Gå til innhold

Kategorier

  1. HANGAREN

    1. Kaffekroken

      Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre.

      180,3k
      innlegg
    2. 49,5k
      innlegg
    3. 6,3k
      innlegg
  2. MSFS 2020

    1. MSFS 2020 - Generelt

      Diskusjoner rundt Microsoft Flight Simulator 2020

      5,3k
      innlegg
    2. MSFS 2020 - Scenery

      Flyplasser, skyer, landclass, mesh etc.

      4,3k
      innlegg
    3. 2,4k
      innlegg
    4. 442
      innlegg
    5. MSFS2020 - Utvikling

      Et forum for utviklere av add-ons som fly, utilities og scenery til Microsoft Flight Simulator 2020

      1,1k
      innlegg
    6. 281
      innlegg
  3. ONLINE FLYVNING

    1. VATSIM

      Her diskuterer vi alt som har med online flyvning å gjøre på VATSIM

      48,1k
      innlegg
  • Innlegg

    • Her er et forumpost fra utviklerne ang radar: Advanced radar is not something we are including in this release. It’s something we’re working on and hopeful that we can provide in the future. The ASFS preset control depiction system is preset-control based, as the product page and depiction specs indicate. There are limitations, but we’ve also found a lot of ways to curate and present the changes to make this work very well and we are confident this will be a great experience for most realism and weather enthusiasts and of course for traditional Active Sky fans. While it doesn’t provide precise control of variable localized conditions, the cloud scene with the transitions and smoothing system appears very similar. We hope you’ll agree, but we do know that some are not satisfied with anything but localized variable weather. That’s why we’ve added a Passive depiction mode where you get nearly all other Active Sky features outside of weather depiction control (for live mode only, of course). For meg som 99% av tiden bruker real weather så ser ikke ASFS ut til å gjøre jobben så mye bedre enn default vær. Jeg kommer i hvert fall til å sitte på gjerde litt før jeg handler. Kjøpte REX da den ble lansert, men det var penger ut vinduet for min del. 
    • Noen flere som har en kraftig hump på 19L? Min første tur gikk til helvete - airborn lenge før jeg nådde VR med påfølgende krasj 🤣 Utover det så er Aerosoft ENGM hel fantastisk! Bedre flyt enn Orbx og mange flere detaljer.  Viste seg at Finn hadde lagt igjen en liten fartsdump. Bruker Addon Linker og fjernet Orbx ENGM via den, men av en eller annen grunn lå det en "symbolic link" som Addon Linker ikke fjernet. (sikkert fra den siste oppdateringen som kom forleden)  
    • Takker, det hjalp å skru av ALT i konfigurasjonen, da ble det like bra flyt som med ORBX.
    • Motsatt her. 50fps ish med ORBX og godt opp mot 70fps med Aerosoft. Du kan også skru ned på detaljer i Aerosoft One. Anbefaler å fjerne passasjerer i terminalen om man ikke bryr seg om slikt og eventuelt kutte ned på road trafficen. Og detaljen du får med Aerosoft er VANVITTIG, by far det mest detaljerte sceneriet jeg har sett i simmen i sin skala. 
  • Populære bidragsytere

  • Kommende arrangementer

    Ingen kommende arrangementer funnet
×
×
  • Opprett ny...