Gå til innhold

Mange som skal på fly stevne på sola i helga!


Tor Harald Tessem

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

E dette gyldig grunn t skulk av skole på fredag?

Må vel ver det?? ""

 

Synes nå det :-p ""

Prøv å søk en permisjon for dette og si dette er din store lidenskap. Det sees ikke som skulk. Men fravær uansett.. Jeg fikk selv avspasering den dagen fra min jobb (læreryrke) (y)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

såvidt jeg kan se så er stevneområdet på andre siden av rullebanen iforhold til der jeg pleier å parkere flyet (ved brannstasjonen). Er det en annen parkering for fly som kommer for å besøke stevnet ? Om ikke, hvordan kommer vi oss til stevneområdet ?

Jeg gjentar spørsmålet for oss som kommer med firkantet, vingløse fly: Hvor parkerer vi og hvor finner vi inngangen?

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såvidt jeg kan se så er stevneområdet på andre siden av rullebanen iforhold til der jeg pleier å parkere flyet (ved brannstasjonen). Er det en annen parkering for fly som kommer for å besøke stevnet ? Om ikke, hvordan kommer vi oss til stevneområdet ?

Jeg gjentar spørsmålet for oss som kommer med firkantet, vingløse fly: Hvor parkerer vi og hvor finner vi inngangen?

 

.

 

Her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelle: høres bra ut "" hadde ikke fått med meg det om P13, men resten var kjent.

...og om P13 fylles opp blir det parkering på "de-icing area" og på det delvis avsperrede området sørøst på Golf 3, mellom terminalen og vindpølsa (for de som er kjent). Det sistnevnte området er avsperret pga dårlig bæreevne, men en C310 faller neppe gjennom. Vi har feks hatt en MD-80 som forvilla seg inn der, det gikk bra. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også, selv om det ikke er så mange her som vet hvem jeg er ""

 

Men jeg kommer sammen med noen kamerater, deriblant en som visstnok et par av dere kjenner herfra, Helge Bø. Han savner forumet og dere sier han.

 

Gleder meg til showet, og kanskje kan treffe noen av dere. Så får jeg håpe at Helge ikke lager bråk der også ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nogenlunde bekrefte at programmet er likt innholdsmessig. Tidspunktene er ulike. Jeg sitter med ett tidlig flyprogram så jeg kan ikke si om dette er det endelige !! ""

 

Siste programmet jeg så skulle tilsi at programmet varierer noe... Vet mer i kveld.

 

Var forresten ute på Sola og fikk nyte litt "oppvisning" av noen F15 som tilfeldigvis kom innom ""

 

Konge! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...