Stian Svensen Skrevet 16. april 2000 Del Skrevet 16. april 2000 Er det noen her i forumet som vet når dette flyet er på Gardermoen, dag og tid er flott.. Jeg lurer også på om de har begynt å bruke de nye flya til turer som Gran Canaria osv. Skal en tur nedover til sommer`n. De gode gamle DC10-10 er ok men det hadde vært gøy å flydd noe nytt... Håper på svar mvh Stian Svensen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Marius Engseth Skrevet 16. april 2000 Del Skrevet 16. april 2000 Premiar bruker A320 til Lanzarote. ------------------ Bent Marius Engseth 2476 Atna engsethn@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 17. april 2000 Del Skrevet 17. april 2000 Hei! Vi hadde en Premair A330 her på Bardufoss, ny i November mente jeg kapteinen sa. Jeg jobber i SAS og vi hadde handlinga på den i forbindelse med påskepermen til soldatene her oppe. Utrolig flott maskin, med en utrolig fancy cockpit. Mvh Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 17. april 2000 Del Skrevet 17. april 2000 Jeg er en av soldatene som trodde jeg skulle få sitte på A330en hjem, men det var de som skulle til Oslo som fikk det... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image] Vi fikk en trang Sterling 737-800 i stedet.. Men bilde fikk jeg tatt! G-MOJO http://home.sol.no/~kjbersas/mojo.jpg"'>http://home.sol.no/~kjbersas/mojo.jpg" TARGET=_blank>http://home.sol.no/~kjbersas/mojo.jpg God Påske! Kjell Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 19. april 2000 Del Skrevet 19. april 2000 Hei Stian! Om du får A330 ned til Gran Canaria til sommeren er jeg ikke helt sikker på, men jeg vet at Premiair skal kvitte seg med sine gamle DC10-10'ere og erstattes med A330. De skal bruke dette flyet bl.a til Kanariøyene, mener vagt å huske at man får reise med A330 til Kanariøyene fra høsten av? hvis jeg skulle finne dette ut, så skal jeg si fra... MVH: Lars B. Frostad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 23. april 2000 Forfatter Del Skrevet 23. april 2000 Hallo Lars C Har hørt at Premiair skal bruke Airbus A330-200 til Phuket osv, også skal de bruke -300 versjonen til kanariøyene. De har fått to stk A330-200, og får løpet av sommeren får de tre stk A330-300... Alle DC10-10 skal ut av trafikk, men de skal ta vare på en av de, som skal være til reserve.... Det er det jeg har om hittil.. mvh Stian Svensen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Bisgaard Olling Skrevet 23. april 2000 Del Skrevet 23. april 2000 Jeg er selv næsten uddannet Cabin Attendent hos Premiair og skal her til sommer flyve Premiair´s Airbus A-320 fra Billund. I første omgang skal de 2 Airbus 330 fly vi har fået flyve de længere ruter. Du skal altså ikke regne med at komme med en A-330. Sidst på året kommer det yderligere A-330 fly i Premiair´s flåde. De gamle DC-10 fly bliver udskiftet. Dog skal vi beholde en DC-10 som stand by fly. Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars C Hoff Skrevet 23. april 2000 Del Skrevet 23. april 2000 Mente jeg leste et sted at Premiair bare skulle bruke -200'ene til de fikk -300'ene, men det får jeg uikke til å stemme. -300'ene har vel ikke lang nok rekkevidde til å nå Phuket, Natal o.l. uten mellomlanding? eller har de det? P.S. Kjell Arild, hvor tjenestegjør du? Selv er jeg flysoldat på Bardufoss Hovedflystasjon, men var på øvelse akkurat da A330'en var der. (Den fløy visst to turer) En soldat og en sersjant fra avdelingen min var med flyet, jeg kommer til å kreve full rapport fra dem [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Wike Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 A330 benyttes til Mallorca på tirsdager sommeren 2001. Har nettopp bestilt tur nedover, og fikk vite at dette gikk med en A330. quote: Originally posted by Stian Svensen: Er det noen her i forumet som vet når dette flyet er på Gardermoen, dag og tid er flott.. Jeg lurer også på om de har begynt å bruke de nye flya til turer som Gran Canaria osv. Skal en tur nedover til sommer`n. De gode gamle DC10-10 er ok men det hadde vært gøy å flydd noe nytt... Håper på svar mvh Stian Svensen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Ytre Skrevet 30. desember 2000 Del Skrevet 30. desember 2000 Hei Nettopp kommet tilbake fra den Dominikanske republikk. Fløy Premiair A330-200 fra OSL til POP (Puerto Plata). Bra fly. 3+3+3 i "normal"kabinen. PTV på alle sitteplasser. Toalettene i kjelleren. Stille og behagelig fly...no questions about it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. desember 2000 Del Skrevet 30. desember 2000 Stig, Bare lurer på hvor mye du betalte for turen til Republiken, tenker selv å ta min neste ferie akuratt dit, men har hørt det er STIVE priser... hva sier du? Mvh Thomas [Endret av Thomas Lorentzen 30-12-2000.] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Ytre Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Jeg betalte 4.990,- kr for for to uker på Dom.Republ. Reiste uspesifisert og havnet i Cabarete. Var kjempefornøyd med både flyturen og oppholdet. Havnet på et leilighetshotell som var helt OK. Reiste med Star Tour. Så at Saga hadde samme tilbud. Dyrt å kjøpe mat i supermarked for å lage selv (tilnærmet norsk prisnivå), så vi endte opp med å spise alle måltider ute (uff så dumt). Det var billigere enn å lage maten selv. Ellers var all mat som vi spiste nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Hallo Jeg kjenner noen som fløy Premiair A330 ned til Kanariøyene i begynnelsen i desember. Det var det beste og mest behagelige flyet de har reist med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Marius Engseth Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Reiser selv med Premier Airbuss A330-300 til Fuerteventure 4. januar. Avreise klokka 11.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.