse kun UHF radio. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ehh, observerte jeg nettopp to stk F-18 (el. F14?) som fløy over jobb her eller? (Tananger)... Whhoooaaa - dettane blir gøy Ehh, to til ettellerannet? Fikk dem for langt vekk... Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Ehh, observerte jeg nettopp to stk F-18 (el. F14?) som fløy over jobb her eller? (Tananger)... Whhoooaaa - dettane blir gøy Oi oi herlig herlig Siter
Kenneth Sivertsen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Wowwwwwww ...... sjefs maskiner !! Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg kan nogenlunde bekrefte at programmet er likt innholdsmessig. Tidspunktene er ulike. Jeg sitter med ett tidlig flyprogram så jeg kan ikke si om dette er det endelige !! Siste programmet jeg så skulle tilsi at programmet varierer noe... Vet mer i kveld. Var forresten ute på Sola og fikk nyte litt "oppvisning" av noen F15 som tilfeldigvis kom innom Konge! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ehh, observerte jeg nettopp to stk F-18 (el. F14?) som fløy over jobb her eller? (Tananger)... Whhoooaaa - dettane blir gøy Ehh, to til ettellerannet? Fikk dem for langt vekk... Eller skal vi si F-15? Siter
Thomas Olafsen Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Heihei.. Skal jobbe på stevnet.. Grei måte å få sett mye og prata endel med folk. Blir kult hvis været blir bra.. Værmeldinga ser jo bra ut.. Krysser det som krysses kan. Sees på stevnet! Mvh, Thomas. Siter
TOS Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Set meg på båten ilag med min bror og Malin om ein time no for å reise nedover. Gledar meg til morgondagen... Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Siden jeg mister dette flystevne så lurer jeg på hvor ofte det er flystevne på sola, og når neste kommer... Siter
SH Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Sånt helt generelt, så er flystevner på norges største lufthavner en sjelden vare. Så et eventuelt neste flystevne har nok ikke arrangørene tenkt på en gang. Siter
Tor Erling Holmås Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Reiser opp til flesland nå .. for å fly til Sola Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.