Gå til innhold

Fokker 27 / 50


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Dette er et rart spørsmål, men er det noen som vet sånn ca. hvor mye en brukt Fokker 27 og 50 koster å kjøpe?

Hvor mye de ligger på i pris nå?

 

Nei det har ikke rablet for meg, og jeg har ikke tenkt til å ta opp et lån for kjøp av en fokker som jeg skal ha i hagen.

Bare lurer på hvor mye de er verdt. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et rart spørsmål, men er det noen som vet sånn ca. hvor mye en brukt Fokker 27 og 50 koster å kjøpe?

 

Svaret blir bare sånn omtrentlig; Hva koster en bil... Som du sikkert vet er en flymaskin mest verdt når alle deler (skrog, motorer osv) er "nullstilt" og "så godt som nytt" Jo flere timer maskinen går utover dette, desto lavere pris vil den forventlig kunne omsettes for. Riktignok er det en rekke andre faktorer som spiller inn også, men dette blir et utgangspunkt i hvertfall.

Fokker 27 er det lenge siden jeg har flydd med, men jeg vet det går noen flotte eksemplarer lenger sør i verden. Fokker 50 burde være nokså vanlig skue i de nordiske land fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et rart spørsmål, men er det noen som vet sånn ca. hvor mye en brukt Fokker 27 og 50 koster å kjøpe?

Hvor mye de ligger på i pris nå?

 

Nei det har ikke rablet for meg, og jeg har ikke tenkt til å ta opp et lån for kjøp av en fokker som jeg skal ha i hagen.

Bare lurer på hvor mye de er verdt. ""

 

Prisen står bak:

 

50+27=77

 

De koster tilsammen

77 ettellerannetmenuvissthvormangenullerbak.

 

Men det er langt billigere enn 737! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...