Einar Halvorsen Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Da vil jeg bare minne om neste flyinn 19. mai. Da skal hele Norge dekkes med ATC. På dette flyinnet vil det også bli en ekstra event som en del av opplegget. Vi kommer til å få en SAR-øvelse, (seek and reascue). Et fly kommer til å sende mayday, hovedredningssentralen på Sola skal bemannes og det blir fullt søk med F16, Orion, Hercules og helikopter. Vi kommer derfor til å trenger noen meget dyktige ATC til de sentrale possisjoner her. Vi har fått godkjenning for denne øveslen fra VATSIM-sentralt. Mer info om denne delen av eventen vil bli sendt de innvolverte. Håper på godt oppmøte av både ATC og piloter denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Dette blir SUPER BRA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har du link, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg er i Portugal da så jeg kan ikke....dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Dette blir rå bra!!! Hvor melder man seg på? JAV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Her er link for påmelding som ATC: Flyin 19. mai påmelding ATC [ 01-05-2002, 18:38: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Vel folkens. Hvor blir dere av???? Det har ikke strømmet inn med ATC-påmelding til flyinn den 19. mai. Skal dette bli noe av så må det mange flere ATC til. Passer ikke dagen så får dere vel si det slik at vi kan bytte. Blir ikke påmeldingen bedre så blir flyinnet avlyst. Ingen trussel, bare en realitet. Trodde kanskje at den planlagte SAR-øvelsen vi skulle ha sammen med flyinet ville gjøre det hele mer atraktivt og spennende, men det virker ikke slik. Det er opp til dere om dette skal bli noe av. [ 05-05-2002, 02:32: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei Einar.Da jeg skulle sende skjemaet(ATC Påmelding) så kommer det opp"Finner ikke siden" Dette har skjedd ett par ganger..Gjør deg bare oppmerksom på det, ifall andre strir med de samme ploblemene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Da skal skjema for atc-booking til flyinn være klart for bruk igjen. Meld dere på folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har meldt meg på for lenge siden, men har ikke fått noen tilbakemelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Nå må dere ATC`er se til å melde dere på altså! Hadde planlakt å fly F-16 sammen med deler av Skvadronen min! Dette kommer til å bli morro, kom igjen folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 hei ! Blir det noe av ? Tror kanskje jeg har løst SB problmet og litt sugen på å komme igang å fly online, MED atc ! -------------------- Geir Fjellro Løitegård Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Flyinnet går som planlagt men det er fortsatt åpent for flere ATC. Alle posisjoner som er bemannet vil komme i lista i løpet av helgen. Det er fortsatt mulig for flere ATC å melde seg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Da er ATC-lista over de posisjoner som er bemannet oppdatert. Som dere ser er det fortsatt mange ledige plasser. Meld dere på folkens. Det er fridag den 20. mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 12. mai 2002 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2002 Ehem...fri dag 20 mai?, javel Dere får ha lykke til med flyinnet. [ 12-05-2002, 08:19: Endret av: Reid Ståle Klovning ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det ER fri den 20 mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 12. mai 2002 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2002 Kan så være, men det gjelder ikke alle vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Joda, Reid Ståle, det er jo offentlig høytidsdag og pinse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 12. mai 2002 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2002 Klar over at det er offentlig høytidsdag og pinse , men en må ikke glemme at AS. Norge stopper for det selv om det er offentlig høytid og greier [ 12-05-2002, 14:32: Endret av: Reid Ståle Klovning ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 ja...blir det noe veldig ut av dette flyinn'et i kveld da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Det er opp til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Hei Med tanke på kveldens flyin så er Kjevik TWR ledig grunnet forfall fra oppsat ATC. Noen som har lyst til å bemanne tårnet på Kjevik?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 når starter dette flyinnet? klokkeslett?? d er litt dårlig oppmerkning på dette...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Ja, når starter det? Men...Hvor mange flyplasser er det som HELT sikkert blir dekt i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 start kl. 2000 norsk tid. Dårlig oppmerking!!!!!!!! Vel om du sjekker på vaccnorway sin eventliste så finner du info der, samt her på fs.no på kalenderen for hva skjer. Men for å lette letejobben så kan du sjekke HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hehe....sorry einar... men jeg mente at jeg ikke visste når UTC var! gleder meg til å fly nå! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Virker som at jeg ble banna...klarer ikke connecte meg fra noen av serverne... Kjekt så lenge det varte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 SAMMA her dette var noe ******es *************************************************************************** pokker skap, jeg som hadde det så gøy..... og en ting som er det mest irriterende er at på hvert eneste fly-inn groupflight etc.(og jeg mener VIRKELIG HVERT ENESTE) så har jeg blitt disconnecta, og nesten alltid på 3 miles final!!!! HEEEEEEEEELP hva i helsike skal jeg gjøre!!! Mvh en D*******t forbanna JULIAN!!!! (BRA041) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Svaret er enkelt: Slutt med groupflight, så slepper vi å ta konsekvensene av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.