Gå til innhold

Nytt flyinn 19. mai


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Da vil jeg bare minne om neste flyinn 19. mai. Da skal hele Norge dekkes med ATC. På dette flyinnet vil det også bli en ekstra event som en del av opplegget. Vi kommer til å få en SAR-øvelse, (seek and reascue). Et fly kommer til å sende mayday, hovedredningssentralen på Sola skal bemannes og det blir fullt søk med F16, Orion, Hercules og helikopter.

 

Vi kommer derfor til å trenger noen meget dyktige ATC til de sentrale possisjoner her. Vi har fått godkjenning for denne øveslen fra VATSIM-sentralt. Mer info om denne delen av eventen vil bli sendt de innvolverte.

 

Håper på godt oppmøte av både ATC og piloter denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel folkens. Hvor blir dere av????

 

Det har ikke strømmet inn med ATC-påmelding til flyinn den 19. mai. Skal dette bli noe av så må det mange flere ATC til. Passer ikke dagen så får dere vel si det slik at vi kan bytte. Blir ikke påmeldingen bedre så blir flyinnet avlyst. Ingen trussel, bare en realitet.

 

Trodde kanskje at den planlagte SAR-øvelsen vi skulle ha sammen med flyinet ville gjøre det hele mer atraktivt og spennende, men det virker ikke slik.

 

Det er opp til dere om dette skal bli noe av.

 

[ 05-05-2002, 02:32: Endret av: Einar Halvorsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"[Gal]""[Gal]""[Gal]" SAMMA her dette var noe ******es *************************************************************************** pokker skap, jeg som hadde det så gøy.....

 

og en ting som er det mest irriterende er at på hvert eneste fly-inn groupflight etc.(og jeg mener VIRKELIG HVERT ENESTE) så har jeg blitt disconnecta, og nesten alltid på 3 miles final!!!!

 

HEEEEEEEEELP hva i helsike skal jeg gjøre!!!

 

Mvh en D*******t forbanna JULIAN!!!! (BRA041)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...