Jan Tore Elvheim Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Måtte smile nå, høyrde nettopp Tyrolean 331 på streamingen, på Vatsim har eg nett fått ned en Tyrolean331 via Sorpi 3E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, hørte han jeg og! Første gang jeg har opplevd at VATSIM trafikken er mer forsinket en real life! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, hørte han jeg og! Første gang jeg har opplevd at VATSIM trafikken er mer forsinket en real life! Mener du med det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Om jeg ikke tar feil, så landet Tyrolean 331 på VATSIM senere enn det 331 i virkeligheten gjorde... Men når jeg ser på OSL sin hjemmeside, så står det at det var Austrian 5331... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Rett etter handoff til Sondre så logga eg av og rett innpå streaming og voila, der hadde sondre gitt den over til GND Neida, logga av etter at 331 var gitt bort og kobla meg rett på streaming og så gikk det et par minutt og så kom denne Tyrolean 331 i reallife til engm gnd, ergo vil eg tru vatsim var først til engm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ok, jeg gir meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Isak er ATCen sin det . Har en halvtimes mp3fil med isak på pcen, alltid like morro å høre på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er det isak som er på nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 har også 30min elns med han.. he he.. fyrn er RÅÅ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvor kan æ få tak i den mp3 fila med Isak? Må bare hør den? Han e jo bare kongen av Gardermoen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvor lenge er det at det er aktivitet på engm da? Vet at det er noen lover og regler for når de ikke kan ta av lenger på døgnet med større fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er vel litt liv til rundt 1?... var iallefall det sist eg var der hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Må si at jeg smiler ganske bredt når Vegar kommer på lufta og skal fortelle noe.. Han er det fødte radiovert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Som en kuriositet så heter han Idar Isaksen og ikke "Isak", selvom det er hans nickname. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Isak er ATCen sin det . Har en halvtimes mp3fil med isak på pcen, alltid like morro å høre på! Sender du den til meg ? fly@halden.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det jeg som plutselug ikke får inn sendinga lenger, eller er det ingen sending ifra Gardermoen nå? Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg får heller ikke inn NÅ, men det er fordi Vegard er på vatsim. Å Vegard, jeg må også smile bradt som F... når du kommer på kjempe artig å høre deg, ja du er den fødte radiovert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Helt enig Du høres ut som en ekte radiovert! Hvis du ikke blir ATC så får du helt sikket jobb i radio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det jeg som plutselug ikke får inn sendinga lenger, eller er det ingen sending ifra Gardermoen nå? Steinar Grindstein han sitter atc på vatsim nå...da streamer han ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du slutta helt å stream nå Vegard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ehh.. Vegar? Har du sluttet å streame? Får ikke opp noe i hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 denne helgen har jeg fartet rundt med scanneren så har ikke hatt mulighet i det siste...men i morgen er det skole, og da er streamingen på plass igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ok takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 nå streames det...fra nå av gidder jeg ikke si fra når jeg begynner å streame eller ikke...dere får bare sjekke. Er det bare slutt på streaming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.