Ivar Skaugstad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hehe, jeg måtte til å le ganske høyt når jeg leste denne første gang, tenkte jeg skulle dele den med dere! This one was heard while flying in Holland, tower is talking to a female helicopter pilot.. "What's your altitude?" "1000 feet" "What's your heading?" "175" "What's your speed?" "150 knots" "What's your bra size?" "36B........AAAHHHHH SHHIIIITTTTT" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hehe - gutta i tårnet må jo få ha det gøy de også innimellom... Som ikke jobben var gøy nok liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein H. Larsen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Permission to post it on another forum? Den var god, måtte le jeg også.. PS: 36B, er ikke det litt lite til BH størrelse å være? Tallet er jo målet for CM rundt overkroppen. Den bruker å ligge på minimum 70..Med mindre du opererer med noen andre tall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Morten Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Maalet var nok i tommer (inches), og da maa du gange med 2.54!! Og da blir det jo ikke saa "ille"... (Selv om en slik diskusjon ikke passer her ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Men hvorfor ønker de å vite hennes BH-størrelse? Hvorfor akkurat BH-størrelse og ikke f.eks. sko-størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sean Berntsen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Godt poeng... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Thomas Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Fordi de er hetrofile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hehe...den var faktisk bra Per Thomas...applaus til deg Men jeg ser at det sies "gutta i tårnet" her, finnes ikke jenter i tårnet da? Fyfy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 12. oktober 2003 Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2003 Fra Fornebu i "gamle dager": En sommerdag med mye Cumulus, 2 SAS DC-9'ere samt en PA-31 på vei inn.....SAS gutta kommenterer at "det er skikkelig bumpy i dag", hvorpå det kommer fra den sjarmerende damen i PA-31'en " det er verre for meg gutter, jeg flyr uten BH...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hehe, blinkskudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Fra Fornebu i "gamle dager": En sommerdag med mye Cumulus, 2 SAS DC-9'ere samt en PA-31 på vei inn.....SAS gutta kommenterer at "det er skikkelig bumpy i dag", hvorpå det kommer fra den sjarmerende damen i PA-31'en " det er verre for meg gutter, jeg flyr uten BH...." Haha, dødsbra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 12.10.03 17:44 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 12.10.03 17:44 Ja, åså? Like artig i år, som i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Kalleberg Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 12.10.03 17:44 Var ikke helt med på den jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Denne tråden er over et år gammel . Men vitsene er fortsatt like morsomme, og det er atig å hente opp slikt fra arkivet så en får seg en latter på fredagskvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Permission to post it on another forum? Den var god, måtte le jeg også.. PS: 36B, er ikke det litt lite til BH størrelse å være? Tallet er jo målet for CM rundt overkroppen. Den bruker å ligge på minimum 70..Med mindre du opererer med noen andre tall? 36B er en typisk tommestørrelse som nevnt her ja.. her er forklaringen på opplegget.. Del 1: EKSEMPEL: 36 (tall målt i tommer/inches eller CM) er lengden rundt ryggen. Del 2: B (litt over flatbrøsta..) Cup size B eller størrelsen på selve "koppen" der brystet ligger i. Her er det fra A (minst) til F (størst). Alle cup størrelser etter D kan komme i flere bokstaver, for ex Dubble D (DD) Dubble E (EE) også videre. Jeg er ikke sikkert på hva som er max på F, mener det er FFF, etter dette hvis den uheldige dame har større bryster en dette må BH spesial lages og tilpasses. Utrolig hva en lærer med kvinne i huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.