T. Paulsen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dette er et rart spørsmål, men er det noen som vet sånn ca. hvor mye en brukt Fokker 27 og 50 koster å kjøpe? Hvor mye de ligger på i pris nå? Nei det har ikke rablet for meg, og jeg har ikke tenkt til å ta opp et lån for kjøp av en fokker som jeg skal ha i hagen. Bare lurer på hvor mye de er verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mener at Norwegian solgte sine for 6-8 mill. Correct me if I'm wrong! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Skal du ikke ha en i hagen? Det kunne JEG ha tenkt meg..... Skikkelig gutterom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Litt dyrt gutterom da.. Får jo billigere penthouse-leilighet på Tjøme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 De har det sikkert på Ebay.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Ikke ekte iallfall.. Den dyreste fokker 50`n jeg fant der kostet $24.50, så jeg regner ikke med at den var ekte iallfall EDIT: Fant en til nå. Den kostet $47.00, så da nærmer vi oss med stormskritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Her er noen få linker hvor du kan finne og kjøpe brukte flymaskiner: http://www.aircraftdealernetwork.com http://www.flyingzone.co.uk/airclassified/aircraftforsale/aircraftforsale.htm http://www.findaircraft.com/joinadn.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Ramsland Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dette er et rart spørsmål, men er det noen som vet sånn ca. hvor mye en brukt Fokker 27 og 50 koster å kjøpe? Svaret blir bare sånn omtrentlig; Hva koster en bil... Som du sikkert vet er en flymaskin mest verdt når alle deler (skrog, motorer osv) er "nullstilt" og "så godt som nytt" Jo flere timer maskinen går utover dette, desto lavere pris vil den forventlig kunne omsettes for. Riktignok er det en rekke andre faktorer som spiller inn også, men dette blir et utgangspunkt i hvertfall. Fokker 27 er det lenge siden jeg har flydd med, men jeg vet det går noen flotte eksemplarer lenger sør i verden. Fokker 50 burde være nokså vanlig skue i de nordiske land fremdeles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du kan prøve å søke på www.globalplanesearch.com , det er en god sjans for at det finnes en Fokker eller to blant de 28.000 flyene som er annonsert der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dette må jeg si at jeg kunne tenkt meg... Så kunne jeg lekt Trump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ikke ekte iallfall.. Den dyreste fokker 50`n jeg fant der kostet $24.50, så jeg regner ikke med at den var ekte iallfall EDIT: Fant en til nå. Den kostet $47.00, så da nærmer vi oss med stormskritt. Er dette modellfly til bord? I så fall hvor fant du dem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Fra posten over ser du at det var på eBay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Prisen på en F50 vil, som andre har nevnt, variere, men leasingkostnadene på en Fokker 50 nå om dagen er på ca. 30 000 USD pr måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Dette er et rart spørsmål, men er det noen som vet sånn ca. hvor mye en brukt Fokker 27 og 50 koster å kjøpe?Hvor mye de ligger på i pris nå? Nei det har ikke rablet for meg, og jeg har ikke tenkt til å ta opp et lån for kjøp av en fokker som jeg skal ha i hagen. Bare lurer på hvor mye de er verdt. Prisen står bak: 50+27=77 De koster tilsammen 77 ettellerannetmenuvissthvormangenullerbak. Men det er langt billigere enn 737! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 De koster tilsammen 77 ettellerannetmenuvissthvormangenullerbak. Og så må det ganges med den ukjente konstanten "f". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fant noen priser på mellom 500 000 og 600 000 USD. Var vel for F50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.